2011年10月21日星期五

挖梅小青班底 王維基三千萬翻拍《宮心計》撼無綫

娛一叮


挖梅小青班底 王維基三千萬翻拍《宮心計》撼無綫


2011年10月21日

9月初,王維基透過佘詩曼做說客,向娘家無綫挖人,兩人聯手以漁翁撒網式攻勢加薪搶人,「挖角潮」搞到無綫滿城風雨!
經個多月來搶攻,王維基頗有成績,繼姜大偉、冼灝英及周家怡後,唔少甘草、綠葉及幕後人員,甚至連金牌監製劉家豪、梅小青夫婦亦被撬走。
據知,王維基為明年 7月啟播的免費電視台打響頭炮,投資 3千萬翻拍 09年叫好叫座的《宮心計》。有梅小青及佘詩曼擔大旗,再搵冇無綫合約的林保怡、馬德鐘及羅家良當男主角,陣容勁似無綫劇,令翻版《宮》劇賣埠價錢更高,這個如意算盤絕對打得響!

由梅小青監製的《宮心計》,收視最高有 50點,阿佘和楊怡的爭寵鬥法成為熱話。今次多得反骨佘做說客,楊怡隨時成為王維基頭炮宮廷劇的女主角。
睇住妹妹呀!(設計對白)
有錢齊齊搵!(設計對白)
由梅小青監製的《宮心計》,收視最高有 50點,阿佘和楊怡的爭寵鬥法成為熱話。今次多得反骨佘做說客,楊怡隨時成為王維基頭炮宮廷劇的女主角。《蘋果日報》圖片

免費電視台牌照還未正式發出,王維基已信心爆棚四處挖人,無綫被挖去唔少幕後精英,而與阿佘關係儼如母女的金牌監製梅小青,最近亦向無綫請辭。
「阿佘好識做,幾年前已經埋小青姐堆。每次有重頭劇,小青姐第一個就會搵阿佘攞期。依家播緊《法證 3》,張可頤嘅角色原本係阿佘做,就算臨開劇前阿佘因手傷甩底,小青姐嬲都冇嬲。換轉第二個,肯定被掟入雪櫃啦!」知情者說。

下年才正式開電視台的城市電訊,為了打響頭炮,個多月來不停向無綫招兵買馬。周二( 18日),更在微博發功,宣布在將軍澳興建電視城,擺明向無綫下戰書。

阿佘穿針引線


今年 2月阿佘約滿無綫後,改簽兩年部頭約,一年拍 30集劇。佢早前趁有時間,即同陳豪開拍無綫新劇《 4 in love》,雖然阿佘身在內地拍徐小明的《建元風雲》,但早就吩咐助手 Tina,安排梅小青夫婦見王維基,搭路過檔。

本刊致電梅小青,可能因為與無綫仍有合約在身,她十分避忌說:「依家我同家豪哥都唔會考慮住,我監製嘅《法證先鋒》出緊街,而家豪哥亦準備下個劇。機會一直响度,但我哋唔諗住。(係咪辭職後都要等半年?)至少半年,詳細我唔方便講。」哦!明晒!原來還要等半年過冷河。

07年的《溏心風暴》再次掀起追劇熱潮,全靠監製劉家豪設計的金句,看來他將會為王維基省靚招牌。

效力無綫近 25年的金牌夫妻檔監製劉家豪和梅小青,多年來為無綫製造收視神話,可惜最後亦被王維基用錢撬走。
效力無綫近 25年的金牌夫妻檔監製劉家豪和梅小青,多年來為無綫製造收視神話,可惜最後亦被王維基用錢撬走。

周一( 17日),馬浚偉在微博跟梅小青說:「緣份絕不止於此」,暗示梅小青將會離巢。
周一( 17日),馬浚偉在微博跟梅小青說:「緣份絕不止於此」,暗示梅小青將會離巢。

甘草大恐慌


兩位資深演員姜大偉和冼灝英,唔知有冇睇清楚該兩條蠱惑條款,但不少甘草演員也擔心自己中招。

姜大偉
姜大偉
問到姜大偉蠱惑條款,他以趕時間為由,匆匆收線。《蘋果日報》圖片

在亞視和無綫打滾二十年的冼灝英,現跟無綫尚有三個月合約,不過據知已和王維基一早傾掂數。《蘋果日報》圖片
冼灝英
在亞視和無綫打滾二十年的冼灝英,現跟無綫尚有三個月合約,不過據知已和王維基一早傾掂數。《蘋果日報》圖片

張國強
張國強
咁樣嘅合約大家聽落都會覺得唔舒服,上咗隻船去又唔係,唔去又唔係!

李司棋
李司棋
甘草演員眼又矇、耳又聾,如果公司合約加附帶條件好危險。

傳聞兩大蠱惑條款


1.簽約時會加薪,但亦按員工表現而定,公司有權調整或終止合約。(隨時減人工或炒魷)
2.公司可將合約轉手賣給其他公司。(演員分分鐘被賣豬仔)

兩條辣條款


為打響頭炮,王維基斥資 3千萬翻拍《宮心計》。「佢簽咗唔少無綫甘草同二線演員, John哥(姜大偉)、冼灝英已動筆簽約。如果加埋金牌班底嘅梅小青同家豪哥,再搵中、港一線小生如林保怡、馬德鐘、羅家良及吳啟華等,拍出嚟嘅劇就同無綫出品如出一轍,大陸、東南亞同加拿大一定 buy,加上《宮心計》呢類受歡迎嘅宮廷爭鬥劇, 3千萬一定唔會蝕!」

不過,據知有幕後及綠葉演員簽約王維基後,才發現合約內有兩條蠱惑的條款。其一是公司若不滿意員工表現,有權隨時調整薪金或終止合約;二是公司可將合約轉手賣給其他公司。「呢兩條蠱惑條款傳遍無綫,有同事呻笨之餘,亦提醒其他人小心簽約,而無綫方面亦曾發通告提醒演員小心。」知情者話。

姜大偉避談


10月 9日,本刊致電姜大偉,身在內地拍劇返港為母親奔喪的他,承認已過檔:「係呀!你哋都知道晒啦!(幾時履行合約?)明年四月要開工!」不過,問到合約訂明公司可以隨時終止合約或賣俾其他台?姜十分避忌說︰「我好趕時間,辦完家母喪事,仲要趕返內地拍劇,唔好意思,我要收線啦!」至於冼灝英則表示︰「我依家同無綫仲有幾個月約。王維基係搵過我,但我未動筆,依家等無綫搵人同我傾。」

對於王維基挖走姜大偉、冼灝英,樂易玲表示︰「真真正正簽嘅唔多,演員得幾個。(有冇聽聞王維基份合約有兩條蠱惑條款?)我諗同事與同事、藝人之間,大家都會溝通,提醒小心啲乜。

「不過就算簽咗王生嘅員工,如果有咩覺得為難,我會盡量幫,我希望佢哋唔好簽咗後悔囉!就算真係後悔都唔使擔心,時間好快過。」

談到冼灝英等緊無綫傾約?樂易玲就話︰「我之前搵過陳光輝(無綫顧問)同佢傾。如果佢真係未簽,我梗係即刻搵佢啦,佢係個不可多得嘅演員,好多同事係佢徒弟。」

至於王維基對本刊記者的查詢,只回應︰「我依家唔喺香港。」說罷匆匆收線。

鎖定班底


據知王維基下年初製作的頭炮宮廷劇,在卡士方面已作好部署。

馬德鐘
據知跟無綫傾唔掂數的兩位中生馬德鐘和林保怡,已睇過劇本,月內將會落實。

林保怡

周家怡
至於花旦方面,除楊怡外,月底約滿無綫的周家怡,亦將會轉投王維基。由於周是阿佘姊妹,過檔後亦水漲船高,升呢做第二女主角。《蘋果日報》圖片

Orignal From: 挖梅小青班底 王維基三千萬翻拍《宮心計》撼無綫

沒有留言:

發佈留言