2012年9月7日星期五

岑麗香半裸突圍 無綫慳皮翻用浴室

2010年國際中華小姐冠軍岑麗香(香香)雖沒演戲經驗,但最近憑無綫劇《巴不得媽媽》的白色濕身T恤造型加裸背出浴鏡頭成新一代宅男女神,跟咪神苟芸慧爭一日之長短。

香香來港發展年多,沒受過演藝訓練,只客串過幾集《怒火街頭II》,即被派演《巴不得媽媽》,跟汪明荃、黃淑儀兩大阿姐合作,令她頗感壓力,她日前接受本報專訪時說:「兩位前輩都好肯教新人,有次阿姐教我點演鬧人戲,幾日後仲問我拍成點,好感動。」香香拍劇做足功課,尤其因看不懂中文而加倍努力。

岑麗香
岑麗香性格開朗,面對善意批評樂於接受,對惡意批評則一笑置之。 攝影:林德雄

岑麗香
09年

岑麗香《巴不得媽媽》半裸出浴
《今日我至慳》前晚
香香BB前晚出浴睇到高登仔眼凸,咪住先,場景同三年前法拉喺《有營煮婦》換衫個景一樣嘅?咁多年都唔換景,無綫使唔使咁慳皮呀?

岑麗香《巴不得媽媽》半裸出浴
前晚播出半裸的香香在浴室絆倒鏡頭,搞到高登仔睇到眼甘甘。 電視圖片

被嘉樂搞喊


劇中香香與錢嘉樂有不少對手戲,有場喊戲香香怕喊不出,全靠嘉樂引導她才順利完成,但嘉樂當然有整蠱她:「佢幫我改咗個花名叫噚日香,第二日開工個個叫我噚日香,後尾知道香即係死,我咪話我家仲喺度,即係噚日冇香,即係未曾香囉!」

首次擔演重要角色,香香自知仍有進步空間,不過怎樣改進演技,還不及她在劇中的那件濕身白T恤輕易吸引關注,對於這意外收穫,香香笑說:「着白衫淋天拿水唔係特登,係因為之前跳拍時已連戲,拍時都有啲尷尬,衫嗰方面由公司同事搞,唔覺特別性感。」會否因而多了男粉絲?她笑言:「可能囉,冇乜留意,但好多人係咁同我講,多謝。」

同期有苟芸慧、朱璇、李亞男等競爭對手,香香可想過怎樣突圍?她說:「唔想同人比較,只同上個劇、上個月嘅自己比較,進步咗就開心,享受過程最緊要。」

封高登女神


此外,前晚播出的《巴不得媽媽》,香香又有出位演出,劇情講述黃淑儀設計弄污她的衣服,令她在家中洗澡,更幻想香香以多套誘人制服如水手服和護士服等現身引誘錢嘉樂,又大賣白滑長腿兼玉背,睇到高登仔眼甘甘,女神地位更加鞏固。不過有強勁觀察力的高登仔發現,這集的浴室與09年劇集《有營主婦》陳法拉突然剝衫露bra的浴室一模一樣,無綫慳皮又一例證。
採訪:羅美倫

Orignal From: 岑麗香半裸突圍 無綫慳皮翻用浴室

沒有留言:

發佈留言