2012年10月13日星期六

金剛廣開財路 高海寧殺出血露

在這個集體反智的年代,要成名好睇表面。高海寧(高Ling)和金剛核心外圍已堅過石堅,高Ling天然巨咪,唔使郁都接Job接到手軟;金剛純正「歪音」廣東話,離奇殺出一條血路。但要Last得耐更要講核心有乜餡,原來他們核心內圍尚有王牌未出。咁,你哋玩晒啦!

金剛真係好犀利,有型、好戲、好口才、識做人……聞說這類全能藝人「千載難遇」。其廣東話更是他的Trademark,純正歪音,聽完笑死冇命賠,一個人如此有深度,難怪在圈中這樣吃得開。

講起自己的廣東話如何珠落玉盤,金剛眉飛色舞,狂標榜進步神速到自己都驚:「真係進步巧(好)快,雞(幾)乎已成為我第一語言。記得第一日嚟香港,朋友就教我一門五傑(粗口),話驚我畀人鬧都唔知,依家我好叻呀,只係有啲音講唔到,例如食屎(試食),我咁聰眠(明)冇理Yo(由)讀唔到嘛!」

普通話得四聲,廣東話就有九個音節,「天才」金剛誠言很難學,與其有些字講極也講不出,就由得自己錯下去,他說:「真係講唔到的話,又要講喎,是但啦,就以錯落去心態照講,估唔到大家咁受落,都鍾意聽我講特色金剛廣東話,但我好經(驚)呀,依家我廣東話愈來愈正,如果繼續係咁,我驚冇人搵我做嘢!」

樣樣皆精「舞」弱點

始終這個社會最講經濟效益,金剛說話技巧已是他的搵食絕活,主持、劇集、廣告如雪片飄至,想唔接都難:「是咁的,煙(因)為我講唔正啦,多咗好多Job,依家搵食都係靠佢,計過喇!就係咁夠我買到樓添,講笑,邊有咁多,但都好感恩!」

金剛核心外圍已強到冇朋友,原來他核心內圍還有好多內圍,自詡萬能藝人,金剛,你係得嘅!他說:「我係好強喎!但做胃(藝)人唔可以故步自封,要不停增值。好似我咁啦,演喜劇當然茆(冇)問題啦,但係要我做沉重角色真係好難,所以我學緊方法演技囉!」

金剛自誇琴棋書畫樣樣精,連唱歌也可冧盡老中青:「我唱歌唔係巧(好)勁,但係唔渣囉,打個屁(譬)如啦,我個Level未去到張學友嘅,但都有Eason(陳奕迅)級數!」可惜金剛歌精,並非舞勁,天才也有致命弱點時,他說:「我乜都叻,就係跳舞唔叻,唔知點解硬係手腳唔協調,可能我有四肢不能同時有節奏症候群啦!茆(冇)辦法,人有缺陷美係好嘅!」

後記:末日有Delay

不是說誑,金剛並非只得講「廣東話」講得好,他還很有內涵。當吹水討論2012世界末日,他即權威地說:「瑪雅曆只係講到第5個太陽紀完結,並非講世界末日,牛頓有份手稿都晏(暗)示世界末日係206幾年,信我,如果今年世界末日就搵我算帳!」如果真係世界末日,點搵你呀!

提起高海寧(高Ling)你會想起甚麼?是她穿上惹火比堅尼在《為食總司令》中,與陳庭欣陶醉地浸泥漿浴?抑或在《五覺大戰》中穿上逼爆「紫荊俠」造型在車上大玩飄移派米?

高Ling於2008年的港姐競選雖未有進入三甲,但其豐滿的身材和性感形象成功成為其標誌,讓她在無綫獨當一面,更封「新一代咪神」!她形象性感,但絕不介意被定型,因深信「性感」不是罪:「我記得當初都幾介意,不過經理人同我講過『性感』可以令人記得我,而且性感又唔係負面,係每個女人都可以散發到,只係近年嘅風氣令到『性感』變得負面!而我亦深信自己只係做嘢性感,而唔係無啦啦、誇張賣弄性感就得!」

不知何時起,手掌的「事業線」移師到女性的胸前,而「事業線」愈長等於事業愈順暢,正因高Ling「命格」好,所以上位亦很快!但她的性感背後,是非也接踵而來,而她往往無辜中箭而感到鬱鬱寡歡:「我最唔開心係因為『性感』形象而被人誤解,啲人覺得性感嘅女仔就係有機心、鍾意有錢人同貪慕虛榮,但我絕對唔係呢啲人!」

望憑《天梯》獲提名

而提起失實的傳言,高Ling更覺得被屈,不禁愈講愈火:「曾經有報道話我同富商A一齊,但睇完之後真係得啖笑!篇報道影響我嘅形象,我亦好小心維護形象,雖然我性感,但我自問冇做過一啲違背自己良心嘅事!如果我真係做咗,你咁樣寫我,我覺得抵囉!問題係我冇,所以覺得唔公平同唔開心!」

踏上性感女星之路,通常戲路也難以殺出重圍,充當花瓶者十居其九,可以做舒淇的又有多少個?可幸高Ling的演技終被發掘,監製獨具慧眼揀中演出劇集《天梯》,劇中她收起性感,穿上旗袍婀娜多姿,扮演風韻猶存的「蒸生瓜」!本以為高Ling演戲經驗尚淺,演技大多流於表面,但竟獲網民讚賞!而高Ling被網友發掘到內涵也感到格外開心:「其實今次真係好緊張個角色,同時亦好開心觀眾會鍾意我!今次係第一次有入劇嘅角色,我知道拍劇嘅機會唔多,所以一有機會就分外珍惜,做角色之前都會問好多唔同意見,希望遲啲會有多啲監製搵!(今年台慶頒獎禮希望捲土重來?)舊年係靠飲食節目提名飛躍進步女藝員,希望今年可以靠拍劇再次提名啦,攞唔攞到獎都係題外話!」

後記:寫情信有機

哪個男人不愛性感女神?高Ling與生俱來一副天使面孔、魔鬼身材,難怪不少男生拜倒石榴裙下,但多人追絕非好事,她苦惱地說:「入咗行識男仔反而更加難,所以要謹慎選擇!講真有人追你都唔知佢有乜企圖,所以都要用時間慢慢揀!如果對方用金錢攻勢追我係唔Work,名牌我唔會收,何況自己都買得起,反而你寫情信,用時間心思去追我更奏效!」

金剛憑特色「歪音」廣東話愈撈愈掂,俘虜老中青粉絲。
金剛憑特色「歪音」廣東話愈撈愈掂,俘虜老中青粉絲。

高海寧
高Ling行性感雖然極速上位,但要承受不少壓力。

金剛

金剛

金剛與「神獸」蔡慧欣合作《五覺大戰》。
金剛與「神獸」蔡慧欣合作《五覺大戰》。

高海寧(左)和陳庭欣在《為食總司令》中齊浸泥漿浴。
高Ling(左)和陳庭欣在《為食總司令》中齊浸泥漿浴。

高海寧

Orignal From: 金剛廣開財路 高海寧殺出血露

沒有留言:

發佈留言