2011年12月2日星期五

壓力爆煲 陳敏之衝入廁所嚎哭

忽然1周 第853期

娛一叮


壓力爆煲 陳敏之衝入廁所嚎哭


2011年12月02日

陳敏之去年因拍劇弄傷頸椎,甚至跌斷鎖骨,不久更患上腎炎。頭頭碰着黑的她,搞到面腫、頸腫,局住暫別娛圈大半年。

至今年初陳敏之病癒回歸,憑《怒火街頭》「索腿天后」一角,成為今年台慶頒獎禮女配角大熱。而於新劇《東西宮略》中,其戲份跟陳法拉平起平坐。首次擔正的她,看似已經洗脫一身衰氣,不過據知陳敏之回歸後給自己極大壓力,幾近爆發抑鬱。

日前拍攝《東》劇時,有人更目睹陳敏之突然情緒失控,掩面衝入洗手間嚎哭,嚇到在場的演員陳法拉、呂慧儀和阮兆祥都呆晒。

現時正忙於拍攝《東西宮略》的陳敏之,每次都早早入廠化妝,刨熟劇本。
現時正忙於拍攝《東西宮略》的陳敏之,每次都早早入廠化妝,刨熟劇本。

飾演夏迎春的陳敏之,與飾演鍾無艷的陳法拉戲份相若,入行13年的陳敏之終於擔正,難免會給自己太大壓力。
飾演夏迎春的陳敏之,與飾演鍾無艷的陳法拉戲份相若,入行13年的陳敏之終於擔正,難免會給自己太大壓力。

今次陳敏之在新劇《東西宮略》終於擢升一線,飾演夏迎春一角,跟陳法拉的鍾無艷戲份不相伯仲,開工時間同樣要鬥長,閒閒哋一日拍十多個小時。本月中,法拉就率先自爆捱到面癱,表示煞科後要請大假回娘家美國休息。

日接夜捱殘


身體狀況一向麻麻的陳敏之,雖然獲公司睇重,劇接劇之餘,要返大陸登台搵真銀,又要兼顧下星期台慶頒獎典禮的司儀重任。早前於電視城趕戲期間,她終於壓力爆煲,突然情緒失控,掩面衝入洗手間嚎哭。

據《東》劇劇組人員透露:「陳敏之今次有機會坐正,佢自己好大壓力同緊張,成日悶悶不樂咁。有次拍拍吓廠景,佢突然匿埋入廁所喊,鎖埋門十幾分鐘唔出嚟。啲工作人員都驚佢有事,喺出面猛問佢有咩唔開心?佢就話『冇嘢』。過咗幾分鐘,佢發洩完又當冇事咁返埋位繼續開工。我哋好驚佢會抑鬱,所以之後都有同佢玩吓魔術同講吓笑。」

無綫台慶當晚,陳敏之雖然打扮高貴大方,但忽然精神呆滯,更自動波揭開長裙,因而露黑底,令在場人士甚為驚訝。""
無綫台慶當晚,陳敏之雖然打扮高貴大方,但忽然精神呆滯,更自動波揭開長裙,因而露黑底,令在場人士甚為驚訝。

今年32歲的陳敏之早前才肯公開承認與經營燈飾生意的男友William拍拖。最近敏之情緒不穩,男友亦不時貼身照顧,十分細心。《壹週刊》圖片
今年32歲的陳敏之早前才肯公開承認與經營燈飾生意的男友William拍拖。最近敏之情緒不穩,男友亦不時貼身照顧,十分細心。《壹週刊》圖片

上周五(25日)陳敏之與陳智燊等人到名店揀選台慶頒獎禮首飾。甫到場的陳敏之一臉不耐煩,更忟憎地與現場工作人員訴苦。
上周五(25日)陳敏之與陳智燊等人到名店揀選台慶頒獎禮首飾。甫到場的陳敏之一臉不耐煩,更忟憎地與現場工作人員訴苦。

阮兆祥開解敏之


身為敏之同劇拍檔兼好友的阮兆祥,原來在事發前已發現對方情緒有異,拍攝期間更充當敏之的輔導員,煲定湯水給她調養身體。為此祥仔說:「佢好重視今次機會,先會俾咁大壓力自己啫。(佢開工期間,壓力大到匿埋廁所喊喎。)不如咁講,我其實係情緒健康大使。我有試過開解佢,又有同佢玩iPhone啲情緒健康APPS,發洩完,家陣佢狀況係OK嘅。」看來祥仔為幫敏之解決情緒問題,都出過不少心力。

陳法拉則表示:「套劇故事係圍繞住我同敏之嘅角色,唔止佢壓力大,我都拍得好辛苦,身體都有唔舒服。不過睇得出佢真係好重視今次機會,係好投入角色,但佢有冇喊我就唔係好清楚啦。」至於呂慧儀則說:「嗰日我都喺現場,見佢好少出聲,佢有冇喊我就唔清楚,不過做藝人點會冇壓力吖!」


睇得出佢好重視今次機會,好投入角色。(真實對白)


我係情緒大使,係有試過開解佢!(真實對白)


佢嗰日好少出聲!(真實對白)

承認以喊宣洩


上周二(22日),記者發現陳敏之到電視城入廠拍《東》劇,對於自己因壓力瀕臨崩潰邊緣,她未有否認:「壓力係我自己俾自己,因為身體一向唔好,近排就算好攰,攤上牀闔埋眼就會見到好多工作時嘅畫面,唔可以即刻瞓到。」之後記者再問她匿入洗手間喊一事,她停頓數秒,大力吸口氣再說:「可能嗰晚係拍喊戲啦……就算係,我都係宣洩吓啫。」至於有否尋求醫生協助和如何減壓,她則沒有回應。

醫生籲家人多關心


陳敏之03年喪父後,除了痛失一位至親之外,從此更要負起養家重任。不過近年她無奈因病停工,阻礙事業發展,難怪如今復工擔正,不容有失的她會壓力爆煲。

對於因壓力瀕崩潰邊緣而喪喊,著名精神科醫生丁錫全表示,這是屬於抑鬱症情緒病的一種,情況屬最輕微。「有呢個病會成日有想喊衝動,係無緣無故就會流眼淚,情緒好低落、好煩躁,甚至失控。」

丁醫生又謂,病者大可以找朋友及家人關心、傾訴,維持社交活動最緊要,很快便會康復。若然不幸病發至最嚴重階段,便一定要尋求醫治。切記留意病患者日常行為,有否自殺風險。

Orignal From: 壓力爆煲 陳敏之衝入廁所嚎哭

沒有留言:

發佈留言