2012年9月12日星期三

新一代高登女神惡鬥 岑麗香除Bra挑苟芸慧機

一代新人換舊人,宅男女神也要改朝換代。在昔日的宅男女神對決中,兩大玉女掌門人陳法拉和鍾嘉欣鬥得難分難解,不過最近有新勢力抬頭,就是由後勁凌厲的岑麗香大戰苟芸慧,香香在新劇的角色出奇制勝,以胸圍做武器,正式向苟姑娘挑機!

現年27歲的岑麗香憑無綫新劇《巴不得媽媽》跑出,成為新一代宅男女神,繼早前以濕身白T恤及浴室裸背出鏡後,本周的劇情更出動到她的肉色C Cup胸圍!劇情講香香暗戀錢嘉樂,二人到山頂過夜採訪新聞,嘉樂為救她而手部脫骱,香香即脫下肉色胸圍為嘉樂托住受傷的手,在為嘉樂套上胸圍時,還不經意送波餅,劇情雖帶點黃,但頗搞笑,香香這個「巴不得bra bra」一出,宅男女神地位再被推高,之前在高登討論區的女神對決中,苟姑娘可謂獨領風騷,然而香香後勁凌厲,追到幾近平手,甚具威脅。她在劇中最終會跟嘉樂拍拖,大團圓結局。

苟芸慧(左)和岑麗香昨日一同出席活動,二人一黑一白,壁壘分明,新一代女神對決戰況激烈。
苟芸慧(左)和岑麗香昨日一同出席活動,二人一黑一白,壁壘分明,新一代女神對決戰況激烈。

岑麗香昨日在活動後與經理人吃麪醫肚。
岑麗香昨日在活動後與經理人吃麪醫肚。

香香由女神變身篋神,拖篋返回將軍澳寓所。
香香由女神變身篋神,拖篋返回將軍澳寓所。

岑麗香人氣稍勝


昨日香香與苟姑娘一同在尖沙嘴出席鞋履活動,兩位新一代宅男女神同場較技,惜穿得密實,只有苟姑娘稍為露背,席間兩人十指緊扣言笑甚歡,有人讚苟姑娘靚女,有人邀香香合照,受歡迎程度不相上下,但無疑香香正有劇集出街,新鮮感及人氣稍勝一籌。

香香事後被問到已成新一代宅男女神時笑言:「同事有講過,但我唔太識中文,只知係支持,多謝!」苟姑娘之前也是宅男女神,香香說:「我唔係宅男,苟姑娘都係我女神。」兩個宅男女神比,誰會輸?香香笑說:「真係唔好比,我只想同一年前嘅自己比,我唔係女神,只係個普通女仔。」

在女神選舉中暫仍以點數稍勝的苟姑娘,被問到如何看香香這個對手,她說:「唔好話係對手,佢係我好朋友,我知佢做咗宅男女神,替佢開心,希望大家都好。」地位是否被取代了?苟姑娘說:「冇所謂,唔介意,都冇話取唔取代,可能我有另一個位置,最緊要做好手頭工作。」對於香香視她為女神,苟姑娘禮尚往來,也讚香香同樣是她心目中的女神,兩人屬於不同類型及性格,不可比較,苟姑娘坦言:「有啲嘢佢有我冇,有啲嘢我有佢冇,有啲嘢要向佢學習,好似笑咁,我笑得唔開心,應該簡單啲、諗少啲。」

獲盈盈致電鼓勵


緋聞方面,苟姑娘着實不少,香香也因劇集跟錢嘉樂傳緋聞,香香禁不住大叫:「啋!大吉利是!冇啲咁嘅事,我同湯盈盈係朋友,盈盈主動打畀我話唔信,叫我努力,好感動。」活動後,香香跟經理人轉到咖啡店食麪醫肚,只吃了半小時便匆匆離開,閒逛一會後便到天星碼頭乘的士返將軍澳中心寓所。

此外,到底用胸圍代替三角巾的方法是否可行?方玉輝醫生說:「要固定骱位,基本上搵到乜嘢都要用,最理想梗係三角巾或者繃帶,都要讚一讚編導咁都諗得到。」

採訪:李珮洳、梁繼光
攝影:黃偉雄、黃曉程

巴不得Bra Bra


在大前日的一集《巴不得媽媽》,錢嘉樂甩手骱,香香竟將身上的bra除下,將bra當三角巾幫嘉樂仔包紮,認真重口味,看來劇名可改做《巴不得Bra Bra》!

岑麗香脫下bra,在錢嘉樂面前「揚嚟揚去」,令男方相當尷尬。
1)眼凸凸
岑麗香脫下bra,在錢嘉樂面前「揚嚟揚去」,令男方相當尷尬。

岑麗香一手將肉色bra笠在嘉樂頭上,嘉樂喊冤:「以後點賭錢呀!」
2)Bra笠頭
香香一手將肉色bra笠在嘉樂頭上,嘉樂喊冤:「以後點賭錢呀!」

岑麗香將胸圍當成三角巾,又誇讚它柔軟兼有承托力。
3)托得妙
香香將胸圍當成三角巾,又誇讚它柔軟兼有承托力。

真空的岑麗香不經意將胸部撞向嘉樂手臂,畫面令人充滿遐想。
4)食波餅
真空的香香不經意將胸部撞向嘉樂手臂,畫面令人充滿遐想。

完成包紮,嘉樂右手狠狠地抓着傷患部位。
5)留餘溫
完成包紮,嘉樂右手狠狠地抓着傷患部位。

嘉樂單手洗bra,後來才發現可用機洗。
6)洗胸罩
嘉樂單手洗bra,後來才發現可用機洗。

嘉樂用膝頭哥晾bra,再用風筒吹乾,結果被家人發現。
7)晾衫膝
嘉樂用膝頭哥晾bra,再用風筒吹乾,結果被家人發現。

岑麗香陪朱咪咪shopping,劇情離不開揀bra。
8)買新Bra
香香陪朱咪咪shopping,劇情離不開揀bra。

網上熱話:巴打讚苟靚香甜


最近高登發起公投揀女神,由近日冒起的香香挑戰肥苟,暫時仍是肥苟領先。

真喜男:就算香香唔夠肥茍靚,我都係鍾意香香BB多啲。

Kwon_Yuri:慧慧靚啲,但唔知點解鍾意香香多啲,笑得好sweet。

朱敏瀚:雖然香香公主都係正,但點都係慧慧好啲。

25_JoeHart:香香唔靚,但有種吸引眼球的魅力。肥茍好靚,所以吸引到我的眼球。

J.傑:無綫都冇乜嘢剩,係件(香香)算順眼。

資料來源:高登討論區

Orignal From: 新一代高登女神惡鬥 岑麗香除Bra挑苟芸慧機

沒有留言:

發佈留言