2011年10月31日星期一

《法證先鋒III》「法力展現哈囉喂」

吳卓羲 冇同張馨予影合照
2011-10-31 16:40:00

吳卓羲和黎耀祥等今日到葵芳為《法證先鋒III》宣傳,有讀者報料指《法III》角色與現實不符,又指吳卓羲戲份甚少,由主角淪為大茄,吳卓羲就感激觀眾為他說話,但他覺得沒關係。對於張馨予在微博自爆遺失手提電話,問到是否擔心兩人合照漏出時,吳卓羲說:「應該唔會,都冇影過,朋友影相有,但偷影就冇,同朋友同家人短訊睇完都會取消,都係普通聯絡同問候,而且o衣家周刊話o的短訊都係作。」

吳卓羲 冇同張馨予影合照

徐子珊 性感殭屍谷收視
2011-10-31 16:47:00

TVB近日的劇集收視未見突出,由於臨近台慶,所以不容有失,為力谷收視,三大台慶劇《萬鳳之王》、《結.分@謊情式》和《法證先鋒III》晒冷分別做宣傳。

《法III》今日在葵芳宣傳,眾演員以萬聖節造型出現,尤以徐子珊最為搶鏡,以性感吸血女殭屍上陣,不過她為怕被睇蝕,就不時遮遮掩掩,直到監製梅小青開口說谷收視,子珊才肯微露事業線。

《法III》今日在葵芳宣傳,眾演員以萬聖節造型出現,尤以徐子珊最為搶鏡,以性感吸血女殭屍上陣

徐子珊扮殭屍被逼性感
[18:04] 2011/10/31

【on.cc 東方互動 專訊】 徐子珊以性感女鬼造型出席台慶劇《法證先鋒III》宣傳活動,不過她卻用殭屍袍左遮右掩包到冚,毫無睇頭,要監製梅小青出馬,她才肯舉高手露多一點,拍照時還詐嬌說:「搞到人哋鬼咁尷尬!」

徐子珊強調女殭屍唔使性感。
徐子珊強調女殭屍唔使性感。

湯盈盈冇自我介紹,所以唔知佢扮乜鬼。
湯盈盈冇自我介紹,所以唔知佢扮乜鬼。

蕭正楠以李小龍的造型火拼陳茵媺的貞子。
蕭正楠以李小龍的造型火拼陳茵媺的貞子。
日期: 31/10/2011
活動: 《法證先鋒III》「法力展現哈囉喂」
藝人: 黎耀祥 、 徐子珊 、 吳卓羲 、 陳茵媺 、
蕭正楠 、 胡定欣 、 唐詩詠 、 湯盈盈 、
樂瞳 、 岑寶兒 、 何綺雲 、 蔣志光 、
黃子雄 、 羅鈞滿 、 楊潮凱 、 鄧永健 、
陳志健 、 朱敏瀚 、 沈震軒 、 周志文 、
周志康 、 張景淳 、 梅小青 。
時間: 13:30
地點: 葵芳新都會廣場3樓天晶館


Orignal From: 《法證先鋒III》「法力展現哈囉喂」

沒有留言:

發佈留言