2011年12月1日星期四

陳敏之入行十年 潛行辣薑辣着黃智賢 朱慧敏冇信心

索腿天后捱出頭
陳敏之擸硬獎賀入行十年


陳敏之當年挾日本樂壇教父小室哲哉徒弟之名在電視圈起步,未見優勢,反而十年後靠「索腿天后」帶挈不少。敏之是今年無綫台慶頒獎禮最佳女配角獎大熱門,昔日的黃毛丫頭如今坦言各方面都準備好,攞獎攞老人牌同慶賀入行十周年。

今年無綫《萬千星輝頒獎典禮》各獎項競爭激烈,其中最佳女配角以陳敏之為大熱門,向來謙虛的她直言:「我好想攞,因為入行已經十年,今年攞老人牌(十年服務金牌),如果攞埋獎好有意義,我擺咗十年青春喺度,又得到公司栽培,由黃毛丫頭變熟女,除咗名利外,學到好多,亦成熟好多,我各方面都準備好攞獎喇。」

陳敏之入行已十年,昔日黃毛丫頭變成熟了。

陳敏之入行已十年,昔日黃毛丫頭變成熟了。



「平常心輸唔會喊」


敏之在怒火街頭演索腿天后付出很多,但也令她收穫甚豐。劇照

敏之在怒火街頭演索腿天后付出很多,但也令她收穫甚豐。劇照

敏之多年努力,終遇上好劇本、好角色,她為劇集《怒火街頭》的索腿天后角色付出好多,更曾跌倒受傷停工:「我都冇諗過,索腿天后係一樓一,從未做過咁另類嘅角色,係大挑戰,唔使做乖女、有錢女角色,突破框框,十年喇,都係時候進入另一階段。」
不過敏之的對手也強,能夠成為大熱,她覺得能得到外間人認同已當贏了,而她也有自己的心水:「我好欣賞江美儀,亦睇好胡定欣、陳茵媺,雖然要面對好多長輩老戲骨如黃淑儀、馬海倫等,但比賽就要對自己有信心,咁我都會係平常心,輸都唔會喊,下次再嚟過囉。」

下個目標爭視后


雖然被視為大熱,但敏之仍以平常心看待獎項。

雖然被視為大熱,但敏之仍以平常心看待獎項。

下一個目標攞視后?敏之笑言:「呢個係長線目標,家先有女配角提名,亦因為咁而做咗《東西宮略》女主角,我會朝呢個目標,向我事業另一階段進發。」
採訪:汪芷寧
攝影:仇志德
場地: Coyote Bar and Grill
服裝: Club Monaco

潛行辣薑辣着黃智賢


黃智賢入行 22年,得到的成就僅一般,最近憑《潛行狙擊》辣薑一角獲提名「萬千星輝頒獎典禮 2011」最佳男配角,兼換來「人氣急升」四個字,一個角色不足以論成敗,但卻能令人眼前一亮,辣薑燃起了他心中的一團火,對拿下這個男配角獎充滿信心外,更深信終有一日演藝事業會攀上高峯。

藝人最愛說:「有提名已很滿足,得到獎是錦上添花。」之類的客套說話,黃智賢就擺明車馬說:「攞獎好重要,對觀眾同公司都係好大肯定,既然有提名點解唔想拎,參加咗遊戲點解唔玩,再有多啲都仲想要,我冇睇對手,但對自己好有信心,個角色畀到我好大感覺,遇到好角色,呢個機會好重要。」

一般都認定奸角比較突出,但黃智賢卻討厭用一個字去界定角色,黃智賢說:「每個人都係各為其主,根本冇忠奸之分,用一個主觀角度去睇一件事好冇趣,認識一個人唔會第一件事就問人你好人定壞人,所以我唔覺得辣薑係奸,角色夠人性至吸引。」

黃智賢入行 20多年,心中仍有一團火,等待機會爆上位。

黃智賢入行 20多年,心中仍有一團火,等待機會爆上位。


《潛行狙擊》中除了 Laughing哥綻放異彩外,辣薑亦令觀眾眼前一亮。

《潛行狙擊》中除了 Laughing哥綻放異彩外,辣薑亦令觀眾眼前一亮。

黃智賢當年演活了《真情》中的阿海,與張慧儀成為螢幕情侶。資料圖片

黃智賢當年演活了《真情》中的阿海,與張慧儀成為螢幕情侶。資料圖片

「唔知邊鋪爆」


有份角逐無綫台慶最佳男配角的黃智賢非常坦率,直言攞獎好重要。

有份角逐無綫台慶最佳男配角的黃智賢非常坦率,直言攞獎好重要。

演戲多年,雖然談不上得到很大成就,但黃智賢自言心中一團火從未熄滅,他說:「唔理戲份多少,每個角色都要用心去演,享受其中,就算得一集戲份,可能印象比做足廿集主角更深,我都做咗 22年,係咪電視台一哥或者主角都好,總有辦法調適自己,唔係點去控制演戲情緒,就係因為我用咗 22年時間去控制個人情感,我始終覺得只要一日唔離開呢個舞台,加上累積到咁多年經驗,信心、機會加埋努力,唔埋位唔知呢個係咪機會,往往唔知邊鋪爆可以上得更高。」

「藝員係隻棋」


黃智賢還自爆當初找他演辣薑講明是客串,他說:「當時叫我客串,個心都一沉,心諗唔係啩,我都做咗咁多年戲,仲要做串星,後尾同自己講唔好計呢條數,只係做,每個演員都係一隻棋,成盤棋有幾十隻,唔好咁快就整死我,隻棋都仲有得行,最後咪一路行到落去,仲畀大家記得呢個角色,呢樣就係僅有空間發揮無限。」採訪:魯萍

攝影:陳慧安
髮型: Willie Chan of Hair Corner
場地: Hair Corner

朱慧敏台慶爭獎冇信心


朱慧敏( Queenie)今年憑《點解阿 Sir係阿 Sir》角逐無綫台慶最佳女配角獎,今次她的角色有情有義,為丈夫頂罪坐監,其中她的殘爆監躉造型令人留下深刻印象。

朱慧敏的監躉角色令觀眾留下深刻印象。 

朱慧敏的監躉角色令觀眾留下深刻印象。


望得觀眾認同


雖然有份提名最佳女配角,但朱慧敏沒有信心攞獎。

雖然有份提名最佳女配角,但朱慧敏沒有信心攞獎。

問 Queenie有沒有信心,她笑言:「冇呀,不過有得提名,又同前輩一齊角逐,已經好開心,如果入到五強,當攞獎喇。」
Queenie其實明白到攞獎要講天時地利人和,是以她現時目標不為攞獎,她說:「我只係望遇到好角色,同得到觀眾認同,之前我多數做奸角,《阿 Sir》個角色畀人知道我可以亦正亦邪,我以後會畀心機做好每個角色。」
採訪:汪芷寧

Orignal From: 陳敏之入行十年 潛行辣薑辣着黃智賢 朱慧敏冇信心

沒有留言:

發佈留言