2011年10月19日星期三

龔嘉欣拒做騷 拍拖唔煙韌

龔嘉欣(Katy)與鄧健泓(Patrick)雖然愛得低調,絕少把這段情掛於口邊,但Katy沒有後悔公開戀情,只因不想被指講大話,不過二人十分有默契,出街拍拖絕不做「親熱騷」,連手都少拖。

無綫藝人龔嘉欣與鄧健泓拍拖年多,二人對戀情不算高調,只是間中行街拍拖時被傳媒影到,Katy坦言男友很疼錫自己,甚至待她如小朋友般寵愛。她謂:「佢依家都係當我小朋友咁,我份人比較率直,開心就開心,唔開心就會表露出嚟。」問她是否有小姐脾氣?她笑謂:「一定有,男仔都會有啦!佢都有,大家互相遷就囉!有乜都攞出嚟講就開心啲。」

龔嘉欣希望三十歲前結婚,更坦言想做全職主婦。

龔嘉欣希望三十歲前結婚,更坦言想做全職主婦。

唔想講大話

對於公開這段戀情,她坦言沒有後悔,更謂:「至少我冇講大話!如果每次拖手、一齊行街畀人影到都要講大話的話,我覺得冇咁嘅必要,我唔係話要公布畀全世界知,只係我唔想講大話。」

龔嘉欣坦言沒有後悔公開戀情,最大原因是不想講大話。

龔嘉欣坦言沒有後悔公開戀情,最大原因是不想講大話。

鄧健泓疼錫女友,更當龔嘉欣如小朋友般看待。(資料圖片)

鄧健泓疼錫女友,更當龔嘉欣如小朋友般看待。(資料圖片)

問到公司有否給壓力他們時,Katy表示沒有:「唔好咁高調囉!我又唔會喺公眾場所做啲親密行為,都好檢點,我哋都好少喺街拖手,好似做show咁!(Patrick有冇怨言?)佢冇怨言,佢都係咁嘅心態。」

另外,之前有指他們結婚,對此Katy已否認,不過她不諱言喜歡結婚、生小朋友,將來更希望做個全職主婦。問她Patrick是否結婚對象?她坦言:「我對每一段感情都會投入,都想有結果,但好多嘢冇得計算。」

Orignal From: 龔嘉欣拒做騷 拍拖唔煙韌

沒有留言:

發佈留言