2012年9月18日星期二

靠蘇基出生天 古明華鬥心返晒嚟

在無綫劇《巴不得媽媽…》飾演乸型蘇基變成網絡紅人的資深演員古明華,對於網民支持,他日前接受本報記者專訪時說:「我睇到佢哋將我啲角色call back返出嚟真係好感動,如果唔係今次佢哋咁搞,我本來諗住拍完呢套戲之後,轉去做配音,或者五年後先再拍戲。」撰文:何慧斯

因為無綫劇《巴不得媽媽…》中乸型蘇基角色爆紅網絡的古明華(古佬),訪問當日一口氣接受六間傳媒機構的訪問,再加上網友發起「一人一like撐蘇基攞獎」行動,支持他挑戰今年台慶最佳男配角或飛躍進步男藝員獎,古佬直言今次是他入行以來最大迴響的一次。

古明華在電視圈捱了多年,近日終憑娘娘腔的蘇基一角而人氣急升。攝影:陳慧安
古明華在電視圈捱了多年,近日終憑娘娘腔的蘇基一角而人氣急升。攝影:陳慧安

在《巴不得媽媽…》中古明華跟汪阿姐及黃淑儀(右)有不少對手戲,但演技絕不遜色。劇照
在《巴不得媽媽…》中古明華跟汪阿姐及黃淑儀(右)有不少對手戲,但演技絕不遜色。劇照

轉行配音維生


對於這份驚喜,古佬說:「我入行最初嗰3、4年係有咁嘅希望,但係5、6年之後,已經認清楚自己喺電視台做係冇呢啲期望,只係當一份工咁返,只要你認真去做,絕對係冇問題,但係做耐咗之後,對份工冇乜希望,慢慢諗住放棄,直到有啲朋友同親人先後離世,我先發覺人生原來係冇乜時間,所以要訂立一個目標,唔可以再嘥時間,睇吓未來嘅生活應該要點行。」

古佬續說:「為咗生活,我本來諗住拍完呢套戲之後,轉去做配音,始終做配音收入穩定好多,我家喺公司配音部日日都要做嘢,嗰度啲工作係唔會停,唔會積住啲嘢喺度,要不停咁去做。其實配音嘅工作都可以結合我學嘅嘢,有時同做戲一樣都好滿足,不過配音仲難啲,因為有個公仔規限住你,拍戲對我嚟講易好多,因為係發揮我自己要諗嘅嘢。睇到觀眾嘅支持真係好多謝、好感動,不過家都唔知會點,如果拍戲好似配音有穩定嘅收入,唔使諗,我一定會揀拍戲,但係呢個係公司嘅決定,唔到我揀。」

當年跟古明華在演藝學院畢業的還有陳錦鴻、詹瑞文和張錦程等。
當年跟古明華在演藝學院畢業的還有陳錦鴻、詹瑞文和張錦程等。

90年在演藝學院畢業的古佬,同期同學有詹瑞文、劉玉翠、關寶慧、張錦程和陳錦鴻等,眼見同學在演藝事業的成績,古佬仍安守本份地工作,他說:「可能係我嘅人生觀改變咗,做人應該係每一刻要實踐你嘅生活,唔好浪費時間,咁多年我學識同人比較係冇意思,最好係同自己比,每日鞭策自己,要尊重同認真去做工作。」

談到飾演乸型蘇基,古佬笑說:「呢個角色拍嗰陣好多人都覺得好奇怪,話我原來做女人係咁上妝,我通常早個半鐘返嚟,成日都催佢哋要快啲,我話唔可以遲入廠,如果唔係對大家都唔好,一遲就成個廠都麻煩,其他演員又唔知點解要等人。老實講我都等過人,我都好憎自己嚟咗準備,個心態係嚟做嘢,呢啲少少有積怨,對成個team都好唔健康,越整越唔開心,唔係話淨係你,拍一組戲咁多人,我唔鍾意因為自己令工作環境唔開心。」

古明華一頭曲髮加上鬼馬表情,深得網民歡心。
古明華一頭曲髮加上鬼馬表情,深得網民歡心。

感激星爺帶挈


提到94年在周星馳電影《國產凌凌漆》中演的公安阿頭,亂槍掃射梁思浩、鄧兆尊,其表現被網友勁讚。雖然不少人與周星馳合作過後,力數星爺的惡行,梁思浩更直言與星爺合作令他痛苦萬分,不過古佬說:「我唔知喎,拍呢場戲嗰陣,星爺話畀我聽要點做,效果係要點,可能場戲係分開拍,我完全感受唔到佢(梁思浩)嗰種痛苦,我冇痛苦,仲不知幾enjoy,嗌得好開心,嗰吓好似將啲唔開心嘅事嗌晒出嚟,我不知幾多謝佢,拍佢嘅戲又特別多錢,佢實會超時,嗰陣我拍三組,次次都over,你可以睇到佢幾認真,我反而慶幸有機會好好做好呢件事。」

當年因為這場戲被內地禁映,古佬說:「我知呀,真係對佢唔住,我自己都因為呢場戲而冇乜點再拍電影,禁得佢冇理由唔會禁我呀?當然我唔係咁重要,反而星爺慘啲,佢冇得上內地幾年。」

Orignal From: 靠蘇基出生天 古明華鬥心返晒嚟

沒有留言:

發佈留言