2011年8月26日星期五

下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

忽然1周 第839期

大封面


下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男


2011年08月26日
近期圈中戀事多磨,金童玉女謝霆鋒與張栢芝終於宣布離婚,大隻仔羅仲謙又負上打女友傅穎及不忠罪名,爛塊面分手收場。表面上匹配的,統統係假象。
被指是「長短腳之戀」的王祖藍與李亞男( Leanne),自去年公開戀情後,人前人後愛得堅定,雖然身高差 6吋,仲因為大家係基督徒要禁慾,但無阻真愛發展。
外界對呢段情雖然唔多睇好,李亞男母親最初亦叫李亞男睇定啲。
不過本刊收到最新消息,王祖藍終於冧掂李亞男同佢閃婚,仲打算下月齊飛加國,向腌尖岳母提親。
記者向李亞男求證,佢大方承認:「冇樓我都嫁佢!」

「長短腳之戀」隨着下月王祖藍去溫哥華拜見未來岳母,好快有定局。日前兩人分別回應好事近,都表露出幸福之情。
「長短腳之戀」隨着下月王祖藍去溫哥華拜見未來岳母,好快有定局。日前兩人分別回應好事近,都表露出幸福之情。

去年 11月王祖藍被踢爆與李亞男拍拖,戀情轟動一時,二人即時大方公開戀情。這段「長短腳之戀」一直不被看好,以王祖藍 5呎 3吋的五短身形,加上貌似黃光亮,竟溝掂 5呎 9吋高的華裔小姐冠軍李亞男,絕對是娛樂圈一時佳話。難怪王祖藍公開戀情時說:「我等咗佢三年,所以希望大家祝福我哋呢段感情。」

王祖藍與李亞男感情穩定,拍拖不久兩人已視對方為結婚對象,月前他們已達成共識, 9月遠赴加拿大溫哥華,向李亞男父母提親。知情人士說:「 Leanne(李亞男洋名)拍拖前掙扎咗好耐,接受祖藍因為佢真係好有誠意。一齊後發現真係好夾,而且大家目標都係結婚唔係拍散拖,加上 Leanne唔似一般港女咁物質主義,所以同祖藍拍咗年幾兩年拖已經有傾過結婚嘅事。咁啱 9月佢兩個要去美國做佈道會,祖藍就決定去埋加拿大見 Leanne父母,傾吓結婚嘅事。」

早年李亞男不時返溫哥華探親,仲同媽咪去到邊食到邊。李媽媽(左)向來家教甚嚴,個樣睇落亦好權威,恐怕祖藍今次提親要做足準備至得
勇闖腌尖岳母關
早年李亞男不時返溫哥華探親,仲同媽咪去到邊食到邊。李媽媽(左)向來家教甚嚴,個樣睇落亦好權威,恐怕祖藍今次提親要做足準備至得。

王祖藍剛完成個人 talk騷。周一( 22日),他出席新戲《勁抽福祿壽》慶功宴。已經完成手頭上工作嘅祖藍應該諗好晒提親對白
賺夠放假
王祖藍剛完成個人 talk騷。周一( 22日),他出席新戲《勁抽福祿壽》慶功宴。已經完成手頭上工作嘅祖藍應該諗好晒提親對白!

李母反對交往


拍拖兩年,王祖藍除先後送過自製小禮物同一粒天上嘅星星俾女友外,仲送過呢隻刻有「 Love+Purity(愛與純潔)」嘅情侶戒指俾李亞男做定情信物
貞潔情侶戒
拍拖兩年,王祖藍除先後送過自製小禮物同一粒天上嘅星星俾女友外,仲送過呢隻刻有「 Love+Purity(愛與純潔)」嘅情侶戒指俾李亞男做定情信物。

李亞男父母比較傳統,一直希望女兒嫁個條件好的男人,最好是醫生或律師的專業人士,所以最初對王祖藍並不接受。難怪李亞男公開戀情後曾說:「同祖藍拍拖半年,我先話俾父母知,佢哋都幾驚訝。媽咪叫我睇定啲,唔好太快肯定,同埋暫時唔好諗結婚。」今年初,王祖藍就自爆與未來岳母傾過電話:「 Auntie打電話俾我,話我仲未過關,要我對佢個女再好啲。」

據知今次王祖藍將與女友在溫哥華逗留一星期,由於李亞男早已答應婚事,故王祖藍提親一事勝數應該很高。知情者透露:「祖藍係第一次正式見未來岳母,不過佢好有信心。之前連 Leanne都感動到,今次佢會用足 7日去感動 Leanne父母,加上祖藍把口同誠意,佢一定掂嘅。我哋成班朋友都等緊飲佢嗰餐。」

周日( 21日)剛在伊館完成《咪咁扮嘢王祖藍演嘢會》三場 talk騷的王祖藍,完騷後接受訪問時亦露口風:「我都好想結婚,野獸已經準備好,要睇美女嘅意思喇!不過首先要見家長先!希望盡快完成手頭上嘅工作,下個月正式拜會美女娘親。」周一( 22日),本刊記者問王祖藍是否去加國提親,他說:「我係向無綫請咗大假,其他嘢就唔講喇!」

李亞男 Blog爆父母要求高


李亞男不時喺無綫的官方網誌內大晒親情,除公開溫哥華嘅生活照外,更曾自爆父母對她期望甚高,令她受壓。

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
李母、李父

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
李父

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
慈母下廚

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
15歲胞妹

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
三母女遊溫哥華

預支蜜月行程


王祖藍與李亞男向無綫請咗成個月假, 8月 31日起程展開美加之旅。佢哋會先飛去三藩市同洛杉磯參加佈道會。逗留個多星期,跟住去溫哥華向女方父母提親。最後一站先係戲肉,佢哋會去紐約過二人世界,預支蜜月之餘,仲會去欣賞百老匯音樂劇。

31/8-7/9
三藩市及洛杉磯參加佈道會

10/9-17/9
返李亞男溫哥華娘家

18/9-25/9
紐約自由行

李亞男:冇樓都嫁佢


忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
藍妹封嘴
周三( 24日)王祖藍細妹從外返家時,記者問有關祖藍結婚事,她即以新買魚缸遮面說:「我唔知㗎,你哋都係問番我阿哥啦!」

本周二( 23日)李亞男出席公開活動時,直認會帶祖藍見父母。「依家我仲拍緊劇, 31號就走喇,好緊張!(今次會帶祖藍見屋企人?)係呀,媽咪曾經喺教會見過佢,不過嗰時我哋未拍拖,所以唔係嗰回事。今次我哋做完佈道會,就會過加拿大見佢哋!(祖藍會買乜嘢俾 auntie?)我唔知呀!生果啩?其實帶個人去已經好夠啦!」記者問到今次見面會否提親?李亞男甜笑:「會啩!我唔知呀!都係食餐飯啦!(打算幾時結婚?)其實大家一開始已視結婚為目標,都有傾過,總之唔會拖好耐啦!(係咪要祖藍有樓有事業先嫁?)咁又唔使!冇樓都嫁佢!」

藍男配


忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
戇佬提親
已 31歲嘅王祖藍,追到美女李亞男後,再向難度挑戰,拍拖兩年多即向岳母提親,希望你一擊即中啦!

王祖藍
原名:王浩然
出生日期:80年 1月 9日( 31歲)
身高: 5呎 3吋
家庭狀況:與母親及胞妹同住,父親早年腸癌病逝,另有一已婚胞弟。
學歷:香港演藝學院一級榮譽藝術學士
入行經過: 03年加入無綫為收費電視兒童台主持節目及為報幕配音, 04年被調派到主持翡翠台兒童節目《 DaDaDeDe精靈樂園》。 06年終被調到戲劇組,憑為郭晉安於劇集《東方之珠》凌風一角作幕後代唱,開始上位。現為無綫經理人合約藝員及英皇 Music Plus合約歌手。
獎項: 08年無綫飛躍進步男藝員

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
高䠷新娘
5呎 9吋高的李亞男穿上婚紗明艷照人,相信祖藍都好想見到真正嘅一刻。

李亞男
出生日期: 84年 11月 25日( 27歲)
家庭狀況:父母及年幼 12年的胞妹居於溫哥華
身高: 5呎 9吋
學歷:畢業於英屬哥倫比亞大學( UBC)
入行經過: 04年參選溫哥華華裔小姐競選奪魁,隨後參選 05年國際華裔小姐競選奪冠,現為無綫經理人合約藝員。

吸金扮嘢王


忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
電影《勁抽福祿壽》劇照

王祖藍上位後獲曾志偉和汪明荃賞識,主持《獎門人》及《荃加福祿壽》都爆紅,今年更有大量演出機會,如電影《我愛 HK開心萬歲》和《勁抽福祿壽》、無綫劇集《你們我們他們》和《荃加福祿壽探案》。早前更參演兩場《荃加福祿壽》演唱會,以及剛完成的個人 talk騷,保守估計 2011年上半年已穩賺近二百萬。

好友齊祝福


忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

呢段「長短腳之戀」修成正果,相信好多人都大跌眼鏡,不過亦有唔少圈內人送上祝福。

鄭嘉穎
「好呀!佢哋兩個都係基督徒,都好難搵個矮過佢(王祖藍)啦,搵到個咁嘅女友,俾我都要啦!」

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

商天娥
「到佢哋結婚嗰時咪會恭喜佢囉,你哋好難套我料喎!」

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

蔡少芬
「吓?我未收到風喎!呢排湊女好忙,佢未同我講,所以未敢回應,不過點都會祝福佢哋!」

細心有承擔


王祖藍與李亞男相識六年多, 09年才正式拍拖,兩年多來二人愛得甜蜜,其貌不揚的王祖藍,原來是個浪漫情人。「好多年前佢曾經對我表白過,但我冇應承。嗰 3年佢無條件等待,令我好感動。我好有信心,佢個心唔會去咗第二個度。 09年聖誕節佢竟然送咗粒用我個名命名嘅星星俾我,叫 The Star of Leanne,我真係好開心!」李亞男早前公開大讚男友。

王祖藍雖屬五短人(身短、雙手短、雙腳短),卻能擔起照顧屋企的重任。 02年王父因癌去世,王祖藍便揹起頭家,除照顧王母外,妹妹的學費亦由他一力承擔。去年搵到人生第一個 100萬的王祖藍,更在尖沙嘴開設糖水店,一嘗做老闆滋味,此舉令李亞男更覺男友有安全感。據知有心與李亞男組織家庭的王祖藍,心知未能負擔得起買價錢飆升的私人樓,加上女友對住屋不是太大要求,故近半年開始,他多留意居屋行情,有意向居屋入手。

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
拖手斷正
去年 11月,王祖藍與李亞男在沙田拖手仔斷正,雖然女方高男方成個頭,不過畫面一樣咁 sweet。《壹週刊》圖片

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
揸 12萬韓國車
近年搵錢能力勁高的王祖藍,唔係揸 Benz同寶馬,出入只以韓國牌子 Kia細車仔代步。

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
公開拍拖
被踢爆戀情翌日,王祖藍與李亞男即大方回應兼合照,仲為以後拍拖唔使偷偷摸摸而高興。

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
月租 1萬西貢村屋
王祖藍現時與家人同住西貢村屋,雖然李亞男話冇樓都嫁佢,不過王祖藍已計劃置業,希望買定屋娶老婆。

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男
情侶檔表演
二人的戀情得到各方祝福,以及無綫的支持。早前更情侶檔演出,為《咪咁扮嘢王祖藍演嘢會》表演「巴黎鐵塔反轉再反轉」。

拍拖禁慾兩年


李亞男 05年奪華姐冠軍後選擇留港發展,在港無親無故更覺空虛。與王祖藍拍拖後,她閒時都會到男友家作客,李亞男曾透露與未來奶奶感情不錯,「我同祖藍媽咪關係好 friend,有時佢煮咗飯,都會叫我上去一齊食。」據知李亞男又會教祖藍妹妹做功課,雙方早已一家親。

由於二人同屬基督徒,故一直堅拒發生婚前性行為,但忍足兩年幾, 31歲的王祖藍又點會唔想早日攞正牌過夫妻生活。王祖藍揚言有時會把持不定:「好視乎當日狀態,如果 feel到意志唔係好強,怪獸就要出嚟,就唔好上佢屋企,或者叫多啲人嚟;如果心裏誠實知道唔會有事發生,就上去食餐飯。」

呢對「長短腳之戀」拍拖只有兩年多,不過睇得出二人的真心真意,即使活在用金錢、虛偽、是非和物質堆砌而成的複雜娛樂圈內,王祖藍與李亞男對感情的堅定,可說是出於污泥而不染,實在是圈中難得的一對。

長短腳開花結果


忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

入得娛樂圈大部分都係靚仔靚女,不過都有少數好似王祖藍咁唔靠樣,憑才華殺出血路,成為娛圈奇葩。至於談戀愛更加唔能夠以貌取人,好似祖藍同亞男咁高矮配,其實圈中都有好多 pair。

郭富城 熊黛林
06年熊黛林與郭富城因合作拍 MV而撻着,仲有傳今年尾兩人正式拉埋天窗。兩人雖然從未正式企埋一齊公開合照,不過可以幻想一下, 5呎 11吋嘅熊黛林拍埋 5呎 7吋嘅城城身邊,肯定係「電燈柱掛老鼠箱」。

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

甄子丹 汪詩詩
自稱身高有 5呎 6嘅「宇宙最強」甄子丹,與 5呎 9吋女模汪詩詩結婚 8年,兩人身高雖然差起碼 3吋,不過無阻生兒育女,兩人現育有 7歲女兒 Jasmine及 3歲兒子 James。

忽然1周 第839期:下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

杜汶澤 田蕊妮
屬於「五短」身形嘅杜汶澤,與老婆田蕊妮經常喺微博大晒恩愛,兩人仲成日自拍放上網,不過身高比老公高兩吋嘅阿田,為咗就住老公,經常屈膝扮矮。

Orignal From: 下月加國提親 爆王祖藍閃娶李亞男

沒有留言:

發佈留言