2012年10月20日星期六

有話兒:河國榮等足25年圓出碟夢

一人有一個夢想,能操流利廣東話的澳洲人河國榮,來了香港25年參演過很多劇集,扮過無數警司和外籍高官角色,然而他來港的目的,其實是推出廣東碟,可惜一直沒被唱片公司睇中。死心不息的河國榮決定自資40多萬出碟,大唱張國榮、譚詠麟、張學友和陳百強的金曲,寧願蝕錢都要完成心願,網友更力撐他做新人王。

撰文:余燕儀

47歲的河國榮等了25年才圓歌手夢,就算蝕錢都要出碟。攝影:林德雄
47歲的河國榮等了25年才圓歌手夢,就算蝕錢都要出碟。攝影:林德雄

河國榮前三次都錄音失敗,反令他越挫越勇,堅持要唱到最好。
河國榮前三次都錄音失敗,反令他越挫越勇,堅持要唱到最好。

在澳洲土生土長的河國榮,讀書時認識了一名香港留學生,從此對廣東歌情有獨鍾,25年前他孤身來港發展,等足漫長歲月都沒機會做歌手,只能在電視台和電影圈中浮游。現年47歲的他不能再等了,終於在兩年前決定自資出碟,預計明年一月推出,他說:「家第四次錄音,之前三次自己唔收貨,覺得把聲唔夠好,我唔想求其出,自己好奄尖,就算唔係好出色,都唔想太差,唔係想做鬼佬唱中文歌玩噱頭,今次隻碟全部靠自己,究竟有勇氣定蠢都未知!」

新碟唱盡四大巨星


自資40多萬出碟的河國榮,每星期錄音三次,每次三粒鐘:「錄音花咗唔少錢,但冇辦法,我嚟香港目的想唱歌,拍戲係意外。」他的處男碟取名《緣的根源》,翻唱譚詠麟(阿倫)、張國榮(哥哥)、張學友和陳百強的歌曲,河國榮為保持神秘,只肯透露其中一首歌是阿倫《愛的根源》:「我揀嘅歌都係初初接觸香港文化時唱過,每首歌有背後故事,好似點認識譚詠麟、張國榮,因為佢哋去澳洲登台時,我曾經做過佢哋司機,呢個係緣份嘅開始,所以隻碟叫《緣的根源》。」

珠玉在前,河國榮不會蠢到跟巨星比較:「我永遠唔會好過佢哋,自己特登三年冇聽佢哋嘅原版歌,就係想慢慢搵自己方法唱,家我都唔記得佢哋點唱,唔怕受影響。」

阿倫(右)當年知道河國榮識唱他的歌,綵排時即找他上台合唱。資料圖片
阿倫(右)當年知道河國榮識唱他的歌,綵排時即找他上台合唱。資料圖片

當年張國榮出殯,河國榮現身靈堂送偶像最後一程。
當年張國榮出殯,河國榮現身靈堂送偶像最後一程。

河國榮(右一)常在劇集中扮演警官,並曾跟林保怡(右二)合作。《刑事情報科》劇照
河國榮(右一)常在劇集中扮演警官,並曾跟林保怡(右二)合作。《刑事情報科》劇照

憶同哥哥傾三小時


對於這四位巨星,河國榮衷心佩服:「哥哥係完美主義者,佢唱快歌、跳舞都好過其他人;阿倫60幾歲都可以開演唱會,隨時唱三個幾鐘真係好勁,我幫佢哋做過司機,佢哋好nice,有次同哥哥遊車河,佢話想自己揸車,喺香港冇乜機會,我坐佢隔籬,佢同我傾咗三個鐘,寸嘅歌星唔會同司機傾三個鐘;阿倫喺雪梨開騷,和音話我識唱佢啲歌,佢知道咗綵排叫我上台唱。」

河國榮還讚學友唱歌冇得頂:「學友唱歌叻到痹,以為自己都唱到,但埋位先知唔得;陳百強唱歌有親切感,歌詞好有意思,我好鍾意《疾風》,呢隻碟好多波折,仍然要繼續落去,《疾風》都係呢個意思,但今次隻碟漏咗冇揀。」他花了兩年籌備唱片,當初還飛去洛杉磯錄音,怎知撞正喉嚨發炎,去年聖誕在港再錄,由於聲音初癒,把聲難聽到自己都頂唔順,他說:「呢兩年試過起碼十次失聲,最長三個月唔可以講嘢,雖然好多波折好失落,但我冇放棄,每次失聲都係好事,因為以前我唔識運聲,唱三首歌已沙聲,但每次失聲返嚟再唱歌,可以忘記少少壞習慣。」

彈新人唱歌冇感情


河國榮自言唱歌10分滿分有8分,對於網友撐他做新人王,他認真說:「冇諗過,我冇簽唱片公司應該冇份,我唔理市場反應,出咗先講。」對於現今樂壇新人,河國榮坦言全部唔識:「之前聽到新歌,覺得唱到好似機械冇感情,我接受唔到,希望自己唔係咁,呢個係商業問題,因為冇人買碟,唱片公司用最平方法出,作曲編曲變咗冇靈感,歌手可能入錄音室先第一次聽,半個鐘要錄好,不過好彩係佢唔係我,我一首歌可以錄十個鐘,我係老人家,鍾意八十年代歌手。」

Orignal From: 有話兒:河國榮等足25年圓出碟夢

沒有留言:

發佈留言