2012年8月31日星期五

朱晨麗人窮有志 舞出銀色路

人家說:「吃得苦中苦,方為人上人」,對於去年港姐冠軍朱晨麗來說,她定必深明此道理!一名江蘇姑娘千里迢迢來港學芭蕾舞,在零依靠情況下,她堅守「人窮志不窮」的做人原則,即使要度過走路上學、下午茶當晚餐的財政緊絀日子,最終也能走出低谷,闖出一條生路,在娛圈發展!

歷屆港姐大多不是出身富裕,就是來自小康之家,對於衣食住行從沒擔心!不過港姐冠軍朱晨麗(Rebecca)卻是例外,因這位蘇州姑娘16歲被香港演藝學院選中來港修讀芭蕾舞,在並無任何親人依靠下初到貴境,語言就是她首要面對的障礙!

初初嚟香港,廣東話唔識聽唔識講!最記得有一次去街市,我想同個阿嬸講:「可唔可以畀個膠袋」,就係「膠袋」呢兩個字佢聽唔明,跟住阿嬸好惡同我講:「你講乜呀?」嗰一次之後就推動我要努力學好廣東話,不斷咁睇劇集!其實我都要多謝阿嬸,如果唔係佢,我可能依家都仲講緊普通話!而當時就係睇《衝上雲霄》學廣東話嘅同時,依家就有份參演《衝上雲霄2》,仲可以見番裏面啲人,你話幾正呢?可能真係命中注定!

朱晨麗
朱晨麗現時的心願是努力搵錢,買樓並接屋企人一起居住。

當選港姐冠軍後,是朱晨麗的人生轉捩點。
當選港姐冠軍後,是朱晨麗的人生轉捩點。
朱晨麗選港姐時穿比堅尼大晒身材,她自爆原來參選前母親曾反對她以泳裝示人。
朱晨麗選港姐時穿比堅尼大晒身材,她自爆原來參選前母親曾反對她以泳裝示人。
朱晨麗
朱晨麗在最窮的日子也能咬緊牙關闖下去。

食飯搭車 無一不慳


在街市阿嬸的無心插柳下,Rebecca現時已經能操流利廣東話!還記得上年港姐競選中,她憑一句「窮得有志氣」而贏得全場掌聲,但原來說此話的同時,她卻是百般滋味在心頭。

食正餐正價,食下午茶就半價,所以我會食下午茶唔食晚餐,不過最慘都係唔捨得畀錢搭車返學,因為我嗰陣住港島,真係試過由屋企行去演藝學院,起碼要花半個鐘!如果唔行路,有巴士同叮叮(電車)選擇,我都一定會揀叮叮,搭的士完全唔會諗。平時我會拎本簿寫住每日用咗幾多錢,到咗一個月之後,我就會睇到啲錢剩番冇幾多,從而知道自己要食少啲。呢段時刻係我一個艱難嘅經歷,幸好都捱過咗!

來港學舞 甘於平淡


Rebecca當時度過的可以說是「沒有最窮、只有更窮」的經歷,你或者會問:「一個內地女仔無人無物、千里迢迢嚟香港為乜?」而直覺會引領你回答:「梗係泊個好碼頭然後做少奶奶啦!」不過對Rebecca來說,學芭蕾舞才是她來港的真正目的。

當時被揀嚟香港讀書,我覺得芭蕾舞係外國文化,而香港呢個地方對我嚟講都算係外國,所以覺得嚟香港之後可以吸收更多跳芭蕾舞嘅精髓!讀完四年演藝學院之後,我就入咗香港芭蕾舞團做芭蕾舞演員,嗰陣真係冇擔心過生計,因為當你做緊一樣鍾意嘅事就唔會計較咁多!我覺得只要啲錢夠平時用,生活係唔使太鋪張。

就算生活多苦,Rebecca都可以把它品嘗為一種甜味,因跳芭蕾舞是她的理想和收入來源!可是隨住密集的練習和表演,跳舞對於Rebecca的身心都造成了不少負面影響,在無可奈何下,「芭蕾夢」只好中斷!

有段時間比較失落,記得割完盲腸、好咗冇幾耐,就遇到腳筋受傷同撕裂,而且周身都傷。我突然覺得接觸芭蕾舞十幾年,應該都足夠啦。一位舞蹈員上到台,就算你對腳流緊血、拗柴甚至斷骨,你都要完成你嘅舞蹈,因為你要對得住買飛入嚟睇你表演嘅觀眾!一諗到咁就覺得日子好艱難,所以我都下定決心去quit咗呢份工去搵其他想做嘅事!

腳筋受傷 另謀高就


雖然Rebecca放棄成為一名芭蕾舞演員,不過在她鬆脫跳舞鞋的同時,亦放下心中的枷鎖,其後更膽粗粗參選港姐,幸好「皇天不負有心人」,最終她亦贏得冠軍寶座,更可延續演藝之路!

參選港姐係冇人逼我,我知道隨住自己年紀愈來愈大,我更加要趁後生去做我想做嘅嘢,所以我搵咗朋友做我提名人,而參選時亦冇同屋企人商量過!直到參選前我打電話同媽咪講,開頭佢都好欣然接受,後來我同佢講參選要着泳衣,跟住佢好驚訝講:「可唔可以退選o架?唔好啦,你着泳衣,喺台上個個都見到!」後來我疏導佢情緒後,最終都接受到,仲好支持我去參選!講真,人生有幾多個十年,所以好多嘢都需要嘗試,遲啲望返轉頭先知道你嘅人生係冇浪費。

好一句「人生有幾多個十年」就把Rebecca人生從此改寫,雖然理想與當初不一樣,不過她愛錫家人卻從沒變過。Rebecca從小就跟家人分隔二地,所以她認為當務之急就是努力賺錢,期待一家團聚的一天。

一直以來都好少同家人見面,我十歲去上海讀書,去上海嘅五年期間,媽咪曾經試過因為我燒到四十度嚟上海探過我一次,不過回程嘅途中媽咪仲慘過我,因為佢身體唔好,搞到我要照顧番佢轉頭!雖然都習慣咗唔可以同家人見面,不過我都好掛住佢哋,希望遲啲生活穩定少少、賺多啲錢就去買樓,咁就可以接佢哋一齊住!

做女強人自己搵錢


訪問期間,筆者告訴Rebecca她令我想到讀大學時的室友,因她同樣也是從內地來港讀書,惟她比本地的學生更有毅力,而Rebecca亦大有感受:「當你去到異地,你一定要投入當地,仲要識得點去生存!如果你照顧唔到自己,冇人可以幫到你!呢個世代有好多女強人,佢哋識得賺錢去照顧自己,而我都希望自己係咁!」

文、攝:文珊

場地、服裝:IPOSH

髮型:Sidney Lau@HAiR

化妝:Kenneth Milk

Orignal From: 朱晨麗人窮有志 舞出銀色路

沒有留言:

發佈留言