2011年10月25日星期二

鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗

FACE週刊 第231期

挨身挨勢


鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗


2011年10月26日

一套大陸劇《步步驚心》令鄭嘉穎喺國內紅爆,仲話有大陸製作公司出 16萬 1集酬勞邀請鄭視帝加盟,認真巴閉,唔只大陸有市,今年亦有機憑《怒火街頭》 Law霸一角再攞視帝。

有錢就身痕,最近忙拍《怒火街頭 II》的鄭嘉穎,據知對劇中第二女主角 34C高登女神苟芸慧相當嗒糖。上週五( 21日)仲趁幾杯落肚,撩女神自拍。嘉穎主動出擊,可惜女神派檸檬:「我諗佢飲多咗啫」,好酸喎!

鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗
上週四苟姑娘喺深水埗拍攝狂跑戲分,雖然着住件唔算低胸嘅 tee,但跑起上嚟依然相當震撼。

41歲鄭嘉穎今年翻生,有份主演嘅劇集都喺中港兩地大收。不過感情生活就冇乜着落,緋聞要數到上年 8月被拍得同國產女模徐靖雯在屋企共度 72小時,但連徐最近都搭上奀星周子揚。鄭視帝冇女乾塘, dry咗咁耐,據知鄭嘉穎即對《怒火街頭 II》新拍檔 34C苟芸慧相當有好感。

鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗
熱情玩自拍
鄭嘉穎飲咗兩、三杯啤酒後,開始放鬆,之後仲攞自己部 iPhone同苟姑娘自拍。

鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗
見記者避忌即彈開
及後發現有記者在場採訪,鄭嘉穎即刻 chok番個正經樣,玩電話唔理苟姑娘。

跌宕 34C


28歲苟芸慧係 09年國際中華小姐冠軍,除樣靚仲有 34C魔鬼身材,一直以來都係宅男女神。由於無綫鬧花旦荒,苟姑娘亦成為力捧對象,在《怒火街頭 II》成為第二女主角,飾演鄭嘉穎前妻,在戲中與胡杏兒爭 Law霸,戲分由頭帶到尾。上週四( 20日)苟姑娘到深水埗拍攝外景,其間要着低胸裝喪跑, 34C身材跌跌宕宕表露無遺,吸引近百街坊圍觀。

鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗
反地心
為拍好呢場戲,苟姑娘喺深水埗跑足半個鐘,難得佢話:「咪當減吓肥囉!」小心地心吸力呀!

鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗
一早中
09年苟姑娘代表多倫多參選國際華裔小姐,當時評判就係鄭嘉穎。

鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗
任人睇
女神難得喺深水埗高登商場附近出現,吸引近百街坊、宅男睇嘢,不過苟姑娘冇有怕照喺街化妝、着鞋。唔怕俾人望蝕,相當專業。

鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗
狂讚姑娘
鄭嘉穎對苟芸慧非常有好感,上週一( 17日)接受《娛樂頭條》訪問時就係咁讚人:「佢真係好聰明……我同佢開咗兩日工……但佢係非常勤力嘅演員……」開兩日就知人聰明又勤力,你都好留意人喎!

借醉影相


女神雖已名花有主,跟 08年香港先生冠軍, 24歲的羅天宇姊弟戀穩定。不過嘉穎一樣冇有怕,早前出席公開活動已大讚苟芸慧,「好勤力,好聰明。」

到了上週五( 21日)二人到深水埗拍攝隊啤傾偈講劇情,由於有生力啤贊助,所以二人即場「真飲」。不過甚有風度嘅嘉穎就錫住苟姑娘叫佢唔好飲,記者在現場聽見嘉穎細心地對苟姑娘說:「你扮飲得喇,驚你醉!」之後嘉穎亦罕有地攞自己部手機撩苟姑娘自拍合照。

嘉穎咁主動,不過女神似乎唔領情,更對本刊說:「嘉穎好靚仔,我以前以為佢好 cool,原來佢好搞笑㗎!(覺唔覺佢追你呀?)吓?我同 Joey(羅天宇)感情好 stable(穩定),(佢撩你合照喎?)我諗佢飲多咗啫!」唔只飲多,仲諗多咗呀!

鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗
上年 8月鄭嘉穎被拍得同國產女模徐靖雯喺西貢村屋共度 72小時。感情曝光後, 2人好快就玩完,最近女方更搭上奀星周子揚。

嘉穎爭女羅天宇淡定:「唔驚佢!」


鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗
苟芸慧雖然大羅天宇 4年,但呢對姊弟戀發展得唔錯,其他人想撬都唔係咁易。

鄭嘉穎對苟芸慧殷勤,視帝殺埋身,身為苟姑娘男友嘅羅天宇都咪話唔驚,雖然名氣、身價暫時唔夠視帝鍊,不過 24歲羅天宇亦勝在青春無敵。問到佢驚唔驚女友被撬, Joey好有信心:「其實我同 Christine(苟芸慧)有共識,拍劇係有機會出現呢啲情況。我唔驚佢(鄭嘉穎)!同埋影吓相冇咩特別啫!」

逐級上


28歲苟芸慧當選中華小姐冇耐,就已經拍劇。雖然廣東話仍然未講得正,不過機會亦唔少,除 咗一直係宅男女神,今年喺 TVB鬧花旦荒期間亦乘機上位跳上一線。 喺新劇《荃加福祿壽探案》亦有不少搞笑戲分,而今次喺《怒火街頭 II》亦成為第二女主角做 Law霸前妻。佢仲話劇中主要着 tube-top,「我個角色唔算太性感,但成日着 tube-top,只要劇情有需要,我唔介意拍床戲!不過電視都唔會太激啦!」

《福祿壽》咪神
《荃加福祿壽探案》中苟芸慧飾演習泳,劇中同王祖藍、李思哲、阮兆祥有唔少對手戲。

09年國際中華小姐冠軍 嘅苟芸慧,當日有翻版林熙蕾之稱。

Orignal From: 鄭嘉穎中 苟芸慧:我諗佢飲多咗

沒有留言:

發佈留言