2012年6月19日星期二

今日的我打倒昨日的我 楊明

FACE週刊 第265期

面對面


今日的我打倒昨日的我 楊明


2012年06月20日

訪問這天,正值傍晚,楊明在長洲拍了整天外景,收工搭船轉 TVB廠車趕到影樓。
事前,他早警告過我,新劇《情越海岸線》的離島郵差造型超薯,看到真人我還是嚇一跳:齊陰煲蓋頭襯水上人膚色、一臉倦容曬到出斑再配一套黑色雜牌 t-shirt短褲,真正薯到冇朋友、既讓人聯想不到《心戰》裏那個西裝筆挺的高級督察、更想像不到這個楊明,正是五年前醉酒刑毀衰完一鑊又一鑊的那個楊明。

楊明

換着第二個,是日 outlook被人笑完又笑,應該早就變臉,楊明沒有。因為電視台沒有別人像他一樣,接連三年套套劇清一色二世祖敗家仔,無論古裝民初定現代,無論在哪個監製眼中都一概是二世祖,敗家仔……終於有一天被從良,說明楊明真的再把人心贏回來了。
被高層珍姐曾勵珍睇起、被金牌監製器重、劇集一部接一部,《衝吧,瘦薪兵團》和《心戰》都有佢份。正值無綫鬧小生荒,人人都告訴楊明,收復失地的機會來了, 31歲的楊明卻說:「我從來冇諗過當年冇出事, o依家會去到幾高、我亦都冇諗過要攞番晒以前失去嘅,我淨係想做一個好啲嘅藝人、賺多啲錢,因為過咗今年,我嘅身份唔只係人哋個仔、仲將會係人哋老公……」
今年八月,楊明將會與拍拖三年的圈外女友結婚。我相信,沒有昨天,哪有今天。沒有壞過,哪有今天這個腳踏實地值得托負終身的 better man。

再見仆街仔


楊明


楊明是 1998年第十三屆藝訓班學員,同屆同學有楊怡和林峯等。出道 14年,我第一次跟他打交道,對他在短訊約訪過程中有禮又謙卑的態度尤其深刻。一見面,我問楊明, 14年前一畢業就被力捧、機會不停關注不斷時,工作以及與傳媒打交道的態度也是一樣好嗎?

以前唔知係唔係機會太容易得到呢?份人唔積極又冇責任心。遲到?我從來唔會,一係就索性請假唔返。
以前,夜晚掛住玩,朝早唔夠瞓就覺得周身唔聚財,真係冇諗過你一個唔返,成組戲唔使開工,大把人撲到返公司浪費咗一日。今時今日再遇到有人似我當年咁,我實鬧:「你個仆街!請假?」機會,我曾經有過、錯失過,再得到時,當然變得特別珍惜。
07年以後,我都好後悔,唔明自己點解會咁做。我想改,但並唔代表人哋相信我真係會變,連續三年,我一係冇工開、一有工開就一定係做二世祖、敗家仔,無論古裝民初定現代,一係唔搵我,搵我就一定係做啲仆街仔……次次收到劇本都係呢啲角色,做咗三年都係咁,仲要不斷聽到閒言閒語,冇人信我會改過……我真係見唔到前路,好想放棄、想轉行。
09年,我賣過女裝、大閘蟹,上廣州搞過補習社,最後仲去見工想做 sales,人哋話:「咪玩啦,點請得起你呀?」佢口係咁講,咪又係信唔過我,唔想請我囉。
就喺我最心灰意冷嘅時候,珍姐(曾勵珍)搵我去做《天天天晴》……
好多同事話,你生性啦,攞番自己失去嘅嘢啦……我唔會咁諗,我唔會計自己如果冇做錯, o依家可以行到幾遠,更加唔會再諗我以前有啲乜……我淨係會諗點樣做好啲、點樣令到再畀機會我嘅人唔好失望。

楊明
被戚其義器重,楊明在《心戰》的警探角色由頭帶到尾,亦成為討論區熱話。

楊明
投閒置散足足三年,直到 11年的《誰家灶頭無煙火》,楊明憑着田凱一角獲得「最佳男配角」及「飛躍男藝人」兩項提名。

懷裏的媽媽


楊明原名林明樂,家住紅磡。父親是五金技工、母親是製衣工廠女工、姐姐是護士。
由《天天天晴》重新起步,到去年再被珍姐重用飾演《誰家灶頭無煙火》裏的田凱一角,人氣升溫又被提名台慶飛躍獎,其實在拍《誰家》時,楊明母親一度病重。

楊明
05年起,楊明前後兩次涉及醉酒鬧事又在便利店刑毀, 07年被判守行為一年。《蘋果日報》圖片

楊明
98年訓練班一畢業,即被委派在《娛樂插班生》中飾演霆鋒,出事前,楊明一直被無綫力捧,機會唾手可得。

楊明
低潮時酒肉朋友紛紛離開,楊明說惟獨同屆訓練班畢業的楊怡和趙永洪,多年來友情不變。

我係屋企最細嗰個,乜都唔識做、乜都唔使做,有嘢,媽咪同家姐都幫我做晒。
爸爸細個會打我教訓我,喺我晚晚出去飲酒玩到出事嘅時候,已經嬲到唔識出聲。媽咪同家姐,雖然擔心,仲係繼續撐我、出錢畀我做生意。舊年 5月,媽咪喺工廠俾塊木板打到頭,雖然冇乜事,老闆都堅持要佢去醫院照清楚。
一照,就發現腦入邊有個瘤。因為發現得早、醫生又話風險唔高,做手術嗰日,一家人都仲係有講有笑,點知做完被人推出嚟,本來冇病冇痛冇徵兆嘅媽咪剃咗半邊頭髮、半塊面都係紫黑色瘀血、個人又唔醒,醒咗都會幾個鐘頭全身抽一次筋……連醫生都話冇預到手術後反應咁嚴重。我明明好驚,人生第一次見到最親嘅人變成咁,唔敢對住媽咪喊又唔可以唔返工,套劇仲要係每日都要開廠嘅輕鬆喜劇……
我最記得有一次,明明已經出咗院,媽咪行得走得好似好好,有一晚我出門口開工,媽咪叫我食埋飯先。
媽咪就係咁,明明話唔得閒食,佢都照夾餸落隻碗到叫我食啲先,我開咗道門想走,聽到「篤篤聲」,擰轉頭見到媽咪不由自主咁右手揸住雙筷子係咁篤個碗……佢次次抽筋都係由隻手先,我嗱嗱聲抱住佢叫佢放鬆,但係就睇住佢由有意識變得冇意識。我考過救生員牌、識得急救,但係嗰一刻攬住媽咪,乜都唔識做、連 999都唔記得要打,原來當你最親嘅人、由細到大依賴慣嘅人,冇力咁瞓喺自己懷抱裏邊,我嘅反應會係咁。

由嗰日開始,我成日同我講,唔好再覺得老馮,我擁有嘅嘢隨時會失去,我最想唔再係媽咪為我做啲乜,我好想為媽咪爹哋做啲嘢,唔使佢哋兩個再捱。

卡半的真心


楊明

與陳敏之拍過拖、又和佘詩曼傳過緋聞,還曾經無數次被拍到夜蒲拖攬妙齡女生。
情場鬼見仇楊明,去年十月突然在微博公布即將迎娶拍拖三年的圈外女友 Joanna。
楊明說求婚用的卡半鑽戒,就用了他將近全副身家。

舊年 10月我哋一齊去台北旅行,我一早諗住喺嗰邊求婚㗎喇,結果有日行街行到去西門町,坐低喺路邊唞唞吓,咪攞隻戒指出嚟跪低囉……真係有路人拍手歡呼㗎。
其實我特登揀外地,去到啲冇乜人識嘅地方,個人可以豁出去啲、去得盡啲吖嘛。
我多咗劇拍冇時間搞,香港酒席又實在太難 book,索性 8月去紐約結婚,請咗女朋友屋企人飲咗先。
我喺呢行咁耐,靚女當然好多,但見高拜、見低踩嘅亦都見唔少,所以我特別感激低潮時都仲理我、唔會扮唔識嘅一班朋友,好似楊怡、趙永洪,仲有呢個女朋友。
我覺得相由心生係真㗎,以前我份人貪玩又是鬼但,個樣咪生得是鬼但咁樣囉, o依家可能個樣真係值得佢付托終身,所以佢咁好嘅女仔都肯交托終身畀我囉。

楊明
楊明與陳敏之曾經公開戀情, 03年陳敏之父親去世,楊明一直陪伴左右。《蘋果日報》圖片

楊明
去年 10月,楊明宣布求婚成功,將與女友在今年 8月赴美完婚。

Better Man


說起訂婚戒指,楊明有點兒肉赤但笑得開懷,婚後居住安排,他說移民美國並在當地工作的未來老婆將回流香港,父母在紅磡的舊居亦正在裝修中,到時候兩輩夫妻各佔一間房同住,然後自己再努力工作,盡早養起父母和嬌妻。
距離豪和風光還差得遠,與每個小市民一樣捉襟見肘,但是真心覺得眼前的這個楊明,與資料相裏那個人,完全是兩個人了。

楊明
那些年,楊明夜夜笙歌,晚晚有女相伴。

楊明

楊明
《忽然 1周》圖片

楊明


撰文:朱小博
攝影:范仲良
化妝、髮型: Peace
形象: Bryan@ the Flaming
服裝: 5CM

Orignal From: 今日的我打倒昨日的我 楊明

沒有留言:

發佈留言