2011年12月21日星期三

奪男配角等同公司開綠燈 黃智賢:監製依家夠膽用我!

畢業證書 奪男配角等同公司開綠燈 黃智賢:監製依家夠膽用我!

近年無綫的頒獎禮,開始注重民意基礎,願意給予真正有實力的演員正面鼓勵,繼去年麥長青憑《巾幗梟雄之義海豪情》的「非凡哥」奪「最佳男配角」後,今年黃智賢亦憑《潛行狙擊》中的「辣薑」得到「最佳男配角」。入行22年,黃智賢以往最令人深刻的角色,莫過於《真情》中的「阿海」,但始終未能造成熱潮,直到今次《潛》劇的「辣薑」終受到網民熱捧,支持聲音比男主角「Laughing哥」更甚。黃智賢坦言今次奪獎猶如公司開了綠燈,得到正式的認同,將來監製亦夠膽派演一些更重要角色,離一線之路又近一步。採訪 : 杜淑霞 場地:Hair Corner 髮型:Willie@Hair Corner

今年的《萬千星輝頒獎典禮》被譽為最貼近觀眾口味的一屆,在《潛》劇飾演「辣薑」被觀眾激讚的黃智賢得獎,外界一致贊同之餘,他當晚的得獎感言,亦被外界認為最感人的一個,他除了公開多謝亡母外,還對結婚7年的圈外太太大講「我愛你」。

黃智賢日前接受本報專訪時,坦認感言一早想好,並非預了會得獎,只是不想萬一得獎,漏了要多謝的人,「嗰日下午喺現場,好多同事話我係大熱,恭喜我,嗰時我淨係諗捧到咁高,唔係我攞,撻番落嚟咪好痛,但都會諗定啲嘢講,其實原先個版本仲長,只係宣佈完好想攬住嘉穎同司棋佢哋,三十秒所剩無幾。」

「阿海」奠定演技基礎

黃智賢說當晚時間太倉促,其實還有很多監製都無機會答謝,譬如99年離開無綫,再到03年回巢後,給予他不少機會的李添勝,以及用得最長時間的《真情》監製徐遇安,但最後只可以多謝「珍姐」(曾勵珍),因為當年是珍姐指定他做「阿海」一角,奠定他今日演技的根基。

黃智賢承認,有今日全靠監製肯畀機會,今次得獎更加強了監製起用他的信心,「有個獎始終實質啲,有監製同我講,想將我擺高啲,依家可以放心,夠膽用我,因為得獎就好像公司開咗綠燈一樣,不過機會多咗,將來都係要靠自己努力,唔敢講話挑戰男主角,做好每個劇先係最重要。」

首次公開講我愛你

對於工作夥伴的答謝詞,黃智賢在上台前早已盤算好,對母親和太太的感言卻是真情流露,「我有諗過要點樣多謝屋企人同太太,但係最後無時間,咪唯有將同太太二十幾年嘅相處,用好簡單三個字『我愛你』包含晒!其實當年我哋喺紐西蘭旅行結婚,所以我無試過咁公開講我愛你,呢次先係第一次咋!」

外界都為這段愛的宣言感動,反而黃太竟然反應不大,黃智賢說:「我當晚趁休息打畀佢,佢都冇乜反應,淨係話同我哋隻狗CoCo一齊睇緊,之後嗰晚佢同我食日本燒烤慶祝,佢話好多朋友話我公開講『我愛你』好感動,仲問我『乜應該好感動咩?』雖然佢冇講咩,不過佢呢排對我真係好咗,哈哈!」

後記:緋聞得啖笑

黃智賢笑言得獎後,只敢開心兩、三日,因為第二日仍要為新劇《名門望族》開工,正所謂人紅自然是非多,他果然開心得幾日,便傳出跟張可頤的緋聞,他坦言根本得啖笑不用澄清,反而騷擾到太太令他最不安,「佢知道之後好驚,畀人跟住咁耐都唔知,我唯有安慰佢啲相影得唔太差,但係都係嗰句,唔好再搞我老婆啦!」



Orignal From: 奪男配角等同公司開綠燈 黃智賢:監製依家夠膽用我!

沒有留言:

發佈留言