2012年10月13日星期六

有話兒:黎芷珊最佳女主角

黎芷珊於84年憑組合「少女雜誌」出道,20多年後雖已是芷珊姐姐,但在別人眼中,依然是個跑新聞的小主持,只是她卻樂在其中,隨遇而安的性格不但令她快樂,更令她無意中得到更多,芷珊就用她的節目《最佳男主角》來證明自己是近期娛圈的最佳女主角。撰文:羅美倫

黎芷珊84年與陳慧嫻、陳樂敏出了名為《女少雜誌》的唱片專輯,當時三位青春少艾各有各美,轉眼芷珊已年屆46,外貌、身形沒多變,只是隨年資增長,芷珊由兒童節目主持再變身成為專訪問明星、名人的芷珊姐姐。

黎芷珊最佳女主角
在群星拱照下,芷珊首次嘗到做女主角的滋味。

做了小主持多年,黎芷珊最近做了屬於自己的節目《最佳男主角》,有吐氣揚眉感覺。攝影:陳慧安
做了小主持多年,黎芷珊最近做了屬於自己的節目《最佳男主角》,有吐氣揚眉感覺。攝影:陳慧安

黎芷珊
芷珊84年與陳慧嫻、陳樂敏出《少女雜誌》專輯,算做過三分一女主角。資料圖片

碌人情卡溫暖


稱號變了阿姐,但主力在主持方面發展,地位跟拍劇的花旦差天共地,即使出唱片做過三分一個女主角,芷珊始終與真正女主角無緣,最近她首次以個人名義邀得梁朝偉、劉德華、黃秋生、謝霆鋒、劉青雲等實力男星受訪,輯成節目《最佳男主角》,芷珊首次被群星拱照,一嘗女主角滋味。

對於首次做女主角,芷珊說:「真正係第一次自己排頭嘅節目,真係碌晒自己嘅卡,感受好好,好溫暖,成班義氣仔女都好肯幫,講明係幫我。」芷珊口中的這班義氣仔女,全因她平日訪問態度溫和漸漸與他們建立好關係,所以眾人對她百分百信任,芷珊說:「佢哋信得過我,好多都唔使事前睇問題,埋位就嚟,亦冇乜嘢唔答,反而有啲答得太多,佢哋經理人公司叫唔好講或者唔好出。」

黎芷珊曾與譚玉瑛及周星馳一起主持《430穿梭機》。資料圖片
芷珊曾與譚玉瑛及周星馳一起主持《430穿梭機》。資料圖片

黎芷珊
芷珊不時要出外跑新聞,她覺得樂此不疲。資料圖片

感謝偉仔霆鋒


得到一班巨星義助,芷珊認為大家都同情她:「我做咗咁多年,佢哋可能覺得我咁陰功,都幫吓你啦!我覺得梁朝偉會諗『嘩,你撈咗咁耐都仲係咁,仲唔幫吓你,你好慘喎。』我都同佢講,如果你肯坐低做呢個訪問,你真係幫咗我好多,幫我提升喺無綫嘅地位,開頭我冇講得咁白時,佢有啲考慮,但我咁講佢即刻應承,好有義氣!」

除了偉仔,芷珊對謝霆鋒肯幫忙亦感意外,她說:「以前同霆鋒、許志安、蘇永康出嚟玩,但10年冇出嚟hea。霆鋒近10年發生咁多事,頂包、結婚、離婚生仔都冇正式做訪問,我都係膽粗粗試吓,估唔到佢肯。其實佢公司唔肯,但因為我哋係朋友佢就肯,而劉德華我知佢一定會幫我。」問芷珊有否送上包着「無言感激」字條的利是答謝嘉賓?她大笑說:「送咗tvbuddy公仔囉!公司送㗎,佢哋上得嚟就唔係諗住要乜啦,我以後會將佢哋嘅訪問盡量做得好啲嚟報答。」芷珊還多謝兩位無綫高層樂易玲及余詠珊,樂小姐是續約時聆聽她的要求並給與鼓勵,余詠珊就提供很多意見且為節目做了最好鋪排。

入行28年,才在眾人眼中做了點成績來,原來芷珊不曾失意過,當年陳慧嫻走紅,現在陳樂敏結婚生女又有自己事業,一切一切芷珊都開心面對,芷珊說:「從來都冇心灰意冷,根本野心唔大,工作開心就得,又唔係要大紅大紫,參加學校歌唱比賽入行都係符碌,全部係整定咁,唔係我做主動。」

黎芷珊大膽向梁朝偉講明需要幫忙,偉仔一口答應,認真有義氣。電視圖片
芷珊大膽向梁朝偉講明需要幫忙,偉仔一口答應,認真有義氣。電視圖片

黎芷珊
霆鋒所屬公司曾不許他受訪,但因他與芷珊份屬好友,最後也答應做訪問。電視圖片

「我唔坎坷㗎」


問有否覺得自己沒有太大成就?芷珊繼續笑說:「我真係咁陰功?啲人成日話我仲要出去跑好陰功,但我真係享受出去做訪問。公司要我出去訪問係因為會有好多方便,我做咗30年,有邊個唔識芷珊姐姐!」芷珊從不覺得這些年難捱,在無綫做主持工作雖然地位不高,但她也有不少外快,不用像花旦們捱更抵夜,她揚言:「我唔坎坷㗎!」

姊弟戀專家


黎芷珊在感情方面的戰績比工作彪炳,她先後跟梁家輝、鄭伊健、邵傳勇、陳小春及張達倫拍拖,一個月前才跟細她12年、拍拖九年的張達倫分手,芷珊說:「因為細12年咁多,以前嗰啲細一、兩年或三、四年,開頭同佢一齊諗住實驗吓,點知都九年,有段時間咪以為得囉,佢又畀到百分百信心我。」可惜芷珊跟張達倫有緣無份,即使外間人覺得年紀相差大,外貌仍相襯,但芷珊的想法卻不同:「佢鍾意行山運動,我就冇乜興趣,又懶,體力上又應付唔到,遲啲再大啲點呢?」

黎芷珊與比她細12年的張達倫拍拖多年,惜最終未能開花結果。
芷珊與比她細12年的張達倫拍拖多年,惜最終未能開花結果。

黎芷珊與鄭伊健再見亦是朋友,訪問前男友時,芷珊從不覺尷尬。
芷珊與鄭伊健再見亦是朋友,訪問前男友時,芷珊從不覺尷尬。

黎芷珊
雖然年紀不輕又剛分手,但芷珊仍對愛情有憧憬,要繼續搵靚仔。

鍾意靚仔


芷珊透露是張達倫提出分手,她將整件事消化後,亦覺得是正常結局,她說:「對大家都好,到我50幾歲時我唔想拖個後生仔,對我都唔好睇,起碼大家同步啲,唔好差咁多年。」在眾多男友中,只有梁家輝年齡比她大,問芷珊為何多次拍拖都是姊弟戀?她笑言:「唔知喎,條命係咁啩?嚟緊都係搵啲差唔多大喇,唔好再貪靚仔!我係貪靚仔,靚仔一定後生仔嘛,我條命又OK,靚仔又OK我。」她續說:「個個話我性格好,冇人話我靚,發誓以後唔會搵細我咁多嘅男友,但靚仔就照搵!」

Orignal From: 有話兒:黎芷珊最佳女主角

沒有留言:

發佈留言