2012年10月22日星期一

陳榮峻爆黃日華賣身相救

在網上搜尋陳榮峻這個名字,多指他擅長演陰險小人一類的角色,但現實中的他卻正好相反,像其好友黃日華一樣直腸直肚,無所不談。陳榮峻於無綫打滾了28年,他直指無綫近年的人情味少了,凡事也制度化,令人才流失。談到黃日華簽了城市電訊(CTI),陳榮峻替對方澄清,指華哥是為了他才會簽CTI,而非外間盛傳的替女兒入行鋪路。 撰文:文國駿

陳榮峻在無綫的28年間演過的綠葉角色多不勝數,雖多年來也未曾嘗過一線小生的滋味,但他坦言並不後悔。後生時陳榮峻外表頗俊朗,早年演古裝靚仔角色,後來經常在古裝劇演奸險小人被定型,年長後多演怕事的男人或衝動老粗。當年為何入行演戲?他表示全為興趣:「嗰陣我入行前係做冷氣技工,月薪有二千幾,仲要出16個月糧,算好穩定㗎,不過自己又鍾意做戲,又未有小朋友負擔咪去試吓囉,結果做到家。」

陳榮峻
於電視圈打滾28年,陳榮峻看透人情冷暖。 攝影:黃文偉

陳榮峻早年於《楚留香之蝙蝠傳奇》中飾演胡鐵花,形象正氣!
陳榮峻早年於《楚留香之蝙蝠傳奇》中飾演胡鐵花,形象正氣!

陳榮峻與不少小花合作過,陳法拉亦是其中之一。 《師奶兵團》劇照
陳榮峻與不少小花合作過,陳法拉亦是其中之一。 《師奶兵團》劇照

《怒火街頭》中根叔一角,令陳榮峻人氣急升,獲網友激讚。 劇照
《怒火街頭》中根叔一角,令陳榮峻人氣急升,獲網友激讚。 劇照

陳榮峻坦言黃日華是他人生中最重要的一個朋友。 資料圖片
陳榮峻坦言黃日華是他人生中最重要的一個朋友。 資料圖片

斥無綫沒人情味


於佳藝電視出身的陳榮峻84年參加無綫電視藝員訓練班,問他這28年間無綫有何轉變?陳榮峻坦言以前的無綫較有人情味,他說:「以前公司真係好有人情味㗎,不論台前幕後都好打成一片,啲前輩又肯教人。嗰時同三哥苗僑偉或者惠天賜等等合作,佢哋都唔會話驚我搶佢哋鏡或者阻住佢哋,好肯畀意見!」

訪問期間陳榮峻常強調以前有多好,直接問他是否現在的無綫不好?他近乎控訴的說:「以前有人情味啲,家就好制度化。以前邊有還show呢啲制度?我可能喺公司嘅,但係公司冇嘢畀我做,就會話我唔夠show。」

陳榮峻續表示自己是一個據理力爭的人,現在到外地公幹,公司每天有10美元津貼也是自己爭取的,他謂:「以前出埠冇㗎,係我爭取嘅,有乜理由同公司出去做嘢要自己畀錢。所以咪話以前公司有人情味,會傾,換轉家我都唔會提出啦!」

講到圈中好友,陳榮峻直言黃日華不論在公在私也幫他很多,他表示:「華哥係一個我好尊重嘅人,佢成日買嘢畀我啲仔女,我都想幫佢澄清一下,佢簽CTI其實唔係外間咁講為咗幫個女入行鋪路,而係為咗我。」陳榮峻表示自己是第一批被CTI挖角的人,當時對方打給他傾條件時他正在內地跟明星足球隊踢波,礙於有大班藝人在場,自己當時只好支吾以對,但黃日華卻看出他表情有異,更奪過電話跟對方傾條件:「咁CTI嗰邊梗係順勢搵埋華哥過去,點知華哥竟然話:『得,你傾掂陳榮峻先啦!』」

陳榮峻透露黃日華數天後更直踩上CTI找王維基傾條件:「佢上到去同王生講話只要陳榮峻滿意過檔條件,佢就會同CTI簽兩部約,我真係好感激佢。」

老婆離世瀕崩潰


雖然條件合適,但陳榮峻太太2010年尾突然離世,令一切出現變數,憶起太太離世時的情景,他不禁雙眼通紅的說:「老婆離開得好突然,我當時真係六神無主,仲有諗過自殺,當時陳錦鴻同陳國邦都成日搵我開解我,我亦都好多謝珍姐(曾勵珍)嗰日一早打畀我慰問我,又幫我將工作抽後,等我可以處理老婆身後事。」

這些無綫僅餘的人情味,令陳榮峻決定跟無綫再續約:「我嗰時有諗過退休,因為仔女啲學費我都交晒,一身輕,不過大仔畀咗啲意見,所以我就續多次約。」陳榮峻又大讚黃日華是真漢子信守承諾:「我最後冇過CTI,不過華哥都守承諾幫CTI簽咗兩部劇,我仲有年半就會完無綫合約,到時華哥叫我留就留,走就走!」

於《造王者》中飾太監程高,對陳榮峻來說沒甚難度。 劇照
於《造王者》中飾太監程高,對陳榮峻來說沒甚難度。 劇照

陳榮峻現年57歲,原名陳榮基的他入行初期加入佳藝電視,其後於84年參加無綫電視藝員訓練班,畢業後加入無綫至今。陳榮峻於無綫的28年歲月中大多飾演配角,以奸角為主,當中較為人熟悉的角色有《楚留香之蝙蝠傳奇》的胡鐵花、《天龍八部》的全冠清、《O記實錄》的吳國兆及《怒火街頭》中的根叔等。


Orignal From: 陳榮峻爆黃日華賣身相救

沒有留言:

發佈留言