2012年10月18日星期四

王君馨自爆是處女

無綫女星王君馨,你可能不認識,但相信經過昨晚之後,可能會記得佢。就係因為一句說話。

王君馨以性感打扮出席活動,裙側還露出波邊。她坦言真空上陣,但有貼乳貼。提到現時TVB多了很多性感女神?她說:「唔係咁鍾意性感,要留畀老公睇。(同男友會唔會有婚前性行為?)係!我係基督徒,自己仲係處女。(有冇試過因為拒絕男友要求而分手?)有試過呢個問題,有個男友拍了兩個月拖,我知自己唔會嫁畀佢,佢有要求過,但我拒絕,佢就因為呢樣嘢而同我分手,我好嬲。」

王君韾直認仍是處女。
王君韾直認仍是處女。

Orignal From: 王君馨自爆是處女

沒有留言:

發佈留言