2011年10月19日星期三

貼錢開姣男時裝 超雲迫令陳山聰改行

壹週刊 第1128期

娛頭


有牌肉酸 貼錢開姣男時裝 超雲迫令陳山聰改行


2011年10月20日

陳山聰跟賭王三房千金何超雲拍拖唔夠一年,做跟得男友陪女友周圍玩,就算被人話係「軟飯王」,亦充耳不聞。放得低男人尊嚴,陳山聰更任由女友當自己係人肉 Ken,改頭換面,打扮一次姣過一次。據知,超雲計劃將二手衫店鋪改為自家品牌,出售自己設計的飾物外,更會推出男裝,讓陳山聰打骰兼做生招牌。

此外,超級醋埕的超雲向男友立下兩大規條,嚴禁他跟其他異性聯絡來往,更要定時在微博晒恩愛;「雲」令如山,上週出席新劇《天梯》開鏡拜神時,陳山聰離遠見到 D胸咪神高海寧,即刻彈開。討好女友自我監控,何家準女婿,唔易做!

有牌肉酸 貼錢開姣男時裝 超雲迫令陳山聰改行
Honey,你係阿 Ken!(設計對白)
你係 Barbie,咁我哋就天生一對!(設計對白)
貪靚的超雲除了注重自己的打扮外,還會安排男友陳山聰由頭到腳的衣著,是現實版的 Barbie與 Ken。

愛得認真


攞正牌等做賭王準女婿後,陳山聰不但身光頸靚,更為氹女友開心,寧願俾人笑,依然任由超雲擺布,將自己當作「人肉 Ken」。

外界唔睇好,但超雲身邊好友卻指何家千金並非玩玩吓。「 Florinda啲朋友都知佢今次好認真,可能 Joel(陳山聰)年紀有番咁上下,人生閱歷多,追女經驗夠,知道點樣同 Florinda相處,好似平時買衫點襯法, Joel都任女友話事,好無所謂,加上佢讀過設計,好多時可以俾到意見點搞 Chew間鋪,令 Florinda覺得有個依靠,好欣賞呢個男人。

「 Chew原本以自家設計飾物做賣點, Florinda最近都搞埋男裝飾物,仲計劃出埋男裝衫,到時會俾 Joel負責男裝,兩個拍住上喎!」

何超雲認真對待陳山聰,對外界因為二人背景懸殊而對男友加以主觀評論,據知超雲一直耿耿於懷,曾經多次向友人訴苦。

「 Florinda好嬲啲人話佢包養男朋友,佢話 Joel個二哥 喺澳門做物流賺到錢,又成日叫個細佬返澳門幫手,只係 Joel唔肯;但佢二哥依然每個月入錢去戶口,俾零用錢個細佬,好錫佢。」超雲友人說。

Ken Barbie
Ken Barbie

超雲一直有設計女裝飾物放在店內出售,最近,更推出了首條男裝項鏈,以金龍為主設計是因為七六年出生的陳山聰屬龍,很重視男友。

在英國讀設計的超雲,一年多前在中環開設 Chew二手時裝店,據知她會將 Chew變為自家品牌,希望在未來幾個月內推出男、女裝,與男友一起打天下。

好啱嘴型


無興趣做物流,但時裝則不同看法。陳山聰二十歲已做過時裝設計師助手,正好與超雲有共同嗜好,這個也是快撻着的主要原因。

「 Florinda成日都想搵個同自己 啱嘴型嘅男朋友,而家俾佢搵到啦!兩個都咁鍾意 shopping,又鍾意設計。」

據了解,陳山聰每次出席公開活動,超雲都會悉心幫手準備衣著,由頭襯到落腳。「佢想個男朋友好似自己咁,著得 fashion啲, Joel係公眾人物,比較易接受 啲古靈精怪 嘅打扮。 Florinda揸晒主意揀衫,佢話唔擔心男友 carry唔到,亦一定會著。」超雲友人透露。

山聰大不同


係愛情魔力令人改變,還是攀富貴要失去自我?陳山聰自從成為何家千金正印男友,由打扮到身材,甚至處事作風,都百分百配合女友,口味風格一百八十度轉變!

係愛情魔力令人改變,還是攀富貴要失去自我?陳山聰自從成為何家千金正印男友,由打扮到身材,甚至處事作風,都百分百配合女友,口味風格一百八十度轉變!

打扮過火


未同超雲拍拖,陳山聰陽剛味重,又愛跑街 keep瘦,跟超雲拍拖後,衣著品味大改變,出街畫眼線搽粉、著透視裝、穿戴愈來愈大件頭的飾物,又姣又妖。

「以前佢唔會咁著,仲話過呢世人都唔會著 see through,話男人之家著乜鬼透視裝。而家啲口味轉晒,出嚟見人嗰身打扮有時好乸,真係有啲過火。

「可能佢女朋友覺得潮啦,最重要係佢自己都接受到。好似以前山聰唔會俾自己走樣,肥少少都會即刻 keep番,而家肥 咗成個碼,聽佢講話係女朋友唔想自己太瘦,又話超雲整甜品再成日整俾佢食,好難唔肥!」陳山聰身邊人說。

陳山聰收到女友的禁色令,在新劇《天梯》開鏡當天將自己變成孤獨精,男、女都保持距離。

十月二日生日的陳山聰,在微博上回應了契姐伍詠薇的祝賀後惹來超雲不滿,在女友的要求下要與圈內女性朋友斷絕來往,所以才打電話給伍姑娘提出絕交。

禁近女色


要高攀戀賭王千金,陳山聰當然要付出。據了解,雙魚座的超雲是十分敏感的人,很容易呷醋,明知男友很多機會接觸不同類型的女藝人,為免飛來蜢投懷送抱,早已定下規條,不准陳山聰跟其他異性聯絡,就算是相識已久的圈內女性朋友,都要斷絕來往無得傾。

「早排山聰話自已玩 true or dare,搞到要打電話俾契姐伍詠薇同佢講絕交,其實大家都知乜事,之前山聰生日,回應咗伍姑娘喺微博嘅祝賀,超雲唔俾佢同班圈內女仔 friend要佢咁做,雖然事後山聰公開道歉,不過都冇用啦!佢而家連湯盈盈、陳敏之全部以前玩開嘅都冇聯絡,但超雲就有叫山聰介紹郭政鴻俾佢識,圈中男人就冇問題,可以繼續 friend。」陳山聰友人說。

為免令超雲打翻醋埕,陳山聰在大合照時刻意企埋一邊,拍檔高海寧曾向工作人員透露與陳山聰沒有交流的原因,是他的女朋友很易呷醋。

伍姑娘對於陳山聰的絕交來電感到很震怒,就算他公開道歉也不作任何回應。

微博晒愛


上週四(十月十三日),陳山聰出席電視劇《天梯》開鏡拜神儀式,被記者追問會否過廠,跟同在電視城開工的伍詠薇謝罪,他表現驚青;其間,因為太多人塞住路口位,無退路的他被迫跟陳茵媺打過招呼外,面對高海寧,他更好似驚女友有「天眼」見到,第一時間彈走避免同咪神接觸。影大合照時,他寧願黐住其他三、四線男演員企埋一邊,切完燒豬後,馬上返廠,免得久留被記者叫同其他女藝人合照。

「我哋仲以為佢兩個(陳山聰、高海寧)有牙齒印,點知問過高 Ling,佢話陳山聰個女朋友好易呷醋,唔鍾意佢同其他女人接觸喎!」劇組工作人員說。
除了唔俾男友近女色,超雲又規定要陳山聰定時將兩人拍拖的甜蜜事件放上微博,習慣收收埋埋,結咗婚都無人知,只講公事的陳山聰收到女友 order後,亦依法辦事,將拍拖甜蜜片段公開與眾同享。咁聽話,陳山聰準駙馬之位,穩陣!

最近戴上假髮的超雲,比以往成熟了很多,站在三十五歲的陳山聰身旁,愈來愈有夫妻相。

陳子聰與何超儀結婚後暴肥 60磅,何家養肥女婿有前科可鑑。

透視裝是超雲最愛的服飾,為了與男友成為絕配,所以她也安排了多款透視裝給陳山聰穿著。

賭王及三太沒有反對超雲與陳山聰拍拖,還多次請他回家飯聚,陳山聰大有機會成為何家女婿。

籠中鳥


成功做到何家千金男友後,陳山聰卻喪失自主權,做乜著乜,一切由超雲監控,陳山聰變為籠中鳥。

送車
相戀不久便送寶馬給陳山聰代步,當堂升呢。

供住
原本住清水灣半島,但超雲為方便大家見面,安排陳山聰入住陽明山莊。

揀朋友
醋埕超雲禁陳山聰與圈內女性朋友聯絡,男性朋友則可免役,又要求男友帶她見好兄弟郭政鴻,入侵陳山聰的社交圈。

氹上司
為了男友的前途,超雲降格與樂易玲晚飯,為陳山聰之前失蹤幾個月曠工補飛,十分體貼。

Orignal From: 貼錢開姣男時裝 超雲迫令陳山聰改行

沒有留言:

發佈留言