2011年10月20日星期四

《法證先鋒III》陳茵媺剝衫露bra贏《有營煮婦》陳法拉兩點

陳茵媺剝贏法拉兩點


34C陳法拉前年在《有營煮婦》剝衫露 bra全城譁然,想不到 34D的陳茵媺前晚在《法證先鋒 III》更令觀眾熱血沸騰,網民激讚她身材更勝法拉,前晚一集更以平均 30點收視,撼贏法拉在《有》劇的 28點收視,換言之陳茵媺今次剝贏法拉兩點,果然長江後浪推前浪。

橋唔怕舊,最緊要受。無綫繼 09年在電視劇《有營煮婦》中大灑鹽花,安排陳法拉剝衫露 bra通屋走而掀起全城熱話後,近日無綫重施故技,在前晚播映的台慶劇《法證先鋒 III》,安排陳茵媺除衫露黑 bra。劇集播出後引起觀眾及網民熱烈討論,不少觀眾紛紛將法拉與茵媺露 bra一幕比拼,大讚 30歲的陳茵媺擁 34D豐滿上圍,比 29歲擁 34C上圍的法拉更有睇頭,甚至指茵媺男友陳豪是「識食」之人。

男廁晒 Bra收視 30點br/擁 34D豐滿上圍的陳茵媺,前晚在《法證先鋒 III》剝衫露 bra,為劇集帶來平均 30點收視,約 192萬觀眾捧場。

男廁晒 Bra收視 30點
擁 34D豐滿上圍的陳茵媺,前晚在《法證先鋒 III》剝衫露 bra,為劇集帶來平均 30點收視,約 192萬觀眾捧場。



O嘴反眼 <br /> 陳茵媺前晚在《法證先鋒 III》中剝衫清洗咖啡&#36857;,多角度拍攝其豐滿身材。除劇情指她胸懷大痣外,更發現她右邊腋下位置有一道神奇疤痕。電視圖片

O嘴反眼
陳茵媺前晚在《法證先鋒 III》中剝衫清洗咖啡迹,多角度拍攝其豐滿身材。除劇情指她胸懷大痣外,更發現她右邊腋下位置有一道神奇疤痕。電視圖片

神奇疤痕 <br /> 電視圖片

神奇疤痕
電視圖片

胸懷大痣 <br /> 電視圖片

胸懷大痣
電視圖片

凌空高抄 <br /> 電視圖片

凌空高抄
電視圖片

Big爆衫鈕 <br /> 電視圖片

Big爆衫鈕
電視圖片

廣管局冇接投訴


煮婦騷奶收視 28點 <br /> 陳法拉前年在無&#32171;劇《有營煮婦》中掀衣晒 bra,但該集平均收視僅得 28點,約 178萬觀眾收看。

煮婦騷奶收視 28點
陳法拉前年在無綫劇《有營煮婦》中掀衣晒 bra,但該集平均收視僅得 28點,約 178萬觀眾收看。

儘管陳茵媺前晚露 bra一幕未令《法》劇收視飆升,但前晚一集平均收視有 30點(約 192萬觀眾),比起 09年法拉露 bra的《有》劇 28點平均收視(當年觀眾人數為 178萬),陳茵媺以兩點之差成功撼贏法拉。至於當日法拉露 bra令廣管局接獲 26宗觀眾投訴,但陳茵媺前晚同樣一露,廣管局方面竟是零投訴,認真同人唔同命。
據悉陳茵媺前晚一露不但惹來觀眾很大迴響,而且引起內衣廣告客戶注意,欲力邀她合作。原本陳茵媺昔日接 job酬勞約 1.8萬元,自與陳豪拍拖後人氣大升,酬勞亦跳升到 4至 5萬,如今再加埋露 bra,令人氣再度跳升,接 job酬金誓將直逼陳法拉的 7萬。

「我想陳豪睇吓」


陳茵媺昨日與黎耀祥出席超市活動,露 bra後人氣再跳升的她心情甚靚。

陳茵媺昨日與黎耀祥出席超市活動,露 bra後人氣再跳升的她心情甚靚。

早前陳茵媺接受訪問時,早已預告有露 bra一幕,當日她還揚言是自己事業上一個大膽嘗試,為以最靚一面示人,她還自掏腰包花費 3,000多元買 bra。當日陳茵媺說:「我特登 shopping買,希望可以型啲,同平時個款唔同,型得嚟有女人味,但唔係過份性感。」事實證明,陳茵媺今次一露已值回票價。
人氣再升的陳茵媺昨日與黎耀祥於將軍澳出席超市活動,兩人即場推車玩遊戲。講到前晚除衫露 bra獲網民大讚,陳茵媺直言多謝眾網民稱讚,她說:「呢場戲都係劇情需要,配合番個角色,係我入行演戲最大膽嘅一次,拉高收視冇緊要,唔好拉低收視就 OK。」雖然年前陳法拉亦同樣於劇集中露 bra,但陳茵媺表示不擔心被比較,她說:「佢嗰場戲我冇睇過,但唔相信會比較,始終角色都唔同。」她直言劇中心口刻意畫上一粒痣,也是角色需要。
對於被指上圍比起當年參選時縮水,陳茵媺直言不想再討論這話題。男友陳豪早前出席活動時,揚言不會看她露 bra一幕,問她陳豪前晚可有收睇?她說:「佢前晚開劇所以應該冇睇,不過我都想佢睇吓,想佢畀啲專業意見我。」至於會否考慮重演真人版時,她說:「叫佢自己上網睇番啦!」

法拉盼分豬肉獎


昨日性感現身的陳法拉,除競逐視后地位受威脅,人氣及身價也被陳茵媺逼近。

昨日性感現身的陳法拉,除競逐視后地位受威脅,人氣及身價也被陳茵媺逼近。

陳茵媺與陳豪近期被傳以低價情侶檔搶 job,她說:「向來都唔知價錢,都係公司安排,自己有機會就做,總之做好自己工作。」
身為超市代言人的黎耀祥,對於近日有報道指超市價格過高,他說:「呢啲好難講,大家打開門做生意都要維皮,但係超市絕對提供舒適嘅環境同方便畀到大家,呢樣冇得比較。」
另外,陳法拉昨日出席尖沙嘴剪綵活動,對於今年角逐視后被胡杏兒迎頭趕上,法拉說:「唔關事,我自己不嬲覺得其他女仔都好好,我自己求其有個牛肉豬肉獎都冇所謂,都係志在參與,冇太大期望,我自己都睇好杏兒,今年佢好多作品,進步好多。」

網中吟:「男人婆得嚟好正」


陳茵媺在前晚播映的《法證先鋒 III》剝衫晒 bra,一眾網友熱烈讚她樣靚身材正。

行屍走肉:女神陳茵媺有甜美笑容有波有腳,陳豪真識食!

踢拖上深圳:男人婆得嚟又真係好正!

火雲掌:已經係少有肯博嘅無綫姐仔。

法比傢俬:想學法拉呀?大好多,法拉除咗得個 bra型而無實。

Hitzlsperger:陳茵媺短髮真係好正!

資料來源:高登討論區

Orignal From: 《法證先鋒III》陳茵媺剝衫露bra贏《有營煮婦》陳法拉兩點

沒有留言:

發佈留言