2012年10月27日星期六

黃婉曼黃翠如越界蛻變

同是主持出身的「女神」黃翠如及黃婉曼,前者過檔拍劇迅速浮上一線,劇未上已嘗萬箭穿心,難得她着定盔甲等插;後者緊守主持崗位穩中求變,更踩過界撈埋音樂和飲食,邊個夠佢玩?

黃婉曼報天氣報到被網友捧為「天氣女神」,在那僅僅兩分半鐘的時間裏,要贏得宅男注意,全靠她「Think Outside The Box」,其他人報天氣企棟棟,她佻脫開朗,惹來不少「道德塔利班」罵她偽善、假笑。沉澱過後,她只想繼續做「黃婉曼」:「我應承自己要喺呢兩分半鐘好真心咁笑住報天氣畀觀眾睇,唔會假笑,就算唔開心,我都會喺報之前打電話叫朋友講個笑話畀我聽,觀眾後來都慢慢接受咗我呢種報天氣嘅方式。」

慘遭喪插

當「天氣女神」成為過去式,她亦主持過世界盃,其後擔任now遊戲節目《撳錢》主持之一,再次掀起高潮。節目要求主持幫手答問題,怎料無論她答對或錯都惹來觀眾喪插,她說:「有人跟我,點知答錯咗我會畀人鬧,答啱又畀人鬧,佢哋話早知就跟你啦!我有時會好亂,畀人講到唔開心,會諗係咪自己識得太少嘢?」

一鳴驚人

「撳錢」不能撳一世,有適合的劇本她會考慮接拍,但做主持才是她的王道:「作為藝人,無論係演員、歌手、主持,每個範疇嘅人每日都要花時間喺自己嘅專業上,對我嚟講,專注一樣嘢再琢磨好過周身刀冇把利!」撈過界主持音樂節目《操控音樂》的她,曾訪問陳奕迅、張敬軒及孫耀威等歌手,有次與女子組合Robynn & Kendy現場Jam歌,她於螢幕初試啼聲,一鳴驚人,始發現她自小與音樂結下不解緣,每逢放學就趕回家,在爸爸的「K房」練歌,當年大熱的新歌琅琅上口,包括梅艷芳的《將冰山劈開》,她將每首新歌練到識為止,後因患上慢性鼻咽炎才放棄。對於做歌手,她搖頭表示暫無可能,不過卻想做「美女廚神」主持飲食節目:「我鍾意煮嘢食,市面上介紹飲食嘅節目比較多,好少主持會煮埋,睇吓有冇機會。」

後記:天氣先生拍拖去

有次黃婉曼報天氣時,本應要出現的「天氣先生」,突然因為電腦故障而失蹤!幸好當天是情人節,轉數快的她立時說:「哈哈!今日係情人節,連天氣先生都忍唔住去咗拍拖!咁惟有等我報吓天氣先!」直播節目的刺激感,永遠令她的腎上腺素維持在極高水平。

做藝人幾時都要「百足咁多爪」,有「周星馳御用主持」之稱的黃翠如(Priscilla),初出道是有線娛樂新聞台主播,及後因夥拍蘇民峰環遊世界吃喝玩樂聞名,期間獲賞識擔任電影《奪標》女主角。現為無綫新紮小花的Priscilla,曾是now及有線固定旅遊節目主持,不過半年前,愛四處遊歷的她,因釐清目標是拍戲,故毅然停工半年,靜待轉投無綫,希望事業創新高峰。

備受關懷

踏入無綫大門不久的Priscilla,雖然立即擔正做女主角,但負面新聞卻接踵而來,被外界標籤為「余詠珊黨」(註:當年Priscilla是由余詠珊提攜入有線),Priscilla聽罷即大笑幾聲,無奈地說:「呢個稱呼聽到我一頭霧水,明明余小姐喺綜藝節目組,而我就入咗戲劇組,都唔知點解個焦點都可以落咗我度。其實講咩都冇用,惟有做好自己啦!」

雖然今次擔正做《心路GPS》女主角,但因她曾在兩部電影中任女主角「打定個底」,故拍劇全無壓力,反而在劇組感受到關懷與愛:「今次拍電視劇冇壓力,台前幕後嘅工作人員對我好好,感覺好似一家人咁照顧我。珠姐(陳秀珠)好好人,帶住我做戲,有次我哋要拍一場喊戲,我喺佢身上學識演繹唔同喊嘅方法。仲有,陳展鵬同麥包(麥長青),我哋都好老友,每次大家坐低傾偈都係討論做戲,氣氛好融洽。」

面對閒言

Priscilla由大學畢業後一直擔任主持工作,由從前的孤軍作戰到現在與眾演員有對手戲,她說:「以前做主持就好似一人騷,乜嘢都得自己一個。但拍劇每次都Keep住有對手同你做戲,壓力反而覺得細咗。我好信對手,對手叫我點演繹就點演繹。例如劇中好多感情戲,當我唔識點去演繹嗰陣,佢哋會帶住我,感覺好舒服。」

對於現今社會,演技好與否改由尖酸刻薄的網民定奪,Priscilla表示已作好心理準備,面對迎面的閒言閒語:「喺TVB有太多演技好好嘅女演員,我都預咗第時套劇出咗會有人批評我嘅演技,今次咪當係測試一下自己能力去到邊囉!同劇嘅演員都有同我講過點都會有人鬧,叫我唔好太介意,我亦唔會特別去Count有幾多人去鬧我嘅!」

後記:身水身汗冇怨言

記者當日與黃翠如做訪問時烈日當空,事前記者已安排在室外地方影相,熱到汗流浹背的Priscilla卻毫無架子亦無半句怨言,當攝影師要求她擺出不同甫士時依然笑容滿面。做完訪問後,Priscilla還以短訊多謝記者,令人感受到「禮多人不怪」,敬佩敬佩!

黃婉曼不但做主持了得,原來歌喉也不俗。
黃婉曼不但做主持了得,原來歌喉也不俗。

曾有拍攝電影經驗的黃翠如,對於拍劇全無壓力。
曾有拍攝電影經驗的黃翠如,對於拍劇全無壓力。

平日愛下廚的黃婉曼,希望主持飲食節目。
平日愛下廚的黃婉曼,希望主持飲食節目。

黃婉曼

黃翠如和蘇民峰主持環遊世界的節目。
黃翠如和蘇民峰主持環遊世界的節目。

黃翠如坦言做好心理準備面對閒言閒語。
黃翠如坦言做好心理準備面對閒言閒語。

黃翠如

Orignal From: 黃婉曼黃翠如越界蛻變

沒有留言:

發佈留言