2011年10月23日星期日

容祖兒珍惜何韻詩:同性都係一種愛

祖兒珍惜阿詩:同性都係一種愛
[22:43] 2011/10/23

【on.cc 東方互動 專訊】 容祖兒12年前在紅館跟何韻詩初次相遇,從此寫下一段親密關係,人生得到密友啟發,令她變得勇敢!對同性的愛,祖兒覺得再普通不過了,因為在大愛的世界裡,愛不應有任何性別界限!

對於兩人的同性關係惹人談論,祖兒說:「我會問有冇影響到我事業先?又好似冇,我一樣繼續我工作!」事實上她覺得同性的愛普通到不得了,愛是沒有男女年齡界限之分:「同性都係一種愛,點解接受唔到?我覺得可能係DNA出錯少少,你唔可以話係唔正常,咁咩叫正常先?愛係一件大事。」她不明白到快要末日的世紀,大家何解還要在這話題糾纏:「根本唔使大驚小怪!」

祖兒覺得每個人都需要愛情:「愛情係一樣滋潤人生好得意o既滋潤養品,(憧憬將來婚禮?)冇!我唔係公主,唔會諗到自己婚禮幾夢幻,最緊要兩個人個心一齊已經足夠。」但她沒有想過生仔,她笑說:「我一定唔會生。」

祖兒對婚禮沒有憧憬,兩人真心相愛已很足夠!
祖兒對婚禮沒有憧憬,兩人真心相愛已很足夠!

祖兒覺得愛無分性別界限。
祖兒覺得愛無分性別界限。

自言舉棋不定的祖兒,多得身邊人啟發。
自言舉棋不定的祖兒,多得身邊人啟發。

Orignal From: 容祖兒珍惜何韻詩:同性都係一種愛

沒有留言:

發佈留言