2011年12月26日星期一

古巨基19歲嫖客初體驗

歌而優則演的古巨基,在電影、電視劇中經常擔正演出,但出道時也做過很多「二打六」的角色,印象最深是十九歲仔就做嫖客,曾擔心被人誤以為他「好」此道,親到夜總會見識,教他大開眼界。

我是無綫藝員訓練班出身,主持《娛樂新聞眼》前,都演出過好多劇,做過路人甲路人乙,最記得是在溫碧霞主演的《火玫瑰》中做嫖客囉,我們成班訓練班同學,男的做嫖客,女的做舞女,當年我十九歲,第一次去夜總會,在尖沙咀現場實景拍攝,收工時已經天朦光,步出夜總會嗰刻,我仲心諗大家會唔會以為我做咩呢?會唔會真的以為我去嫖到咁夜?當晚感覺似同學聚會,我們男同學着晒西裝,女同學就低胸,好難得畢業後大家有機會撞番晒一齊,感覺好好,仲見識到夜總會係點?原來入面房間的間隔係咁,不過間夜總會已經執了。


古巨基回想番以前,雖然只係做「二打六」角色,但呢種經歷都幾開心同得意。



做主持前的古巨基(右)其實已演出過好多劇,曾與視帝鄭嘉穎(左)合作過。

歷盡茄哩啡生涯


除了嫖客,我又拍過宣傳片做剪影,連樣都見唔到,在鄭伊健擔正的《金蛇郎君》,我就做村民,一句對白都冇,只是口噏噏,另一套古裝劇,我就「瞓」在一隻漂浮在海中央的木艇上,可能未到我趷起身,我記得我瞓低對住個天,望住落日黃昏美景,當時對前路都幾迷茫,望住個天在心裏問:「點解我會喺度嘅?跟住我又點呢?」但今日回想起這些片段,我覺得幾開心、得意,讀了四個月訓練班,再加埋半年實習期,期間演出過好多套電視劇,但好多劇名都唔記得了,我覺得自己好幸運,算是拍了不少「作品」,做人是要有這些經歷,我覺得是好的。

挑戰高難度角色


在電視劇、電影演出過不少角色,最難演是跟趙薇、林心如、蘇有朋合作的電視劇《情深深雨濛濛》,最初真係唔知點演?係唔識演,我覺得自己未係好攞到演瓊瑤戲個種味道,在頭兩個星期我畀到自己好大壓力,每晚收工返到房我有喊過,覺得自己做唔到要做嘅「嘢」,當時好沮喪,好驚影響大家的進度,曾經閃過一個念頭,我跟助手說:「我好唔好打畀瓊瑤阿姨講我做唔到,好唔好同佢講你唔好用我喇,當然最後我冇做呢個動作,如果我做了即代表我放棄,但最後我都堅持。」

之後我唔知點形容你知嗰種神奇,突然有一日我開始唔記得我係古巨基,每一日我都做緊何書桓(劇中他演的角色),完全唔需要諗點樣去演,自自然然就演落去。

口述:古巨基 筆錄:音樂組

Orignal From: 古巨基19歲嫖客初體驗

沒有留言:

發佈留言