2011年10月15日星期六

王浩信陳自瑤11月11日結婚

王浩信揀八條一吉日成婚
[16:31] 2011/10/15

【on.cc 東方互動 專訊】 將於今年底與陳自瑤(YoYo)結婚的王浩信,他表示還未求婚,但承諾會盡快,他說:「想畀驚喜YoYo,但唔會喺節目中求婚,我想在11年11月11日11時結婚 ,但唔係奉子成婚。」據知今次二人婚禮中的兄弟團有蕭正楠、農夫成員C君等。

王浩信計劃
驚喜求婚送YoYo

2011年10月15日 (04:13 pm)

王浩信和唐寧今日到鑽石山出席活動,提到王浩信和女友陳自瑤(YoYo)好事近,王浩信直認不諱:「係諗住結婚,仲已計劃o左一個好驚喜o既求婚過程,如果女朋友答應,會o係下月11日朝早11點結婚,雖然係未求婚,但一切已經準備好。」

問他是否因有bb才急於結婚,王浩信表示:「唔係,不過我o地都想早o的結婚,因為想後生o的生bb。」他又透露已找來好友羅仲謙及黃長興等人出任兄弟。

王浩信

Orignal From: 王浩信陳自瑤11月11日結婚

沒有留言:

發佈留言