2011年10月30日星期日

林夏薇激咀袁偉豪拗腰傻笑

新人林夏薇(薇薇)與前港男袁偉豪(Ben)為新劇當街濕吻又大玩花式,二人激情程度令圍觀之街坊嘩然,薇薇螢幕初吻獻得如此轟烈可謂大犧牲,自言沒有男友的她不用向人交代,只視為工作,爭取經驗。

林峯堂妹林夏薇與袁偉豪在無綫新處境劇《結.分@謊情式》中飾演一對契兄妹,雖然郎有情妾有意,但礙於身份問題未能放膽向對方表白,更遑論拍拖,所以在極度抑壓下,薇薇與Ben前兩晚在沙田拍外景,上演一幕轟烈的花式濕吻夢境,當拍完發夢戲薇薇回到現實再被Ben玩,所以劇情搞笑,拍來氣氛輕鬆。

袁偉豪擔心林夏薇會尷尬,想盡辦法令她咀得輕鬆冇壓力。

袁偉豪擔心林夏薇會尷尬,想盡辦法令她咀得輕鬆冇壓力。

林夏薇初拍咀戲,連咀幾次由緊張變冇乜嘢。

林夏薇初拍咀戲,連咀幾次由緊張變冇乜嘢。

林夏薇與袁偉豪在導演指導下,一臉認真的拍咀戲。

林夏薇與袁偉豪在導演指導下,一臉認真的拍咀戲。

街坊圍觀

薇薇既是新人又與只交往了兩、三星期的Ben拍咀戲,可說難度十足,外景現場所見,有不少街坊圍觀,兩人親咀的鏡頭來回六、七次之多,又大玩拗腰等花式,所以薇薇都頗為尷尬,用傻笑來掩飾。問薇薇可有向堂兄林峯請教如何拍咀戲?她說:「演技會請教,但問人點拍咀戲好似好搞笑,不過,都OK嘅,起初真係好緊張,但咀咗幾次後都冇乜嘢!(會咀出真感情?)咁又唔會,我又冇男友,識得抽離!」

諗計輕鬆

Ben亦明白女士拍咀戲會尷尬,他只好諗盡辦法令薇薇拍得舒服:「我知佢冇經驗,女仔拍咀戲都好尷尬,所以我咪同佢傾多啲偈,講多啲笑,等佢輕鬆啲,冇咁難為情。(有冇要求你事前清潔口腔?)冇呀,我哋乜都冇準備,因為拍完廠景即刻接出嚟外景,不過,我事前都有同薇薇溝通過,我會點樣做,咁大家都好合拍!」

Orignal From: 林夏薇激咀袁偉豪拗腰傻笑

沒有留言:

發佈留言