2011年10月31日星期一

屋企拉簾防偷拍 黃宗澤:同住地牢有咩分別?

黃宗澤(Bosco)年中因在家被雜誌偷拍,以致「全相」任人睇,為免「全相」再暴露人前,在家沖涼換衫都一定會拉簾,但這種日子令他質疑與住地牢有何分別?

偷拍事件差唔多發生半年,坦白講嬲就真係嬲咗嗰幾日,嗰陣出街見到人哋眼望望,都會諗係咪睇完嗰本雜誌呢﹖係咪笑緊我﹖嗰排真係小咗出街匿喺屋企,但係覺得咁樣唔得,於是逼自己出街。

好多謝阿媽生得我咁樂觀、豁達,好快冇事,但係嬲完係咪可以做返Friend呢﹖唔得喎,最多見到面點點頭。大家搵食啫,係咪要去到破壞我先搵到食呢﹖你份人工係咪咁樣(扌豆)o架,呢啲咩道理嚟?真係好唔明。

Bosco自言為防偷拍,換衫前會先拉好窗簾。

Bosco自言為防偷拍,換衫前會先拉好窗簾。



胡杏兒:拉晒窗簾,睇你點影?(設計對白)

Bosco與胡杏兒這一對,少不免遇上傳媒在街上追蹤。

Bosco與胡杏兒這一對,少不免遇上傳媒在街上追蹤。

Bosco投訴半年,卻未有回應。王浩信(左)陳自瑤(中)Bosco(右)

Bosco投訴半年,卻未有回應。王浩信(左)陳自瑤(中)Bosco(右)

投訴半年冇回音

好彩我係男仔啫,如果係女仔點算﹖依家可惜係私隱專員公署跟進緊,但係半年喇喎,好似冇乜消息,催佢又冇意思,會唔會拖得太耐呢﹖有時諗如果換咗係特首畀人偷拍反應又會唔會咁慢呢?究竟係咪做緊嘢﹖可唔可以畀個答案我,依傢規範太模糊,清楚啲講明唔可以影入人哋屋企已足夠,有條例大家自然會守規矩。

居家不能冇私隱

其實公眾人物都係人啫,我出街任你影,冇所謂、係應份嘅,但係屋企係休息地方係咪可以有番少少保障呢?依傢唯有裝咗啲唔同角度窗廉,拉埋晒窗簾先沖涼換衫,但咁我同住地牢有乜分別?就算對住個海都冇用啦,黎明夠話全海景啦,佢哋喺對面海影過嚟的話,點防﹖

口述:黃宗澤 筆錄:影視組

攝影:沈健程

服裝:Hugo Boss

場地:EL CID 西班牙餐廳

Orignal From: 屋企拉簾防偷拍 黃宗澤:同住地牢有咩分別?

沒有留言:

發佈留言