2012年10月19日星期五

我主場--鄭子誠:我有陰謀

以靚聲見稱的鄭子誠,最近被網民捧成「完美奸人」,他的一切行為都被認定背後有大陰謀,鄭子誠與奸人中間幾可畫上一個等號。16年來,子誠亦已由介意演變成享受做奸人,對於眉宇間流露奸氣,他笑言:「哈哈哈……好在旁白得把聲好啲,見樣嘅話,啲人話我咁衰仔,一定有陰謀,哈哈哈……」。撰文:羅美倫

鄭子誠近半年熱爆網上討論區,被封為「完美奸人」,但凡他的一切都與奸、陰謀扯上關係,對於「鄭子誠現象」,子誠倒沒所謂:「件事唔太負面,冇人身攻擊,只係針對我嘅角色同角色背後嘅陰謀,我反而受寵若驚,咁多人可以討論,佢哋都花時間討論我,真係無言感激。」子誠探討過現象,認為跟現在社會政治化有關:「話我做嘅嘢背後有陰謀,我諗係源於大眾對政府嘅不滿,延伸到個人感受,對身邊嘅人唔信任。」

鄭子誠
轉型做奸人,子誠沒有陰謀,但背後有個小故事。 攝影:葉君海

鄭子誠
在芸芸演員中,子誠對任達華(右圖)亦忠亦奸的演技印象深刻。

鄭子誠
《黑社會》劇照

鄭子誠
鄭子誠笑言不會對太太劉倩怡奸笑。 資料圖片

「自己都睇唔順自己」


擁磁性聲音又有不錯的外形,子誠偏偏被派演奸角,到底覺不覺得自己奸,他笑笑說:「我自出娘胎都唔覺得自己奸,直到《真情》後,有次朋友聚會影相,朋友叫我唔好笑得咁奸至檢討下,經過十幾年磨練係有啲職業病,哈哈哈……自己都睇唔順自己。」子誠96年首次拍劇,《真情》中李子浩深入民心,奠定新一代奸人地位。

一奸就奸了16年,子誠笑言:「我由介意到唔介意,到家睇得好開,仲幾享受㖭!嗰時《真情》、《烈火雄心》總係姦淫擄掠無惡不作,我介意因為由細到大性格唔係咁,我阿媽直情唔睇《真情》,邊有阿媽鍾意睇阿仔做衰嘢。」

原來當年DJ出身的子誠,加入無綫夢想是做個成功主持:「嗰時潘宗明啱啱移民,只剩鄧梓峰,自覺有機會,續約時提出想多做主持,但公司話等我洗甩奸仔形象先,點知跟住一部接一部,變本加厲。」子誠演的劇集約三成演好人角色,但即使連朋友的感覺都跟網民一樣,總覺他後尾會變奸,令他感無奈。


踏上成奸之路,曾經抗拒做奸角的子誠,現已樂於做奸。

「日日踎喺永祥大廈」


由抗拒到享受,子誠奸盡電視圈,背後沒有陰謀,但有一個故事,他說:「其實入無綫第一件工作係做《城市追擊》主持,嗰時新人被安排日日踎喺永祥大廈做祥哥(新馬師曾)爭產,點解見唔到我呢?因為娛記勁,訪問時我只能遞支咪入去,永遠只見咪頭見唔到我,有次我問公司見咪牌有冇騷計,唔畀騷我咪白做?後尾我係唔係都遞個咪牌入去。」最初子誠入《城追》以為會像鄭裕玲般坐廠做主持,誰知日日踎街令他意興闌珊,子誠說:「由祥哥爭產做到祥哥離世,日日就等小艾、九舅父講嘢,有日喺醫院等祥哥,收到藝員科電話,話《真情》想我試鏡,呢個電話改變我嘅命運,冇呢個轉捩點我可能捱唔到幾耐要離開無綫。」

「做好人唔夠阿海好」


命運確實令子誠走上奸人之路,因李子浩一角原非奸人,當初這個新移民角色像《甜蜜蜜》中的黎明,但之後有突變,子誠說:「做咗一輪監製話我做好人點都唔夠阿海黃智賢好,仲話發覺我眉宇間帶點奸意,係第一次有人咁講,家諗番轉頭要多謝監製獨具慧眼,角色由力爭上游變成不擇手段。」

角色變了奸人,子誠很是抗拒,演得不夠投入、流暢,直至監製點醒,造就這個新奸人icon,子誠說:「監製話呢個世界冇奸人、好人,每個人都係為自己,奸人嘅手段外人睇似好衰,但喺奸人心中只為生存。我都諗,如果自己奸計得逞真係會會心微笑,每個人都會咁,我唔排除自己有奸質,其實每個人都有,未必係陰謀論,但總都會有心計,對某人好啲可能係有嘢求佢,我只不過係演繹緊某個人。」

「唔會對住老婆奸笑」


曾望脫離奸人行列的子誠,現已樂於做奸,他說:「我拍劇不斷做奸人,要多謝港台節目可以做番自己平衡番,我又可以安於喺電視繼續做衰人。」不生厭?他哈哈大笑:「所有監製都樂此不疲,惟有當係肯定,其實有少少厭㗎,咪喺角色上加多啲奇形怪狀囉,仲有好多奸嘅做法,如果我生存空間只限於奸,我願意繼續奸落去。」

那在太太劉倩怡眼中,子誠可是奸人?他笑言:「佢笑咋,唔覺我有呢種奸意,我都唔會對住老婆奸笑啦!眉宇間嘅奸意好淡,係耐冇見朋友至發覺,個個星期見我阿媽佢都冇話我奸,我都同啲廣告客戶講要理性分析,哈哈哈……好在旁白得把聲好啲,見樣嘅話,啲人話我咁衰仔,一定有陰謀,哈哈哈……」子誠的招牌式奸笑響起,背後真的沒陰謀?

惡行檔案:奸男Style


被喻為完美奸人的鄭子誠,外表陰濕不可測,就算他飾演大好人,觀眾都凝住他有重大陰謀。

Orignal From: 我主場--鄭子誠:我有陰謀

沒有留言:

發佈留言