2011年8月22日星期一

林峯四處留情累事 陳嘉桓 潘霜霜微博開火

陳嘉桓好叻女,借Chok峯緋聞上位而人氣爆升,即使要背負「小三」之名,陳小姐一樣受落,至最近,不忿被Chok峯飛甩的潘霜霜再出招,在微博留言指罵「和我的二手貨過得怎麼樣?八婆」用詞狠辣,勁!

自以為驚爆「峯霜牀照」能出位的潘霜霜如今輸得一敗塗地,寫真集胎死腹中、電影廣告客戶臨陣易角,形象插水,反觀同樣借Chok峯上位的陳嘉桓就人氣爆燈,難怪潘小姐咁嬲。

遭粉絲團狂抦

8月16日,陳嘉桓在微博自我宣傳節目《千奇百趣省港澳》後,居然被潘霜霜轉發微博兼怒插「和我的二手貨過得怎麼樣?八婆」,公開鬧人好過癮?潘霜霜火速被粉絲團瘋狂轉發狂抦,微博見街唔夠三粒鐘,知衰的霜霜火速鏟走微博。

被問到此事,陳嘉桓說:「我知這件事,我唔知係咪惡作劇定係乜嘢,我唔信潘霜霜咁講。」

潘霜霜「脫」唔紅,唯有出到潑婦駡街一招,而陳嘉桓招數就高好多。
潘霜霜「脫」唔紅,唯有出到潑婦駡街一招,而陳嘉桓招數就高好多。
潘霜霜

林峯與陳嘉桓經常晒恩愛,難怪令潘霜霜妒火中燒。
林峯與陳嘉桓經常晒恩愛,難怪令潘霜霜妒火中燒。

Orignal From: 林峯四處留情累事 陳嘉桓 潘霜霜微博開火

沒有留言:

發佈留言