2012年10月29日星期一

《名媛望族》劉松仁當楊怡情慾戲藝術

松哥肉搏楊怡冇底線

劉松仁和楊怡在《名媛望族》的情慾戲成本周焦點,楊怡咬唇激吻再引誘松哥上床。完事後,楊怡赤膊在床上,松哥則在窗台食「事後煙」!前衞的松哥不當一回事,並稱演情慾戲冇底線。

在無綫劇《名媛望族》中,63歲的劉松仁與33歲的楊怡肉搏並無代溝。松哥昨日在電話中表示,這場情慾咬唇戲是表達女方對他又愛又恨:「其實呢啲戲我以前都有演,唔會當係一回事,古裝嘅電影都有性愛場面,呢啲只係交代夫妻間嘅生活情感,我同阿怡拍前都會溝通。(尷尬?)演戲係藝術創作,唔好當情慾片咁睇,咁問我,等如問一個畫家畫裸女有咩反應咁侮辱,集中談論情慾戲係低層次角度。」

對於有指他自編情慾戲?松哥說:「鍾意點寫咪點寫,佢哋一廂情願!」監製莊偉健昨日代為抱不平,指松哥冇改劇本;拍檔江美儀亦證松哥冇自編情慾戲。

《名媛望族》肉搏連場 楊怡被插鼻虐劉松仁

《名媛望族》肉搏連場 楊怡被插鼻虐劉松仁

接32宗投訴

而通訊局過去一周共收到32宗有關《名》劇的投訴,指太多情慾和吸煙場面、英語發音不準和不滿用皮草為劇中服飾。莊偉健稱不擔心被批為色情劇:「嗰幾場情慾戲係想表達男人喺當年嘅霸權。」

此外,《雷霆掃毒》過去一周,通訊局亦接獲14宗投訴,指輪姦情節被Cut及不滿以輪姦戲增加收視。

Orignal From: 《名媛望族》劉松仁當楊怡情慾戲藝術

沒有留言:

發佈留言