2012年10月23日星期二

《萬千升呢福祿壽》第三集

謝天華得閒都唔造人
[12:18] 2012/10/23

【on.cc 東方互動 專訊】 藝人謝天華及古明華等為節目《萬千升呢福祿壽》錄影,謝天華表示今個月不用工作十分空閒:「不過我下個月會好忙,又要做錢嘉樂兄弟,李璨琛又要擺酒,好多喜事。」問到他何時生B?他笑說:「精力去晒做Gym呀。」他透露將在12月投入新劇拍攝工作。至於以「蘇基」扮相示人的古明華表示皆因觀眾對蘇基反應很好,所以不介意繼續扮:「我覺得呢個角色仲可以發揮。」

謝天華就快做老竇?
2012-10-23 14:15:42

謝天華昨晚到將軍澳電視城,為《萬千升呢福祿壽》擔任嘉賓,在節目中為鄉下小姐選舉做評判。謝天華表示近日正休息,12月才開拍新劇,因新劇講述飛虎隊目前正努力操弗及練體能,謝天華說:「練體能除o左為新劇亦要準備下月錢嘉樂結婚做兄弟,跟住琛仔(李璨琛)又結婚。」至於已婚的他幾時生仔?謝天華笑稱:「就啦就啦。」

謝天華昨晚到將軍澳電視城,為《萬千升呢福祿壽》擔任嘉賓
謝天華操弗自己準備拍新戲。

蘇基姣到去大馬搵銀
2012-10-23 14:22:43

古明華昨晚到電視城為《萬千升呢福祿壽》任嘉賓,他以蘇基造班出現,不時作狀姣謝天華,天華即叫他彈開。古明華坦言估不到仍有機會扮蘇基,他又透露因此角色接了不少工作,他笑言:「以前係零,o依家對我嚟講係好多,但個角色造型始終屬於公司,有啲都未必傾得成,但公司對我好好,幫我接咗唔少工作。」稍後古明華便到大馬登台搵真銀。

古明華昨晚到電視城為《萬千升呢福祿壽》任嘉賓
古明華自認因飾演蘇基而豬籠入水。

Orignal From: 《萬千升呢福祿壽》第三集

沒有留言:

發佈留言