2012年9月10日星期一

佘詩曼撐劉蔚萱 變態導演橫行TVB

「神獸天使」劉蔚萱(Jenny)拍劇期間被指疑遭導演張永豪「施虐」,事件報道後惹來全城熱論。有傳曾遭張永豪爆粗問候的佘詩曼看不過眼,力斥對方質素差!而圈中前輩杜汶澤、蔡少芬及袁彌明亦發聲力撐,不過盛傳Jenny因事件曝光而遭照肺,可謂黑仔冇運行!

Jenny以新人姿態接拍劇集《心路GPS》,日前拍一場遭人膠袋笠頭、撼頭埋牆兼被田雞威嚇的戲份時,因達不到導演張永豪要求,要重拍多次,期間Jenny嚇得嚎哭,故導演被指有施虐之嫌。事件曝光後,Jenny不欲多言,似有所顧忌,將所有委屈吞進肚裏!昨傍晚她與張永豪先後被召回公司「訓話」,各自向高層區偉林及曾勵珍同場,當面解說事發當晚的細節及過程。

阿佘指圈中有很多好導演,籲劉蔚萱不要放棄理想。(資料圖片)
阿佘指圈中有很多好導演,籲劉蔚萱不要放棄理想。(資料圖片)

蔡少芬:不知所謂

記者昨日與Jenny取得聯絡,她直認心情沉重:「我自己睇到條片都覺得驚訝,本來係想淡化件事,亦都要多謝監製畀機會我,我只係想做好自己,同埋想無綫好。其實尋晚(前晚)我都同導演再開工,佢同我講咗唔好意思,大家已經冇嘢。(你覺得佢咁教戲有冇問題?)我唔知佢教戲,你咁講我咪知囉。」Jenny透露母親患癌8年,最近病情復發,怕身在內地的母親得知報道而擔心。

蔡少芬認為新人亦要被尊重。
蔡少芬認為新人亦要被尊重。
有指劉蔚萱昨晚被召回公司,解說清楚事發當晚的細節及過程。(資料圖片)
有指劉蔚萱昨晚被召回公司,解說清楚事發當晚的細節及過程。(資料圖片)

據知,當年佘詩曼拍劇時,亦曾遭張導爆粗問候。她昨日透過短訊回覆記者,趁機為Jenny打氣。阿佘說:「對於質素咁差嘅人,我唔想作任何回應,不過我覺得個女仔唔應該怕,亦唔可以放棄自己嘅理想,圈中好嘅導演多的是!」now主播蔡誌恩昨日亦於微博上載相關報道,蔡少芬隨即轉發,且留言力撐Jenny:「看了片也令我很驚訝,怎麼會這樣對待人?更別說是個女孩了!就算是新人也應當尊重,這導演的所為,實在不知所謂,令人生厭!」

阿佘於99年拍攝出道作《生命有Take 2》時曾因一次忘帶劇本入廠而遭當時做助導的張永豪以粗口辱罵,「剩係識帶個X返工。」有爆料人更指懷疑張導演食了藥物才開工,「佢真係好躁狂,小小事就發火,最鍾意鬧人父母,無時無刻都喺度講粗口,有個港男拍劇行快咗兩步,佢又不斷問候人娘親,搞到個港男好嬲,叉住佢條頸問佢鬧夠未,導演欺善怕惡即刻收聲。」

知道阿佘鼓勵自己,拍《心路GPS》被虐的劉蔚萱好開心,「好多謝佢。但我真係因為怕田雞先會喊,導演好好,佢之後都有慰問我,我好珍惜任何拍攝機會。(導演有無用粗口鬧過你?)我好硬淨,咩言語我都頂得順。」

已升上神枱的阿佘為公義走出嚟,值得鼓掌。阿佘對此事的短訊回應。
已升上神枱的阿佘為公義走出嚟,值得鼓掌。阿佘對此事的短訊回應。

杜汶澤曾與張永豪合作。
杜汶澤曾與張永豪合作。
袁彌明稱可陪劉蔚萱報警。
袁彌明稱可陪劉蔚萱報警。
若田蕊妮被導演欺負,杜汶澤揚言必替她出頭。
若田蕊妮被導演欺負,杜汶澤揚言必替她出頭。

杜汶澤寸恰新人

身為前輩的杜汶澤同樣無名火起,先在社交網站留言:「呢條友喺亞視做PA已經傻傻哋……如果呢個女仔唔係新人,唔知佢敢唔敢?換轉係搞我老婆(田蕊妮),我會殺人呀!」記者致電阿澤,他承認與張導曾於亞視合作,難忘對方躁狂表現:「佢經常講粗口同發脾氣!好彩佢嗰時仲係PA。或者咁講啦,教戲吖嘛,如果男主角唔識錫女主角,係咪要推開人哋自己去強吻個女仔呢?對待新人要有耐性同方法,如果唔識教咪唔好做導演囉,呢個係你嘅工作,邊個郁手就唔啱。」

「過氣無綫人」袁彌明亦憤然回應:「叫個女仔搵我,我陪佢去報警啦!係咪癲o架?我覺得要炒咗個導演囉!」

張永豪出名躁狂多人賞識

曾是城市電訊羅致對象的無綫導演張永豪,30多歲,90年代已在亞視為劇集《我和殭屍有個約會》擔任PA工作,有指當時他已憑躁狂「名揚天下」,工作時經常發脾氣,雖然有高層出言力撐,但最後亦被勸喻離職。之後他過檔無綫,亦由PA做起,最近才升為導演。

張永豪作品包括由陳茵媺主演的《情越海岸線》和方中信主演的《仁心解碼》等劇。有傳他是戲劇總監曾勵珍的親戚,亦被多位監製提攜,包括梁材遠、戚其義和羅永賢等。有指今次將盜錄「虐待」片放上facebook之人為競爭對手「臥底」所為,張永豪對此說:「呢件事已交由公司幫我處理。」

張永豪表示事件交由公司處理,不便回應。
張永豪表示事件交由公司處理,不便回應。

李司棋叫導演反思

「神獸天使」劉蔚萱(Jenny)於新劇《心路GPS》被導演張永豪「施虐」的片段流出,引起社會熱烈討論,一眾無綫藝人亦議論紛紛。

李司棋
李司棋

李司棋:我之前話自己唔喺現場係唔想節外生枝,入廠時見Jenny喊,我都攬住佢安撫。不過佢真係做唔到導演要求。後來出咗廠,我同導演講叫佢反思,佢同我講唔好意思。

黎耀祥:之前有同呢個導演合作過,不過我冇犯錯,冇畀人鬧。有經歷過畀前輩鬧,依家自己唔會鬧新人,不知幾錫,會體諒。

黎耀祥
黎耀祥
蒙嘉慧
蒙嘉慧
麥長青
麥長青

蒙嘉慧:今日睇新聞同條片時都O嘴,呢樣嘢係要正視嘅,明白每個人都有工作壓力,但情緒要控制,大家都有尊嚴嘅。

麥長青:試過拍戲用槍指住陳法拉個頭,瘀晒都係咁,雙方要夾,新人未必明白。(支持導演?)又唔係,係過程。

楊潮凱:對與錯我唔識評論,你問知名導演,我資歷尚淺。(推佢埋牆喎!)個動作應該我做,但拍來拍去都拍唔到,先換另一個人推佢。

陳展鵬:我未睇過條片,又唔喺現場。(導演過分?)咁好多人對某樣嘢係產生恐懼,有時新人真係要用長時間先入到戲。

曾勵珍:唔覺佢有咩痛苦!

有指無綫導演張永豪涉嫌虐待女演員劉蔚萱,無綫總監(戲劇製作)曾勵珍及監製李艷芳昨日召開記招,指有若干報道斷章取義。曾勵珍謂:「唔知有乜咁大件事!第一,個導演唔係我親戚,而且網上片段只係一部分,斷章取義!我睇晒條片,係導演教佢做戲,唔係虐待。之後佢仲繼續拍戲,唔覺佢有咩痛苦!」李艷芳則稱該演員與導演事前有溝通,本來一場三、四個鏡頭的戲,卻拍了兩小時,故導演示範一次給她看。李艷芳又指劉蔚萱拍攝後有講有笑,更提議為求逼真,拍補戲時將田雞放在膊頭。

曾勵珍強調導演只是教做戲,沒虐待成分。
曾勵珍強調導演只是教做戲,沒虐待成分。

無綫喊報警捉賊

曾勵珍補充:「拍咗兩個鐘,係人都心急,人之常情,如果係咁,第日啲導演唔使教人做戲啦!」曾勵珍強調定必找出放片段上網的人,然後交公司處理。據知,懷疑該片段是由無綫「競爭對手」的臥底於攝影房偷影放上網,無綫已洞悉是誰所為,現正緝兇,準備報警。另一監製梁材遠昨日出席活動,他表示曾與張永豪合作,覺得對方是藝術家脾氣,是有心的導演。

李艷芳
李艷芳

秋生嘆演技冇得逼

身在內地的黃秋生,對於有導演試圖以非常方法逼出演員演技,對演出要求極高的秋生說:「教戲唔係咁教,傷害人係唔專業,唔知呢位導演邊度學番嚟,方法太極端!演戲係擬似真實,演員係用情緒記憶去做戲,搞到個演員驚恐,點演落去?唔通拍火燒,演員演得唔夠真,搵把火燒佢咩?其實兩個鐘都做唔到個戲嘅演員,基本功都未夠,唔應該再去傷害演員心理狀態。」

電影導演邱禮濤亦不大贊成張永豪的處理手法:「我唔喺香港,不過初步咁了解,都覺得件事有問題,唔通你拍小朋友喊戲,個小朋友喊唔出,你走去搣佢咩?呢樣嘢唔合理,起碼我唔會咁做囉。」

Orignal From: 佘詩曼撐劉蔚萱 變態導演橫行TVB

沒有留言:

發佈留言