2012年10月25日星期四

《雷霆掃毒》徐子珊輪姦一秒完事 激嬲網民

徐子珊一秒輪姦戲激嬲網民
[22:27] 2012/10/25

【on.cc 東方互動 專訊】 徐子珊在劇集《雷霆掃毒》中的輪姦戲今晚播映,令不少網民失望,在討論區留言「中伏」,更要求TVB「回水」。本以為徐子珊有好好發揮機會,但原來整個過程只得「一秒」。

《雷霆掃毒》徐子珊一秒輪姦戲激嬲網民

徐子珊被輪 一秒完事
2012-10-25 22:20:28

無線劇《雷霆掃毒》咁多穿崩戲,都有咁多宅男追捧,大家都係想睇徐子珊畀人輪姦o個場戲,因為聽聞佢好畀心機演,分分鐘拎走視后添o架!

呢幕千呼萬喚o既情節,等o左22晚,o岩o岩終於播出喇,幾個大漢輪姦一個女子,一秒完事,畫面一閃而過,幾個男人o係度大叫:「幾時輪到我o地呀」之後就完o左。係呀,就係咁完。之後淨係見到徐子珊o係度喪喊,同時間亦見到班高登仔哭喪咁o既樣,直情慘過徐子珊。

徐子珊一秒輪姦戲激嬲網民
高登仔勁不滿,係咁出post鬧

徐子珊一秒輪姦戲激嬲網民
子珊被姦一秒搞掂,少o的眼力都睇唔到

Orignal From: 《雷霆掃毒》徐子珊輪姦一秒完事 激嬲網民

沒有留言:

發佈留言