2011年10月20日星期四

鍾嘉欣匿枱底咀蕭正楠

無綫藝人鍾嘉欣、馬浚偉和蕭正楠(Edwin)昨日為新劇開工,場口講述Edwin與嘉欣在枱底不經意Kiss,甚為浪漫。馬浚偉表示與無綫仍在傾談合約,希望能在他返內地工作前有決定。

馬浚偉、蕭正楠和鍾嘉欣昨日在尖沙咀一間餐廳,為新劇《當旺爸爸》開工。三人在劇中有感情瓜葛,昨日他們拍攝餐廳用膳場口,嘉欣知道馬浚偉咳嗽,便體貼的拿出喉糖給他,豈料嘉欣論盡將喉糖碰跌,Edwin打算幫手拾起時,竟「唔覺意」與嘉欣咀嘴。

鍾嘉欣匿枱底咀蕭正楠

二人在枱底不經意咀嘴。

望林峯情傷後更成熟

問到事前有否做足漱口準備?Edwin笑稱:「唔使,唔覺意揩吓,(嘉欣好咀?)問番佢啦。」嘉欣則說:「係咁意點一點,呢套係輕鬆喜劇,唔會有太激嘅親熱戲。」對於緋聞舊愛林峯早前透露飽受情傷,問到嘉欣有否安慰?她說:「希望佢快啲復原,後生仔有呢啲經歷係好嘅,(令佢成熟啲?)都係,(慰問?)如果見到面,佢又有提起,都會慰問。」

蕭正楠咀鍾嘉欣前未有漱口。

蕭正楠咀鍾嘉欣前未有漱口。

馬浚偉表示與無綫仍在傾合約,過程愉快。

馬浚偉表示與無綫仍在傾合約,過程愉快。

馬浚偉直言臨別秋波

馬浚偉透露稍後返內地工作,屆時未能出席台慶,至於與無綫傾約進度如何?他說:「公司好積極同我傾,過程都愉快,希望返內地之前傾掂大方向,一有決定話畀大家知。(王維基搵你?)同佢見過面,當識多個朋友冇壞嘅。」另外,嘉欣和Edwin拍攝時一度NG,有工作人員為緩和氣氛,爆肚講笑:「放鬆啲,有人快『離別秋波』。」馬浚偉聽到便即時更正:「唔係離別,係臨別秋波。」充滿弦外之音!

Orignal From: 鍾嘉欣匿枱底咀蕭正楠

沒有留言:

發佈留言