2012年10月30日星期二

率先睇台慶重頭劇《大太監》首十集

率先睇台慶重頭劇 祥仔米雪演技大鬥法 《大太監》監製:應該攞視帝視后!

無綫台慶劇《大太監》下周一正式上場,該劇未播出已備受注目,萬眾期待之下,本報記者獲邀請,率先收看首十集,發覺劇情緊湊絕無冷場,而男、女主角祥仔黎耀祥和米雪的演技,絕對是今年台慶頒獎視帝和視后之選。監製羅永賢接受本報記者訪問時,亦大讚兩人是天才和地才的演員,完全演活了角色,有信心兩人在頒獎禮得到好成績,而身在外地的祥仔和米雪,對於讚賞未敢自滿,但兩人坦言都渴望奪視帝和視后!採訪:杜淑霞

攝影:張詠森、吳君豪

監製讚男女主角:天才與地才

監製羅永賢決心要打造一個更有血有肉的李連英和慈禧,希望將這對被視為惡毒陰險代表的主僕變得更立體,「呢個係李連英成長故事,佢能夠變到後期所謂『奸』,當然唔係一朝一夕,當中一定經歷咗好多事,編審參考咗好多正史同野史,亦搵咗好多關於宮中低下層生活嘅資料嚟豐富個故事。」

對於祥仔和米雪演出,羅永賢認為無懈可擊,「祥仔同米雪演得好出色,應該攞視帝視后,但都要睇觀眾投票。李連英咁複雜角色,真係諗唔到邊個做得到,算係祥仔度身訂造。慈禧雖然最初唔係得米雪一個選擇,但係佢做咗之後,我就覺得冇搵錯人。祥仔同米雪係兩種好唔同嘅好演員,祥仔就係天才嚟,佢就算講緊笑,但一埋到位,就好似上咗身咁,即刻入晒戲,而米雪就係地才嚟,佢好努力,會做好多準備工夫。」

祥仔讚米雪:正版慈禧

祥仔坦言以一貫的手法準備角色,「戲劇始終係戲劇,雖然有歷史背景,但係跟番劇集去做就夠,我唔係特別去搵資料,我相信編審同監製有佢哋想表達嘅方向。」對於被監製讚是天才,祥仔未敢自滿,「就算係天才,都要有機會發揮先得,李連英呢個角色,真係好啱我演。(有冇信心三度封視帝?)有當然開心,但係我好想米雪姐攞,佢真係做咗慈禧出嚟!佢嗰份貴氣,唔係個個演員有,啱晒個角色,仲有佢啲演技,真係啱啱好,唔係淨係惡,而係好有威嚴嘅壓場感。」

米雪讚祥仔:神級演技

正在內地拍攝劇集的《土地公土地婆》的米雪,坦言當日接拍慈禧一角,感到很大壓力,「劇本同對手都咁好,我唔想令大家失望,所以成日催編審早啲畀劇本我返去準備。」原來米雪一直恨跟祥仔合作,今次終於恨到,亦沒令她失望,「今次接拍同祥仔合作,係其中一原因,佢呢個兩屆視帝今次升咗級,應該係神級演技,佢又唔自私好照顧對手,大家合作好開心。」至於被睇好挑戰視后寶座,米雪表示不敢當,「能夠拍到咁出色劇集,已經好似得獎咁,當然有獎項係鼓勵邊個唔想,但唔會好期望,最緊要有觀眾讚賞,已經好足夠。」

率先睇台慶重頭劇 祥仔米雪演技大鬥法 《大太監》監製:應該攞視帝視后!

必睇劇情

《大太監》以李連英和慈禧的主僕情為故事骨幹,首十集會交代慈禧看到李連英的忠心和有情有義的一面,決定收為己用。

僕為主犧牲

連英侍奉的婉太嬪(李詩韻飾)發現當年太子病死另有內情一度尋死,連英代為追查真相,連英代主子向慈禧求情兼願代犧牲,但婉太嬪終離連英而去。

代教小皇帝

慈禧求神望子成龍,為鍛煉小皇帝,安排他到連英工作的打掃處做事,連英沒因對方是皇帝而縱容他,反而耐心教導他,兩人因而建立了深厚感情。

單車見真情

連英為救徒弟凌添壽(蕭正楠飾),不惜跟不肯接受西方文化的慈禧吹反調,學習踏西洋單車,最後在他影響下令到慈禧改觀,更由他親自教踏單車。

Orignal From: 率先睇台慶重頭劇《大太監》首十集

沒有留言:

發佈留言