2012年9月7日星期五

陳爽Let Me Free跳出娛樂圈轉行嫁人

陳爽在娛樂圈苦拚三年多,去年決定投身「打工仔」行列,在事業線上重新起跑,換回自由人生;今年,她決定於年底與拍拖一年多的男友拉埋天窗,步入人生另一個階段!陳爽掌握命運,無悔作出兩個重要決定,誓要為人生寫下璀璨新一頁!

城電自去年發動挖角攻勢,令無綫台前幕後出現逃亡潮,不過去年離開無綫的前華姐季軍陳爽,卻非轉投王維基旗下,反而選擇由藝人轉做航空公司銷售經理!轉行至今有一年多,回想最初,曾經歷掙扎期:「畢業之後入咗TVB,試咗好多嘢,例如拍廣告、主持、拍劇等,覺得呢方面可以Manage到,所以想挑戰吓自己,一路以嚟想試吓Office嘅工。嗰時轉工都猶豫咗好耐,問咗好多人例如曾志偉、樂易玲小姐嘅意見,佢哋都覺得如果真係想做,都可以趁後生去試一試!」

要踏實:唔發明星夢

在演藝圈這麼多姿多采的地方,竟然有人願意放棄璀璨星途、甘於淡泊做「打工仔」,這未免太難以置信吧?不過陳爽絕非一個愛發明星夢的人,更認為踏實才是王道:「做藝員有好多嘢都控制唔到,有時真係要睇運氣或者撞唔撞得啱角色,真係有好多機緣巧合!而做航空公司真係可以踏踏實實、一步一步嚟,人生嘅遠景真係可以睇到!」

來自哈爾濱的陳爽選美後,隻身來港發展,當藝人最深的體驗,莫過於是「自由的代價」!她說:「做咗三年幾藝人,每年新年都喺公司嗰邊過,好多時星期六、日都要去拍嘢或者練跳舞,所以依家嘅自由空間真係大好多!星期六、日真係可以去飲茶、睇戲!今年我去咗好多地方,之前做藝人一年只可以去一次旅行,不過由我返咗航空公司份工到依家已經去過三、四次!」

轉工換來自由的同時,陳爽在愛情路上也一樣順利,今年4月,金融才俊男友Anthony Leung在法國求婚!提起這個浪漫勝地,她浮現出一幕幕甜入心扉的畫面:「記得嗰日佢孭住個好重嘅背囊帶住我去玩,當時我哋由朝早玩到夜晚,佢都仲未有一個好機會向我求婚,後來夜晚去到酒店,佢終於等到好時機!不過,佢同我講番一直都想買紮玫瑰花畀我,不過因為我成日都黐住佢,所以搞到佢冇機會買,後來佢象徵式買咗一支玫瑰花畀我,然後就向我求婚,但我都覺得好浪漫!」

要結婚:搵啱Mr. Right

每次提起男友,陳爽甜絲絲地讚不絕口:「我不嬲拍拖都以結婚為目標,佢係我一直要搵嘅人!佢係香港人,係劍橋嘅博士,讀書好叻,又係一個好善良、孝順嘅人!佢大我三歲,好似一個哥哥咁諗嘢、好成熟,又會帶住我,所以我覺得佢係個好值得依靠嘅人,同佢一齊我覺得好放心!」

能夠找到付託終身的另一半,對於很多女仔來說是夢寐以求的事,加上能趕及30歲前出嫁,更是夫復何求!今年29歲的陳爽成功上岸,將於年底結婚,問到是否及時脫離「剩女」行列?她笑說:「時間上我冇畀自己期限,最緊要係遇到啱嘅人,依家真係好好,龍年又結到婚,我哋雙方父母好開心!」完婚後,話題便會轉到生仔,不過對於是獨生女的她而言,她希望生兩個小朋友,以彌補未能陪伴父母的遺憾:「我媽咪成日都同我講快啲生小朋友,會對身體好啲!不過我自己就未急住,不過都有計劃生兩個,因為我係獨生女,以前出外讀書,成日都唔喺父母身邊,覺得好對唔住佢哋。如果有兩個小朋友,咁陪伴屋企人方面就會好啲!」

後記:Chok甫最滿足!

陳爽天生一副明星相,雖然現已轉行,不過身形依然Keep得很Fit,拍照時,一舉手、一投足,動作自然!她笑着承認:「頭先攝影師哥哥同我影相真係好開心!可能我好鍾意自我表現,喺鎂光燈嗰一刻真係好滿足!」

陳爽轉行後,更能享受自由的樂趣!
陳爽轉行後,更能享受自由的樂趣!

待嫁新娘陳爽,零舍容光煥發!
待嫁新娘陳爽,零舍容光煥發!

陳爽現時的身形跟2007年參選國際中華小姐時一樣咁Fit!
陳爽現時的身形跟2007年參選國際中華小姐時一樣咁Fit!

陳爽現時的身形跟2007年參選國際中華小姐時一樣咁Fit!

陳爽與未婚夫早前回到家鄉哈爾濱影婚紗照,流露出幸福感覺!
陳爽與未婚夫早前回到家鄉哈爾濱影婚紗照,流露出幸福感覺!

陳爽曾擔任主持及拍劇,可惜表現未見突出!
陳爽曾擔任主持及拍劇,可惜表現未見突出!

陳爽曾擔任主持及拍劇,可惜表現未見突出!

脫星有錢途!

誰說脫離演藝圈冇發圍?不少藝人即使轉行做打工仔,仍然大把「錢途」!

張詠恩‧時裝公關
前女子組合Krusty成員張詠恩自2008年由歌手轉行做時裝品牌公關,公司更成為潮流指標,認真架勢!

黃婉佩‧金融「財」女
前女子組合2R成員黃婉佩(Race)去年轉行從事金融業,出任金融市場策劃一職,向才女之路進發!

丁子高‧升呢老闆
前男子組合VRF成員丁子高於2004年轉行做公關廣告公司的公關主任,任職7年後自立門戶開新公司。

Orignal From: 陳爽Let Me Free跳出娛樂圈轉行嫁人

沒有留言:

發佈留言