2012年10月30日星期二

《古惑仔:江湖新秩序》羅仲謙馬路狂奔 險成輪下魂

由羅仲謙、梁烈唯、沈震軒同伍允龍等主演嘅《古惑仔:江湖新秩序》將於12月上映,所以近日積極趕拍,前晚11點幾,飾演陳浩南嘅謙仔同扮演山雞嘅唯唯喺旺角追殺坤沈震軒,佢哋喺車來車往嘅彌敦道馬路上展開追逐戰。

由於劇組全程打游擊戰,一見交通燈轉紅色就即衝出去進行拍攝,沈震軒由滙豐銀行打斜跑過馬路,來回跑咗三四次,現場車輛眾多,所以過程又狼狽又危險。沈震軒拍完之後,就到謙仔同唯唯拍攝,因為要夾兩個人同時喪跑嘅時間,有份擔任動作導演嘅伍允龍事前已作出指導,並試拍兩次,其間佢哋為安全起見,亦有截停車輛。


《今日我至危》
只差一點點就撞正……的士!羅仲謙同梁烈唯認真搏命,前晚拍戲為求逼真,喺車來車往嘅旺角街頭喪跑劈友,只差兩秒就被衝黃燈嘅的士撞倒。


坤沈震軒喪跑幾粒鐘,難怪佢拍到腳軟。


古惑仔玩轉彌敦道之後,又轉場到西洋菜街,佢哋三個行路似足江湖人物。


伍允龍(中)擔任動作導演,指導演員走位。

的士衝燈急煞停


殊不知到正式拍攝時,謙仔同唯唯如常起勁照跑,但因為有的士衝黃燈,只差兩秒就撞倒兩人,好彩的士即時煞停,但司機不滿兩人衝出馬路,即響號以表不滿。

事後謙仔話:「因為馬路唔會冇車,所以想有車先跑,真係好高難度,我哋以為架的士會停,不過喺安全情況下,加少少真實鏡頭自己都OK,原本想喺車來車往先跑,但劇組話太危險。」

Orignal From: 《古惑仔:江湖新秩序》羅仲謙馬路狂奔 險成輪下魂

沒有留言:

發佈留言