2011年10月20日星期四

黎耀祥:注定一世冇朋友

黎耀祥予人感覺好friendly,大家都以為他相識滿天下。原來這只是錯覺,祥仔反而是一個冇朋友的悶蛋。其實形象只是一種掩眼法,「我呢類孤僻嘅人,注定一世冇朋友!」這也講得對,既然木秀於林,又何必假惺惺同人扮friend?

老實講,我真係唔叻交朋友,又係一個唔太需要朋友嘅人。黎耀祥可以全日唔出街,又唔鍾意同人聯絡,真係死咗都冇人知。喺呢個圈我有好多好同事,不過稱得上朋友就真係冇邊幾個,我呢類孤僻嘅人,注定一世冇朋友!

祥仔自言圈中好同事多,稱得上朋友卻冇邊幾個。

祥仔自言圈中好同事多,稱得上朋友卻冇邊幾個。


至叻背唐詩

我鍾意一個人獨處,由細到大都係,o靚仔嗰陣冇嘢玩,咪同阿哥鬥背唐詩三百首囉,記得第一首背嘅係李白《將進酒》,唔使十五分鐘就背好,嚇我阿哥一跳。所以長大後都鍾意一個人睇書,書可能就係我最好朋友。

祥仔與太太及劉青雲、郭藹明夫婦在活動上碰頭。

祥仔與太太及劉青雲、郭藹明夫婦在活動上碰頭。

黎耀祥

但我畀人嘅感覺好住家男人、好friendly,事實卻剛好相反,呢種感覺好得意,我唔係呃人扮friend,可能我知道點樣去尊重一個人,人哋就自然對我好,但骨子裏嘅我可是鍾意靜、唔鍾意湊熱鬧,我就係咁,咁先係一個真正嘅我。

青雲圈中友

喺朋友界,我一啲都唔活躍,最好嘅朋友只有一個form 1識到依家嘅死黨,到依家仲有出嚟食飯,自己都覺得好難得。然而,圈中朋友只得一兩個,就係青雲同一兩個導演咁大把,不過我哋唔會有定期聚會,只要心血來潮想食飯,咪出嚟囉,唔會搞大聚會,係呀!我就係咁享受悶。

所以要形容黎耀祥真係難,佢唔識面對人際關係,但人際關係又唔錯,可能我天生人緣好啦!哈哈! (完)

後記

蟬聯兩屆視帝的祥仔真係好忙,這個訪問一波幾十折,小記每問到入肉時,祥仔電話總是在響,原來不只是周杰倫牛仔很忙,視帝祥仔亦被電話瘋狂轟炸,只能嘆一句木秀於林,「phone」必「催」之,你話喇,自命冇朋友的他忙不忙?

Orignal From: 黎耀祥:注定一世冇朋友

沒有留言:

發佈留言