2011年8月27日星期六

小儀子珊甘做小女人

有人喜愛把港女與公主病畫上等號,加上本地女多男少比例下,要找到心儀對象甚有難度,有見及此,於愛情路上儼如乾旱沙漠的徐子珊與阮小儀,同聲認為當小女人有着數。不過演過無數感情戲的子珊,堅拒與圈中人談戀愛,直言感覺戲味很濃;小儀則呼籲時下女性不要為結婚而結婚,免到頭來後悔莫及!

徐:徐子珊

阮:阮小儀

徐子珊與阮小儀

小儀(右)與子珊齊作愛的呼喚,願意做小女人,讓人愛。

開咪放笑彈 氹人開心

阮:你知唔知我哋電台好多男仔嗒你糖,一聽到你個名就話正,森美都話欣賞你,私下亦有讚過你,你有個性感icon,每個男仔都會畀你迷倒。

徐:冇啲咁嘅事。

阮:你其實都幾有特性,TVB藝員好有星味難接觸,你係唯一一個唔係,歌手同電影都得,我唔當你係藝員,雖然你係性感,但認識你時就係好男仔頭好爽,親民又冇架子。

徐:你真係好funny,咁你都好好玩,好少見你唔開心,都知呢個係職業需要,你同森美嘅角色要氹人開心,我識嘅你其實係一個artist、藝術者,只不過將自己某一方面嘅嘢沉鬱咗!

阮:邊個八畀你知?

徐:你同森美on air時好嘈,off咪就好靜,因為已經將啲energy放晒出嚟。

阮:有時人大咗會攰,把聲唔同咗,以前我可以好高音,但已經笑到壞咗,行街食飯唔係幾講嘢,啲人會以為我唔開心,但我唔可能24小時都咁情緒高漲,有機會都會休息吓。

徐:成日聽你電台嘅節目,覺得你好開心、王祖藍都曾經話我有潛質演喜劇,但冇人搵囉,就算做喜劇都係演serious角色,同公司講過又冇人理,其實我某部分可以好豁出去。

阮:記得有次有個舞台劇,森美扮奶奶,講嘢好有鄉音,你夠膽死成個訪問同我哋一齊講鄉音。

徐:嗰次真係好好玩,睇番feedback,都話原來我幾好笑,好有滿足感,大家終於發掘到我另一面。

徐子珊與阮小儀

小儀原來也想過好似子珊一樣去選美。

徐子珊與阮小儀

徐子珊與阮小儀

子珊與小儀分享開心事。

中女不可悲勿為嫁而嫁

當電台主持腦筋當然轉數快,不過於男生面前,小儀卻搖身一變成小女人……

阮:我喺男仔面前係小女人,感情上樂意咁做。以前會忟男友,但經歷過之後,就覺得小女人有着數,我又唔會打男仔,只會哦哦,不停反轉一個問題去問,真係要改。

徐:喺感情上我都係小女人,可能覺得自己係小朋友性格,乜都唔理,唔識得為人設想,以前會覺得梗係對方就我,唔係要我講呀,最好你自己諗到啦,明明問對方想去邊度食,其實自己諗好咗,係有呢啲通病,大個就覺得呢種關係唔健康,真係要溝通。

阮:我都覺得大家拎出嚟講係好事,我有年幾冇拖拍,覺得date緊有啲位好易變成朋友,本身有一堆異性朋友,開始當然希望兩個人一齊,但到咁上下對方就會問你有冇單身女仔介紹。

想搵個老外拍拖

徐:平時工作已經好忙,感情事冇心力去博,唔可以再用幾年時間去培養,好難承受,我唔可以好似正常情侶咁拖手食飯,都好少男仔可以接受,所以我想揀圈外人,如果遇到個啱嘅對象,我唔介意出街食飯畀人影,不過對方介意呢。試過幾次date,對方想送我返屋企,我話唔使,因為驚有狗仔跟。之前有周刊騷擾我家人都會心痛,何況係對方屋企人,人哋未必鍾意,所以我諗住搵老外。

阮:我認為唔好為結婚而結婚,我哋呢啲中女,今時今日唔係可悲o架!呢個年紀有男人錫自己,可以拍拖就拍拖,應該好好享受。為結婚而結婚,身邊太多呢啲例子,順其自然,以前我有set咗25歲結婚添。

徐:我15歲就開始同阿媽講,唔結婚唔生仔,唔係一紙婚書嘅問題,而係關乎一個家庭。

阮:要睇人囉!大家認真相處去生活,緊要過搵一個老公結婚,咁會影響人生,離婚嘅人心理會有陰影,有朋友離婚帶住個小朋友,會覺得冇男人會鍾意,其實唔可以咁諗。

徐:如果將來對象係圈內人我更加唔得,因為件事太過戲劇性,我演戲易投入角色,都信唔過自己,好容易諗到呢樣嘢。

徐子珊與阮小儀

子珊希望找個圈外男友,享受正常的拍拖滋味。

徐子珊與阮小儀

小儀在電台開咪,將歡樂帶給聽眾。

難忍男友拍咀戲

阮:真係畀你搵到呢個人,會點做?

徐:如果搵到段關係係長久,我會選擇離開娛樂圈,係為咗捍衞同呢個男人嘅將來,因為成日演感情戲,知道大家可以拎幾多嘢出嚟,但到真正嘅時候,會覺得呢句對白咁熟嘅,咪係表情A,好容易覺得係咁,會唔舒服,同埋我唔能夠接受男友同其他演員咀,最好唔好啦。

阮:我接受到,要對自己有信心嘛!近排見你畀人影相抱住個小朋友,覺得你會係個好媽媽。

徐:我可以o架……呢種感覺都係近年嘅事,家姐生BB後令我對小朋友都識照顧,有時阿媽行開幾個鐘我都幫到手。咁你會唔會生?

阮:你睇我個臀部咁大就知會啦!但我都係睇對方有冇需要,呢個年代好多人覺得養寵物足夠,媽咪又冇壓力畀我,所以有機會生就生。

細粒係賣點想過選港姐

身形對女性來說尤其重要,個子不高的小儀也曾為此感不快……

阮:以前讀書時會介意,但入行之後發覺原來呢樣嘢可以係自己賣點,大家諗細粒女仔嘅時候就會諗起我,都幾好,有時會諗因為自己形象得到呢份工作,唔係一定香港小姐腳長先吃香,太多呢啲靚女,總有啲搞笑角色。

徐:我唔係走靚女路線。

阮:公司要你走嘛!有人同我講最緊要唔好介意,咁望吓鏡就知係二打六咪安於本分,細個有諗參加香港小姐,話晒我個樣唔差,做唔到冠軍,第3名cute cute地,我自問都OK,嗰個年代會代表香港去日本參賽,冇諗入娛樂圈。

徐:最後你做乜冇參加?去咗電台開咪做節目?

阮:我細個聽收音機,好鍾意林珊珊,因為佢聲靚,都有人話我把聲似佢,曾經選過商台DJ,但落選……不過我都算好彩,後來又迂迴曲折咁成功咗。

Orignal From: 小儀子珊甘做小女人

沒有留言:

發佈留言