2011年8月26日星期五

有話兒:黃宗澤愛恨獸慾

一個戴冷帽的鬍鬚跛佬、煙鏟爛泥、廢柴蠱惑仔,在社團偷生伺機復仇;一個令他愛恨交煎的女人徐子珊,他要她永世錢債肉償。三層無間道,游走黑白之間,那個人是《潛行狙擊》中的跛 Co,黃宗澤( Bosco)。

跛 Co的破格,不讓 Laughing專美,黃宗澤甩掉靚仔糖衣做得狠,全劇攬子珊狼咀,直情餓獅求歡,咬你食你摧毀你;家中睇戲的真命天子胡杏兒冇「嘰趷」,因為在娛樂圈行走江湖講個信字,況且男友識做,有「保護二人組」守實伊甸園,莫講宅男女神徐子珊,就連秒殺小生的國產大眼尖面爆乳女, Co哥一句了斷:「我唔鍾意呢類型。」真定假先?但最緊要杏兒啱聽。
撰文:朱倬誼

無綫人氣劇《潛行狙擊》下周進入高潮位,由警隊 CIB轉做社團卧底的 Laughing謝天華,會與黑幫大佬跛 Co黃宗澤鬥智鬥力。其實跛 Co一角對 Bosco而言很新鮮、很有血肉,跛 Co因家道中落而走上黑幫之路,他被大佬打斷腳,此後受盡欺凌,被打被玩被罰舔鞋底,遭遇賤過地底泥。跛 Co一直深愛徐子珊飾演的律師 Paris,他壞事做盡只為供子珊去外國讀書,豈料最後被子珊出賣,所以跛 Co對她又愛又恨,每次見她都激吻連場如餓虎撲兔,睇到網友咿嘩鬼叫。

Bosco在《潛行狙擊》中扮社團大佬跛 Co出晒位,講 chok都唔輸畀 Laughing,有甫你睇。br/攝影:陳順禎br/服裝: initialbr/場地:潮人飯堂(東港城)

Bosco在《潛行狙擊》中扮社團大佬跛 Co出晒位,講 chok都唔輸畀 Laughing,有甫你睇。
攝影:陳順禎
服裝: initial
場地:潮人飯堂(東港城)


跛 Co舔威利哥鞋底一幕勁受委屈,但其實鞋底黐有膠片隔塵。

跛 Co舔威利哥鞋底一幕勁受委屈,但其實鞋底黐有膠片隔塵。

Bosco於《潛行狙擊》中擒徐子珊狂咀,兇狠肉搏如雄獅求歡。 電視圖片

Bosco於《潛行狙擊》中擒徐子珊狂咀,兇狠肉搏如雄獅求歡。 電視圖片

子珊污糟嚇親人


夠台型的 Bosco近年歌影視三線發展,有傳無綫欲加長合約綁他 10年。

夠台型的 Bosco近年歌影視三線發展,有傳無綫欲加長合約綁他 10年。

Bosco和子珊的激情戲成為網民熱話,多得監製莊偉健帶挈, Bosco說:「未開工前莊生已經話益我,有好多咀戲,佢專登嘅,佢想我同徐子珊嘅關係,同 Laughing、 Madam Jo(陳法拉)嘅完全相反,我係用摧殘方法,越愛佢就越憎佢,我睇完劇本同莊生講,你唔介意我用獅子公搞獅子乸交配嘅時候,咬佢、扯佢隻後腳喺度撕呀咁,因為跛 Co做蠱惑仔供佢讀書,先搞到自己嘅人生好大缺憾,好愛佢但又好憎佢,係非一般錫佢。」

狼胎到咁, Bosco事前當然要跟子珊溝通,他憶述:「我哋第一日開工就咀,我話徐子珊你有定心理準備,我頭十集八集都係獅子公咬獅子乸,扯頭髮、咬膊頭、咬頸、咬嘴唇乜都齊,佢望住我,『我唔驚你咁對我,我驚你有鬚咋。』原來佢最憎男人兩樣嘢都喺晒跛 Co身上,就係食煙同有鬚。」

兩人愛得激,但 Bosco誓言冇真火,「我當佢男人。」子珊假假哋都係網民女神, Bosco一味笑:「你唔好見佢平日見觀眾個樣,佢返工個樣呀,係咪仔嚟㗎?我仲靚過佢!我出門口都襯吓吖,佢着條爛鬼牛仔褲踢對人字拖,求其笠件 T恤。佢開外景揸車嚟,見到佢架車我就,亂七八糟,電線周圍插、衫周圍劈,都唔係女仔車,我整齊過佢百倍。我覺得佢係『厘啡』,我望到佢架車已經幻想到佢屋企係點。」你唔愛佢又點拍?「同佢係熟,但冇話愛,如果套套戲都話愛一愛咪好唔得閒?」

跛 Co的愛情戲是賣點,另一條線惡鬥 Laughing也非常絕。跛 Co初期是 Laughing線人,後來他做大佬威利(梁健平飾)條針跣同門辣薑(黃智賢飾),實情他幫辣薑反威利,換言之他是三重二五身份,觀眾都緊張跛 Co真身,到底是否卧底探員?

求認同唔恨攞獎


Bosco被黎耀祥大讚是視帝黑馬,反而他對攞獎睇淡。

Bosco被黎耀祥大讚是視帝黑馬,反而他對攞獎睇淡。

Bosco就爆響口《潛行》已準備兩個結局:「跛 Co係卧中卧中卧,結局係點大家追啦,今次要讚導演手法,有啲鏡頭拍咗,如果加落去係一個 ending,冇擺落去又係另一個 ending,但我同 Laughing到家都冇睇過 final version。」
黎耀祥都有追《潛行》,他大讚 Bosco演得好,是今年視帝黑馬, Bosco卻說:「多謝祥仔睇得起我,我唔係話自己清高唔自在,但我睇得好淡,對獎項冇乜大感覺,如果你畀我揀,攞到獎梗開心,但有人認同我嘅戲,仲開心過攞獎。」他在無綫劇接劇未停過,但這位影壇新貴也大受片商注意,有傳無綫欲加長合約,綁他 10年防走佬。

「冇人提過加合約」


Bosco則說:「拍電影梗係開心啦,我拍劇大大話話都 8年,轉新環境有新刺激,電影模式對我嚟講係新手,家都習慣緊。但外傳嘅簽 10年合約,係從未出現過,都冇人同我提過加合約。我仲尷尬呀,成日咁傳我,樂小姐(高層樂易玲)打畀我,問我啲風喺邊度傳出嚟㗎?我都未同你傾就有人同你傾?我話唔知呀,唔關我事,誤會啫。我同 TVB仲有好多年約,公司都唔會咁心急要我續啦。」

唔吼巨乳 獨愛杏兒


黃宗澤在《潛行狙擊》中對徐子珊如狼似虎,任由他這隻雄獅更擒青都好,世上總是一物治一物。馴獅記的女主角叫胡杏兒,她對 Bosco收放自如,令 Bosco不得不俯首稱臣。

「結婚一定會講」


Bosco曲線自讚桄榔樹一條心,只愛胡杏兒一個。 資料圖片

Bosco曲線自讚桄榔樹一條心,只愛胡杏兒一個。 資料圖片

Bosco和徐子珊在《潛行》中啜到嘴歪,他卻聲言毋須向杏兒報案:「拍戲我係乜都唔理,唔好煩我,千祈唔好『拮』我㖭呀,咁佢拍戲,佢都一樣有自由,我唔會問。」他和杏兒拍拖多年,只差一點點行多步公告天下,他笑說:「要保持神秘感呀。」但全世界都知,那來神秘感?他死撐:「係爭嗰少少就少少,我覺得家咁樣幾好呀。」

其實是 Bosco不願給杏兒女友名份,還是杏兒不願給他男友名份?他大笑:「哈哈,我冇講嘢呀!我已經好習慣呢個方式,自然,又唔使特登,你哋見到咪見到囉,又唔使自己刻意舉手講嘅,但有日我結婚嘅話,就一定會講。」但他直言至今未有結婚打算。

Bosco和杏兒在 05年拍攝《我的野蠻奶奶》時撻着,眨眼 6年,男大當婚女大當嫁,諗結婚好平常,他聞言又是笑不停:「乜你計住晒幾多年㗎大佬?我覺得未到想結婚嘅時候,始終有啲嘢我未做到,譬如有啲電影我好想拍,自己仲要為未來努力,又譬如會諗做生意,我啱啱先打本畀媽咪喺灣仔開眼鏡舖,等佢有啲細藝,當儲錢又好乜都好啦。坦白講,我廿幾歲時有諗過 30歲結婚,到咗 30歲真係冇諗過,你問我家 40歲會唔會結婚,我真係唔知,順其自然啦。」

Bosco與杏兒在同一個圈工作,電視台的是非傳得快如閃電,若非互相信任,感情就很易被唱散, Bosco也認同互相信任很重要:「呢樣我哋 OK嘅,到呢個年齡我越嚟越開始做番自己,以前反而避忌,家咁諗係唔關自己有冇女朋友事;另一個原因係啲人對我認識多咗,知我為人點,住同區咪車埋你囉,人哋仲問我怕唔怕?怕乜啫?兜埋之嘛。咁當然都會揀人上車啦,當係朋友先會咁,亂咁嚟咩。」

二人特攻擋緋聞


現在的國產美女真巴閉,上位手法包羅萬有,一黐埋嚟就緋聞纏身,經常往返內地開工的 Bosco卻向杏兒大派定心丸,「我有保護二人組,我請嘅助手(陳小琳),最兇狠係佢,點知最堅嘅助手同我傳緋聞,笑到我哋嘔電;另一個係司機,昂藏六呎大大隻乜都擋晒,我有晒配套㗎啦。」點擋啫?個個國產美女都尖面大眼又大胸,樣靚身材正, Bosco答得更狠:「我唔鍾意呢類型。」
講就易,看幾多 TVB小生中招, Bosco卻說:「咁情到濃時,拍吓拖,我哋唔係聖人,正經咪得囉,男仔識女仔好正常,大家用啲字眼搞到好大件事啫。」

Orignal From: 有話兒:黃宗澤愛恨獸慾

沒有留言:

發佈留言