2011年10月20日星期四

鄧萃雯分享經驗:外闖吃香

鄧萃雯分享經驗:外闖吃香

鄧萃雯近年大部分時間在內地拍劇,日前返港宣傳內地劇《還珠格格》,談到稍後將有多幾間免費電視台,雯女坦言是好事:「人生最緊要有選擇,(提高身價?)我有九姑娘、四奶奶嘅性格,會為兄弟諗,呢行好多人默默付出咁多年,個圈子大啲,唔止一個台,人自然會吃香。」

鄧萃雯

對於不少演員都北上拍大陸劇,雯女認為不一定是為錢,覺得向外闖可開眼界、增自信,跟不同人合作會有突破:「好多投資者都話港、台演員專業抵用,我哋應該去啲覺得我哋值錢嘅地方,感受吓自己有幾值錢。」

談到好拍檔黎耀祥揚言可跟張可頤以新組合攞視帝視后,雯女聞言即說:「睇吓佢係咪年年都咁吉利?我同佢互相撐,可頤都係我Friend,我有睇少少《怒火街頭》,鄭嘉穎幾好,祥仔畀啲機會細o架啦,霸咗咁多年,唔准再攞超越我!」

鄧萃雯跳槽最吃香


時常跳來跳去唔憂做的鄧萃雯,鼓勵演員跳槽爭取發展空間。

時常跳來跳去唔憂做的鄧萃雯,鼓勵演員跳槽爭取發展空間。


當年令趙薇和林心如一炮而紅的內地電視劇《還珠格格》,早前再拍新一輯邀請鄧萃雯飾演劇中王后,該劇最近更被無綫購入,於 J2台播出。對於內地是否重酬聘請演出,鄧萃雯迴避說:「唔係淨係講錢,我希望嘗試更多新角色,之前拍完《義海豪情》已經好攰,希望拍啲輕鬆啲嘅劇。」

有選擇才精采


對於 1998年播出的《還珠格格》收視極佳,鄧萃雯表示從未有感到壓力,更不擔心觀眾比較新舊版本,鄧萃雯說:「有比較先至有話題。」
對於近月部份無綫員工包括藝員流失,鄧萃雯認為人生有選擇才精采,要讓自己有新火花,或許要另覓地方發展才會有所啟發,鄧萃雯說:「好多演員跳槽都唔係為錢,係為發展空間,當然有新發展至會吃香。」

 

Orignal From: 鄧萃雯分享經驗:外闖吃香

沒有留言:

發佈留言