2011年10月19日星期三

陳自瑤有餡 趕嫁王浩信

探熱針


陳自瑤有餡 趕嫁王浩信


2011年10月20日

30歲陳自瑤( YoYo)跟細她兩年的王浩信( Vincent)拍拖三年,一度吵大鑊分手,但分開唔夠兩星期,男方箍煲成功。分完又合,二人感情進入直路,王浩信日前突然宣布跟女友下月 11日註冊結婚,但否認女友奉子成婚。

據了解,急於做王太的陳自瑤其實有餡接近兩個月,為免大喜日子見肚,二人火速註冊,下月十三日於港島香格里拉擺酒,等老婆名正言順安心養胎。

陳自瑤有餡 趕嫁王浩信
老公,錫晒你!(設計對白)
老婆有咗,婚禮唔玩咁激。(設計對白)

唔搬屋


陳自瑤跟王浩信被踢爆於本月七日入紙申請結婚,雖然男方透露早有結婚計劃,又稱在六條一( 11年 11月 11日)特別日子娶老婆,是經過精心安排。不過,心急趕結婚,其實跟搞出「人命」有關。

「佢 哋喺朋友面前認 咗有 BB,如果唔係都唔會趕住結婚,時間好緊迫,所以訂唔到大啲嘅地方擺酒,仲要擺酒同註冊分兩日搞,十一號註冊,十三號先喺香格里拉擺酒,因為場地所限,佢哋只擺得十幾圍。 Vincent同唐寧做完舞台劇,就會開始同兄弟開會做嘢,等老婆可以多啲時間休息。本來上次發生咗俾人偷影入屋嘅事, Vincent都決定搵屋搬,不過一直睇唔啱,而家 YoYo有咗,佢哋更加要跟傳統,唔搬得屋,等生咗先算。」王浩信身邊朋友說。

入紙申請註冊登記的名字叫王昊,是王浩信原名。
入紙申請註冊登記的名字叫王昊,是王浩信原名。

去年底分手後復合,二人已不避嫌公開親密關係,更以情侶檔出席活動齊齊搵銀。
去年底分手後復合,二人已不避嫌公開親密關係,更以情侶檔出席活動齊齊搵銀。

王浩信正跟唐寧合演舞台劇,日前出席宣傳活動,全程唔停講老婆,十分 sweet。

陳自瑤正在拍古裝劇《東西宮略》,雖然懷孕兩個月未見肚,不過向來偏瘦的她,面部已有些微浮腫。

在拍戲現場,記者埋身叫影相,陳自瑤千叮萬囑影半身,更突然加披肩遮肚。
在拍戲現場,記者埋身叫影相,陳自瑤千叮萬囑影半身,更突然加披肩遮肚。

陳敏之跟導演彭浩翔都是一對準新人好朋友,先後在微博恭賀二人。

趕收工


老婆搵圈外朋友做姊妹,王浩信的一班兄弟團則全屬娛樂圈人,包括羅仲謙、黃長興,而請客名單中則有二人合作過的陳法拉、陳敏之、胡定欣、黃日華以及苗僑偉等。
「佢哋仲計緊人數,事關圈中人好多時都會突然要開工,就算收到帖都未必到,如果開工出席唔到嘅,佢 哋索性唔俾請帖,費時請多咗人失預算。監製黃偉聲都好好,知道 YoYo要搞婚禮,近排都特登趕晒佢啲戲份,本來套劇下個月中先埋尾, YoYo拍到十一月頭就可以收工,佢仲有半個月時間籌備婚禮。」

陳自瑤戀愛大過天,跟王浩信拍拖後亦多愛二人世界,少跟圈中人來往。
陳自瑤戀愛大過天,跟王浩信拍拖後亦多愛二人世界,少跟圈中人來往。

早前拍瘦身廣告著泳衣大騷身材,陳自瑤當時仍堅稱要專注事業,未有結婚打算。
早前拍瘦身廣告著泳衣大騷身材,陳自瑤當時仍堅稱要專注事業,未有結婚打算。

羅仲謙跟王浩信合作《飛虎》後成為好兄弟,今次他也是伴郎團成員之一。

跟黃日華、胡定欣等人合作完劇集《刑警》後,王浩信跟一班演員仍繼續有來往,二人也是被邀請賓客。

補求婚


為老婆有餡做定預告,近日為舞台劇出席宣傳活動的王浩信表明婚後不設防,有仔趁嫩生,不過唔想老婆辛苦,兩個已經夠晒數。據知因為有餡結婚,王浩信決定要補番一個驚喜求婚給 YoYo。

「 Vincent未講會點搞,不過一班兄弟都會幫佢度吓橋。個婚禮搞得咁倉促,又唔可以請晒啲朋友,佢覺得有少少對唔住 YoYo,所以希望可以多啲人見證求婚過程。」王浩信身邊朋友說。

週二(十月十八日)下午,陳自瑤在荔枝角公園開工,由於臨時取消拍她的戲份,未換古裝,仍著鬆身衫、平底鞋的她,對記者表示仍未收到王浩信的求婚戒指,她說:「 Vincent會負責個婚禮,所以我乜都冇理,連入紙申請都係佢搞,我連律師樓都冇去過。」雖然有老公搞掂婚禮好放心,不過佗住 BB的 YoYo,面對鏡頭時十分緊張,不單用披肩遮肚,更叫記者只影上半身。

30趕嫁


陳自瑤與王浩信拍拖三年,女方已踏入 30歲,加上今年唔少圈中女星排隊出閣, YoYo亦急起直追,唔做剩女。

邂逅


08年初,陳自瑤跟王浩信合作《野蠻奶奶大戰戈師奶》邂逅,雖然無對手戲,但因不時出席演員聚會、打羽毛球而熟落。當時女方已和舊愛蔡淇俊分手,王浩信展開追求。

同居


09年陳自瑤拍攝《宮心計》期間,有傳媒拍到她連日放工後,第一時間返回男友維景灣畔的住所過夜。王浩信亦十分體貼,不時駕車送女友返電視城開工。同年七月,二人被踢爆於男友寓所屋苑的泳池內戲水互搽太陽油,並在池邊激吻,令地下情正式曝光。

修好


去年底,女方因男方愛蒲愛玩吵大鑊,執包袱搬離同居愛巢,男方發過千短訊箍煲,唔夠兩星期就氹掂女友。事隔一年,女方有餡宣布結婚。

2字頭老豆


上一代藝人鍾意隱婚,天王巨星劉德華都要接近 50先肯正式承認已婚有老婆,相比之下,八十後敢作敢為,結婚生仔一次過,三張唔夠,照做老豆。

MR鼓手 Tom 23歲


組合 MR鼓手 Tom(杜志烜)跟 Evelyn(蔡穎恩)甩拖無耐,即跟前度好友陽光妹 Leanne(何思諺)撻着,被指是小三撬死黨長腳,不過 Leanne一直否認,拍拖唔夠三個月,二人又突然閃婚,更聯合發聲明,講明奉子成婚,希望獲得大家祝福。

陸永 29歲


組合農夫成員陸永跟懷孕五個月,任職經紀的女友 Rainah上月結婚,同樣是奉女成婚的他,只邀請律師在屋企主持儀式,事後被指慳水唔夠誠意,為要 氹番老婆,陸永表示會擺百日宴,並等老婆產後收身再補影結婚相。

張繼聰 27歲


五年前只得 27歲的張繼聰,跟當時年紀大他兩年的女友謝安琪自爆有餡三個月,由於兩人事業剛起步,為要搵奶粉錢,張氏夫婦繼續出唱片開工,謝安琪更做埋迷你演唱會先去生仔。

Orignal From: 陳自瑤有餡 趕嫁王浩信

沒有留言:

發佈留言