2012年10月18日星期四

我得寵:陳茵媺特訓呷醋貓

雖然陳茵媺在加拿大生活期間,曾經與貓有過不愉快的經歷,不過緣份這回事實在不是三言兩語可以解釋,想不到因為一次家訪,陳茵媺不但克服了怕貓的心理障礙,更與貓咪結下不解緣,更自創方法,避免牠們打架。 撰文:何慧斯

陳茵媺(Aimee)因為參加香港小姐,06年隻身從加拿大跑到香港,卸任港姐冠軍後,她決定留港發展,向來愛動物的Aimee說:「我本身喺加拿大有養狗,嗰隻狗我由細照顧到大,仲係好辛苦、好努力儲分嘅禮物,我返咗嚟香港,咪由爹哋媽咪照顧,返咗嚟香港成日要開工,加上又一個人住,根本冇時間養狗,本來有人同我講話養貓簡單好多,不過我喺加拿大試過俾貓追咗一條街,見到貓都有啲驚驚哋。」

愛貓April性格嬌嗲黐人,結果令陳茵媺一抱難忘。
愛貓April性格嬌嗲黐人,結果令陳茵媺一抱難忘。
April
品種:街貓
年齡:3歲半
性別:雌性

波斯貓
Alicia
品種:波斯貓
年齡:2歲
性別:雌性

街貓
George
品種:街貓
年齡:3歲
性別:雄性

人揀貓貓揀人


後來因為一次的家訪,令Aimee對貓一見鍾情:「有一次喺朋友屋企同貓貓玩咗一陣之後,咪諗住試吓養貓,不過我都諗咗年幾先去領養,我怕自己領養咗之後,冇時間照顧,冇理由畀番人,呢個係重大決定,照顧寵物係一生嘅事,所以諗得好清楚。」

回想當日與第一隻貓April見面的情形,Aimee至今仍覺得很回味,她笑說:「嗰次係佢揀我而唔係我揀佢,我同朋友一齊去,見到佢個樣好惡、又好瘦,好似隻異形,你知我驚貓,見到都有啲驚驚哋。點知我抱住佢嗰陣佢嗲到不得了,仲好舒服瞇埋對眼瞓覺,我聽講話有其他人試過抱都冇呢個感覺,所以我成日覺得唔單止人揀動物,其實動物都會揀人,因為佢鍾意你,成日黐住你,你先會揀佢。」

獨居的Aimee養貓後生活上有很大的變化,她說:「未養之前返屋企對住啲牆,靜到不得了,但係養咗貓之後,你會覺得屋企好似有人等你,返到屋企又唔會覺得淨係對住四面牆。好似夜晚睇劇本,貓貓都會坐喺度陪住我,養埋第二隻George之後,佢哋半夜三更仲會喺間屋走嚟走去,雖然係好嘈,但係嘈得嚟又會好開心,你會知道原來間屋有人喺度喎。直到養埋第三隻貓Alicia,Alicia有份拍無綫劇《天天天晴》,拍完之後愛上佢,跟住買埋返屋企,雖然係麻煩咗啲,但係去到邊都有energy。」

我得寵:陳茵媺特訓呷醋貓
George和April相處融洽,經常會睡在一起。

我得寵:陳茵媺特訓呷醋貓
Aimee相當疼錫幾隻愛貓,輕輕一碰已甜在心。

我得寵:陳茵媺特訓呷醋貓
陳茵媺克服怕貓後現養了三隻,April便是其中之一。

免打架分房瞓


笑指Aimee應該一早養貓作伴,她笑說:「唔遲喎,初初嚟嗰陣我連自己都照顧唔到,養寵物要啱timing同ready好先得,佢哋連生命都交晒畀你,要用好多時間照顧佢,尤其係George同Alicia加入時,三隻貓成日都打交,April恰Alicia好犀利,可能April同George係街貓,習慣咗爭嘢,平時佢哋好乖好斯文,初初食嘢又爭,爭到連眼都發紅光,我當時都有啲怯。」

Aimee續說:「Alicia仲成日驚到全身濕晒,好似流汗,日日都係咁,跟住我咪分開佢哋喺唔同房瞓,到下晝先放佢哋出嚟玩一陣,玩到咁上下又輪流各自玩,再分開房瞓,呢個步驟要重複做好多次,又要用好多時間同心機,連去街都唔敢玩咁耐,結果用咗好耐時間先可以令屋企環境平靜落嚟,家佢哋相處冇問題。」

貓咪愛玩火


Aimee分享與貓貓相處的搞笑事時說:「佢哋最鍾意偷嘢食,Alicia連香檳都會偷嚟飲,但係佢好易屙,睇醫生都睇咗好多次,反而另外兩隻好strong,醫生話啲名種貓好容易唔舒服,所以要好小心。」

Aimee又說:「George最鍾意玩火,以前我好鍾意點蠟燭,George一見到就會用手撲熄,初初我以為佢知痛玩一、兩次就收手,點知佢繼續玩;April仲試過燒傷pat pat,所以我家都唔敢點蠟燭。」

Orignal From: 我得寵:陳茵媺特訓呷醋貓

沒有留言:

發佈留言