2011年8月27日星期六

黃金視窗:馬國明撩人鬧博攞獎

入行 12年的馬國明,雖然演出機會不斷,不過未能及《衝上雲霄》兄弟黃宗澤及吳卓羲等一飛冲天,不過最近馬國明新劇一部接一部,終於奸出頭,尤其是《真相》中演奸仔 Alex害死唐詩詠,令他被觀眾和網民鬧不停,對於觀眾的激烈反應,馬國明直言:「 Alex呢個角色會攞分多啲!」擺明車馬博攞獎。

近期以奸取勝的馬國明先後在《談情說案》、《女拳》、《真相》以及《紫禁驚雷》扮演不同類型的角色,不過《紫禁驚雷》飾演二皇爺的馬國明只愛江山不愛美人,似乎打動不了女觀眾的芳心,反而不少網民對馬國明在《真相》 Alex一角讚不絕口。
馬國明當年未能「衝上雲霄」,但被彈演技浮誇的他經多年磨練,終憑 Alex一角奸出頭。攝影:陳俊強 

馬國明當年未能「衝上雲霄」,但被彈演技浮誇的他經多年磨練,終憑 Alex一角奸出頭。攝影:陳俊強



觀眾未夠狠


馬國明也認同網民的觀點說:「唔出奇呀,我都覺得《真相》嘅反應好啲,尤其係女性觀眾, Alex呢個角色會攞分多啲,因為你知道 Alex係犯法,但係佢對個女仔嘅感情係真。而二皇爺唔鍾意佢嘅老婆,只係利用老婆去攞外父嘅兵權謀朝篡位,你會覺得佢好自私,所以係冇觀眾嘅攞分位。」

馬國明續說:「嗰陣播完大 C(唐詩詠)死咗之後,咁啱我第二日出嚟做嘢,搞到我喺每個地方都俾人鬧一次,好多人一見到我就鬧我害死佢,又話我好衰,但係啲觀眾鬧完之後會覺得 Alex係一個好慘嘅人,佢都有值得同情嘅地方,觀眾有咁嘅反應梗係開心,不過我覺得鬧得唔夠狠。」

捱足 12年終於捱出頭,馬國明笑說:「唔可以咁講,我只係用忙字嚟形容,我都希望快啲捱出頭,不過家都幾開心,我拍完一輪奸角之後,公司又畀我拍《回到三國》,呢一部又有別於其他,今次係拍搞笑戲,其實我好耐冇拍過搞笑戲,我本身都好搞笑,只係慢熱啲啫。」

《真相》中馬國明與唐詩詠的浪漫感情戲令人回味,不過 Alex害死大 C後,馬國明即遭網民喪鬧賤男。劇照

《真相》中馬國明與唐詩詠的浪漫感情戲令人回味,不過 Alex害死大 C後,馬國明即遭網民喪鬧賤男。劇照



當年馬國明曾經與黃宗澤、吳卓羲和陳鍵鋒合作拍《衝上雲霄》,劇集一出街, S4的確迷倒不少女觀眾,眼見其他人已有出頭天,相比之下總有點不是味兒,他說:「我又冇唔開心、真係冇,唔係講笑,好似前排俾人話我搭地鐵,完全零星味,我咪當笑話一則,佢又唔係寫我窮到搭地鐵。我明白同佢哋比,梗係有啲人覺得係落後啲,但係你唔可以吓吓望住啲最紅嘅人比,調番轉頭同訓練班啲人比,我又係幸運嘅一個,起碼有監製搵我,而且做嘅角色都唔錯。」

獎金最實際


馬國明新劇一部接一部,最近忙於拍攝《 On Call 36小時》扮演腦科醫生。

馬國明新劇一部接一部,最近忙於拍攝《 On Call 36小時》扮演腦科醫生。

本性樂觀的馬國明坦言曾經為某些新聞不開心,他說:「例如以前我覺得自己已經好畀心機去做,點知寫出嚟都係話我浮誇、唔識做戲,嗰陣睇會唔開心,不過家明白咗個道理,觀眾鍾意你就鍾意你,只要佢鍾意嗰個人,基本上佢做乜都得,演技係好主觀,最緊要係觀眾話好,如果人哋抗拒你,基本上做乜都冇用。」

問馬國明對頒獎禮的信心,他直言:「有冇機會唔係自己講,我只可以盡力而為,不過對我嚟講乜獎都好,最緊要有得爭有得攞,我個人好實際,最好係獎金。」

感情篇:誠徵孝順新抱仔


馬國明努力工作漸見成績,可惜感情仍未見起色,即使先後與曾華倩、胡定欣和李詩韻傳出緋聞,可惜全沒下文,事隔多年重提舊事,馬國明大方地說:「我只可話當中係有真有假,但係已經過咗去,唔想講太多影響人。嗰陣係有好多無形壓力,好易會有磨擦,加上本身又未穩定,除非你唔拍拖,如果唔係真係好難等到穩定咗先講,暫時都未諗到辦法。」

馬國明 05年與曾華倩傳姊弟戀,令人疑幻疑真。資料圖片

馬國明 05年與曾華倩傳姊弟戀,令人疑幻疑真。資料圖片

低調的馬國明不願重提秘戀胡定欣之舊緋聞。資料圖片

低調的馬國明不願重提秘戀胡定欣之舊緋聞。資料圖片

組織大家庭


感情冇着落,惟有寄情工作,馬國明笑說:「我想搵多啲錢,家我都有啲發錢寒,我想令屋企人生活好啲,我諗個個男人都係咁諗,我目標希望買大屋同屋企人住。」

原來馬國明希望結婚之後仍與家人同住,維持傳統式的大家庭,他說:「其實我唔介意,只係怕將來嘅太太介意,最近我接觸多咗結咗婚嘅女仔,先知道原來好多女仔唔鍾意同奶奶住,佢哋覺得同奶奶住好麻煩,點都係相見好同住難,搞到我有時都會諗如果夾唔到都好煩,希望好彩遇到一個可以同屋企人住,未遇到之前要努力搵多啲錢。」

Orignal From: 黃金視窗:馬國明撩人鬧博攞獎

沒有留言:

發佈留言