2012年9月14日星期五

曾志偉力邀回巢拍劇 周潤發:叫佢快啲俾劇本我

電視大戰一觸即發,面對小生、花旦和一班甘草買少見少,無 綫新主殼王(陳國強)早前欽點老友曾志偉和王晶,大打人情牌,力邀一班神級巨星回巢拍劇救亡。為幫娘家打硬仗,劉華和葉德嫻已先後拍心口應承。

得影帝、影后首肯,如打了強心針的志偉,近日更越級挑戰高難度。本刊收到消息,月初志偉夥同王晶親身到殿堂級影帝周潤發家中,傾談拍劇事宜,更開出盤口會為發哥度身訂做一部電視劇。對於志偉請求,上周四( 6日),發哥親口回覆本刊說:「同佢有得傾㗎,叫佢快啲俾個劇本我睇啦!」接近廿年冇亮相過電視的發哥,竟然應承拍劇,香港觀眾有福了!

曾志偉力邀回巢拍劇 周潤發:叫佢快啲俾劇本我
偷得浮生
剛在國內拍完電影《銅雀台》的發哥,上周四( 6日),一早揸車到大埔,打算行山和影風景相。見記者尾隨,梳了中間分界蛋撻頭的發哥即笑笑口說:「哎吔,你哋唔好再跟住我啦,啲雀仔都俾你哋嚇走晒啦!」發哥風趣幽默又親民。

明年政府預計多發三個免費牌照,雄霸電視業務多年的無 綫,近半年遭對手城市電訊和 now狂挖不少人才。殼王為扭轉當前劣勢,月前欽點老友王晶和志偉回巢度劇本,打算借助二人在影圈的人面,邀請一批在電影界一線演員拍劇。

「無 綫電視劇製作一直由珍姐(曾勵珍)同 Tommy(梁家樹)主管嘅兩個部門負責,雖然有競爭,始終係自己人。於是拍劇嘅都係電視台 啲姐仔小生,劇集可觀性愈 嚟愈低。依家殼王搵志偉晶哥回巢拍劇,借助兩人人面,應該可以搵到上 咗神 枱 嘅巨星。佢 哋是但一個肯出山,都 fight低隔籬台啦!」知情者說。

曾志偉力邀回巢拍劇 周潤發:叫佢快啲俾劇本我
有我出馬, TVB有救啦!(設計對白)
曾志偉為幫老死殼王救 TVB,近日四出碌人情卡,估唔到短短數月,已邀得多位巨星助陣。

周潤發和發嫂陳薈蓮結婚多年
老婆話事
發哥和發嫂陳薈蓮結婚多年,發哥一切投資和接拍電影的片酬,都係由發嫂出面傾。由於發嫂投資有道,單以物業計,發哥和發嫂已坐擁近十億身家。

發哥家中密斟


志偉、王晶吹雞,最先應承的有劉華和葉德嫻,不過志偉未有因此放軟手腳。本刊收到消息,月初,志偉約埋王晶親自到周潤發位於九龍塘的獨立屋促膝長談。「志偉同發哥本身識 咗好多年,呢幾年發哥成日 喺出面拍戲,志偉間中都有同佢傾電話。最近發哥留 喺香港,志偉同晶哥咪趁佢得閒,約埋上去發哥度傾囉!」
據知,一直拍開荷里活和國內大卡士製作的發哥,有意長留香港定居。為過戲癮,早前便答應王晶,夥拍謝霆鋒合演一套警匪片。「好多人以為發哥拍無 綫劇係天方夜譚,不過晶哥就覺得既然佢肯拍港產片,客串吓電視劇應該問題不大。」據知,當日二人向發哥開出條件,指無論劇種、故事大綱、角色甚至女拍檔,均由發哥任意挑選,只等他答覆!而發哥亦已初步應承出山拍劇,為娘家出力。

發哥:價錢搵我老婆傾


對於被力邀拍劇,發哥上周四( 6日)親口表明自己有興趣。

記者:記   發哥:發
記:知道志偉有搵過你出山拍劇喎?
發(睩大眼表現誇張):係真 㗎?我真係唔知喎!
記:我哋收到風,知道佢早排同王晶上你屋企傾過?
發(眼眨眨):係咩……有得傾 嘅,我有興趣呀,叫佢快 啲俾劇本我睇啦!
記:你返無 綫拍劇,會唔會收天價?
發(笑吟吟):咁呢層就要搵周太傾啦,睇吓佢意向點先啦!

經常登山涉水的發哥,當日就着住價值$890的 Vibram五指鞋,潮爆行山。
潮着五指鞋
經常登山涉水的發哥,當日就着住價值$890的 Vibram五指鞋,潮爆行山。

發哥揸車途中,見到隔籬線司機和他打招呼,發哥即興奮大嗌,心情靚到爆。
心情靚爆
發哥揸車途中,見到隔籬線司機和他打招呼,發哥即興奮大嗌,心情靚到爆。

家傳戶曉


今年 57歲的周潤發, 18歲參加無 綫藝員電視訓練班,最初不被取錄,後得鍾景輝賞識,最後才能成為無 綫藝員。最初兩、三年,發哥只被安排做一些行行企企角色,直至 80年代初,他在長篇電視劇,如《網中人》、《火鳳凰》和《上海灘》有出色表現,讓他成為華人世界明星。 86年,發哥拍完《新紮師兄續集》後,便轉戰電影, 95年更被邀參與拍攝荷里活電影。在這 40年間,發哥屢獲無數電影獎項,他曾表示自己有此成就,歸功於當年在無 綫「木人巷」的訓練。難怪現時娘家有難,發哥會答應出力幫助。

嘟嘟唔心動


《親情》劇照
《親情》劇照

70年代尾,發哥和嘟嘟合作拍攝《親情》,刻意營造幕前情侶。不過嘟嘟向記者表態唔會因發哥而心動拍番劇。「咁辛苦,我又捱唔到夜,十幾年冇拍劇已習慣 咗生活模式,就算周潤發應承,到時我都係做觀眾 㗎啦!」

趙雅芝讚好


《上海灘》劇照
《上海灘》劇照

80年代初,周潤發和趙雅芝合演《上海灘》,飾演情深許文強的發哥,當年因此劇風靡全球華人。多年來,世界各地多次翻拍《上》劇。而在劇中飾演馮晴晴的趙雅芝,對於舊拍檔肯拍電視劇,趙讚好之餘,亦笑言是港人之福。

誠意搭夠


無綫高層樂易玲周一( 10日)回覆記者時,坦言發哥肯拍無綫劇,全台將會總動員配合。
無綫高層樂易玲周一( 10日)回覆記者時,坦言發哥肯拍無綫劇,全台將會總動員配合。

發哥初步應承拍劇,勞苦功高的志偉卻謙稱說:「其實我都係做開口講嗰個啫,之前搵華仔傾係一個好開始,我覺得感動到一個,就可以感動到好多個。我 哋亦都相信發哥會願意返娘家幫手。(有冇傾到價錢?)唔係話講錢傷感情,而係喺呢件事裏面,錢唔係最重要因素。我哋最先唔係傾呢個,而係大家攞份誠意出嚟,大家諗到佢嘅意義,件事先會成功!」

至於無 綫製作資源部總監樂易玲亦回覆本刊說:「我係發哥 fans,志偉搵佢拍劇梗係好啦!其實 Deanie(葉德嫻)同晶哥套劇都就快開拍,仲有華仔都應承拍電視劇。呢班天王巨星肯拍,我諗最得益嘅係觀眾!(發哥收開天價,你 哋點同佢傾?)如果發哥諗住收得貴,都唔會返 TVB拍劇,我諗發哥肯拍劇都係想返 TVB幫手。」

親民逼地鐵


上周三( 5日),一身黑衣的發哥,獨自到中環蘭桂坊行街。雖然貴為神級巨星,但他亦如以往一樣,不介意與一眾市民逼地鐵。

在中環行街時,發哥偶遇劉雅麗母女,即被對方拉實吹水影相,發哥全程 keep住四萬笑容。

在中環行街時,發哥偶遇劉雅麗母女,即被對方拉實吹水影相,發哥全程 keep住四萬笑容。
在中環行街時,發哥偶遇劉雅麗母女,即被對方拉實吹水影相,發哥全程 keep住四萬笑容。

星級外援


為了迎戰免費電視台大戰,無綫近日動作多多,新老闆殼王陳國強欽點老友曾志偉同王晶打友情牌,邀請影壇一線藝人回巢拍劇,以圖振興 TVB。

已扑槌
劉德華 劇本自己諗





曾志偉明年會開拍一套三、四十集電視劇,並承認邀得劉德華回巢:「華仔已經答應咗,而女主角仲度緊,依家劇本仲構思緊,不過唔使我諗,俾華仔諗。我希望將故事放喺華仔身上,等佢度好故事大綱,我再幫佢諗細節,預計年底就會出劇本。」

葉德嫻 拍家族情仇劇




王晶將於明年 3月開拍一套 40集電視劇,並搵來七料影后葉德嫻加盟,其他演員還有馬國明同劉愷威等,傳聞葉的片酬每集高達 25萬。王晶表示:「係呀,無綫投資我公司開嘅一套國產劇,講家族情仇,搵 Deanie姐(葉德嫻)做大家族話事人,童菲做佢養女。」

有興趣加盟
張學友 純粹 for fun




最近復出的張學友,為杜琪峯零片酬拍新戲《一個複雜的故事》。對於曾志偉有意搵他拍劇,他興奮表示:「係就快啲搵我啦,我都要睇吓劇本講乜先,返無綫拍劇都 ok嘅,當玩吓。」

劉嘉玲 答允客串




藝訓班出身的劉嘉玲亦是曾志偉邀請之列,兩人私交甚篤。據知曾志偉開到口,劉嘉玲表示有興趣,但就講到明只會客串幾集。

吳君如 隨時 ready




曾志偉亦想羅致與無綫關係良好的吳君如。早前,她出席活動時透露:「其實無綫都成日搵我返去㗎啦,我隨時 ready。」

Orignal From: 曾志偉力邀回巢拍劇 周潤發:叫佢快啲俾劇本我

沒有留言:

發佈留言