2011年10月28日星期五

傷殘自閉 驚恐度日 陳敏之沖涼假手他人

「長腿天后」陳敏之一雙43吋長腿絕不遜於拋胸o靚模,她直言《怒火街頭》是她入行十年的代表作,不過拍攝期間卻發生一場意外,令她身心受創,連沖涼都要借人雙手;捱過這一關,敏之終見出頭天,在新劇首度擔正做女主角。

天賦長腿饗客

陳敏之的「長腿」已成為她的標誌,即使出騷搵外快,客戶都會要求她大騷美腿,而敏之亦樂得以天賦饗客。

入咗行十年,從來冇代表作,因為每部劇得二十集,過咗就好容易令人忘記。十分慶幸喺《怒火街頭》嘅角色夠突出,「索腿」已成為我嘅標記,到依家出去做騷,好多客戶都會要求我着短裙,我都冇所謂。

陳敏之入行十年,深信努力總有出頭天。

陳敏之入行十年,深信努力總有出頭天。

長腿已成陳敏之的生招牌。

長腿已成陳敏之的生招牌。

陳敏之

敏之拍劇受傷,足足醫了半年。

上天知我陰功

其實拍攝時間從來冇諗過收視咁好,反而係帶畀我一段恐怖日子,因為拍攝一場裸跑戲出咗啲意外,依家諗番仲係好驚,之後喺配音室錄番把聲,睇番發生意外條片時,我嘅眼淚忍唔住不停流,因為令我回憶番當時情況。其實都傷得幾嚴重,醫咗半年,郁又郁唔到,好似傷殘一樣,連沖涼都要人幫手,即使好番仲要擔心着low cut裙時現鎖骨唔靚,對一個女仔嚟講好陰功,所以我要求導演一定唔可以將呢段片播出街。

陳敏之在新劇《東西宮略》中與陳法拉齊齊做女主角。

敏之在新劇《東西宮略》中與陳法拉齊齊做女主角。

陳敏之

陳敏之
可能上天知道我捱到咁陰功,所以依家畀番咁多工作機會我,希望不久嘅將來會再有第二部代表作,每個人都求進步。

陳敏之視樂易玲為伯樂。

敏之視樂易玲為伯樂。

敏之視樂易玲為伯樂。

敏之不諱言要跟陳志雲學足一世嘢。

陳敏之(左起)、姚嘉莉、伍詠薇及陳山聰四人特別投契,結義金蘭。

陳敏之(左起)、姚嘉莉、伍詠薇及陳山聰四人特別投契,結義金蘭。
跟志雲學一世


敏之的演技備受讚賞,適逢無綫求才若渴,即獲高層樂易玲欽點接演古裝劇《東西宮略》。雖然有機會擔正,但卻惹來流言蜚語,指她是志雲黨羽,但敏之不理閒言,早前志雲涉貪被捕繼續相約志雲飯局。

「志雲幫」呢個名係傳媒畀我,自己冇特別諗。其實我同志雲可算係同姓三分親,佢除咗係我老闆,仲係我嘅長輩同朋友。可能因為爸爸過咗身,志雲就好似阿爸一樣睇住我,教我好多嘢。

記得最感動一次,係我出書時好想搵志雲幫我寫序,當時同佢唔熟,幾經轉折搵到佢電話,估唔到佢一口答應,仲要兩個小時後即刻有稿。諗唔到一個黃毛丫頭,志雲都會咁認真對待,我當時真係感動到喊咗出嚟。自此之後,我就認定呢個人係可以交心嘅朋友,仲決定呢一世都要跟佢學習。

冇人隻手遮天

最近我有機會接演《東西宮略》,第一次做女主角,可能會有人話我靠志雲幫手,但事實係樂小姐(樂易玲)幫我揮到夏迎春呢個角色。如果有人真係可以隻手遮天,一間公司就好難成立,大家亦唔可以抹殺我過去付出嘅努力。我亦唔怕畀人話「埋堆」,在我立場冇分黨派,佢哋就好似學校嘅老師一樣,唔同科目就搵唔同老師教授,最好大家開開心心打份工。

伍詠薇贈二手衫

早前伍詠薇和契細佬陳山聰關係決裂,身為四妹的敏之提起山聰名字即封嘴,但卻兜個圈讚契姐伍姑娘是個重情義的絕頂好人,自言受過對方不少恩情,擺明與契姐同一陣線!

我同伍詠薇、陳山聰、姚嘉莉04年以一杯日本清酒結義,當年我哋一齊為台慶表演打鼓,日夜不停練習熟落咗,覺得大家好啱傾啱玩,又係大癲大肺嘅性情中人。有次我哋一齊上伍姑娘屋企食日本嘢,心血來潮上契,就乾脆用一杯清酒作儀式,完全唔使交換禮物。

患腎炎走晒樣

山聰事件我唔想講任何嘢,但一定會撐家姐(伍姑娘),因為我同家姐真係好似,大家都係對朋友好真、好講義氣。記得啱啱入行,好多人都知做藝人表面風光,捱騾仔……畀完屋企已所剩無幾。家姐好好,知我冇乜錢置裝,得閒就送袋衫畀我,因為佢係闊太CEO,成日買完啲貴衫着一次又唔要,佢叫我唔好介意,我亦覺得咁靚唔好嘥,最衰我對腳大過佢,唔係佢啲鞋仲貴。

年前我患上腎炎,家姐幫咗我好多,患病初期我呃住大家,因為自己腫到走晒樣,完全唔想見人。後期家姐知道情況嚴重,覺得我有啲自閉,就不停傾電話開解我,仲叫埋楊怡、嘉莉同山聰一齊嚟探我,真係好感動。全靠家姐嘅正能量,令我逐漸接觸番個社會,原來一個人心情好真係會康復得快啲,比食藥更重要。所以我一早當咗伍姑娘係我親家姐,覺得係上天送畀我一份大禮。

後記:愛情昇華

最近有不少圈中「剩女」玩閃婚,敏之雖已介適婚年齡,而且有一位拍拖七年的圈外男友,但她直言「唔憂嫁」,她說:「我唔擔心七年之癢,因為我同男友已超越咗愛情,昇華到親人關係,結婚只係遲早嘅事,但一定要有好周詳嘅計劃。」

口述:陳敏之 筆錄:專案組 攝:劉智源

服裝及場地:Love Girls Market

Orignal From: 傷殘自閉 驚恐度日 陳敏之沖涼假手他人

沒有留言:

發佈留言