2012年10月9日星期二

《萬千升呢福祿壽》第一集

祥仔祖藍玩寸劉江華葉劉
2012-10-09 14:38:29

王祖藍、阮兆祥同李思捷主持嘅扮嘢節目《萬千升呢福祿壽》噚晚喺電視城錄影第一集,三人以政黨成員嘅造型示人,阮兆祥扮「劉江牙」、祖藍自言係呻吟黨嘅「葉劉」,拎住蕉嘅李思捷就話自己係農民黨,造型一睇就知係山寨版黃毓民,佢哋入型入格搞搞震,笑爆全場。

《萬千升呢福祿壽》阮兆祥扮「劉江牙」、王祖藍扮「葉劉」、李思捷扮黃毓民
左起:李思捷、阮兆祥及王祖藍以政客造型現身,笑爆全場。
《萬千升呢福祿壽》阮兆祥扮「劉江牙」、王祖藍扮「葉劉」、李思捷扮黃毓民
左起:山寨毓民、劉江牙同呻吟黨葉劉如果真係出現議事廳,氣氛一定好好多。

點解山寨毓民隻蕉會俾冒牌葉劉沒收食咗嘅?
點解山寨毓民隻蕉會俾冒牌葉劉沒收食咗嘅?

黎耀祥獲觀眾票選再奪視帝
2012-10-09 12:40:26

由王祖藍、阮兆祥和李思捷主持的新節目《萬千升呢福祿壽》昨晚錄影第一集,三人以政黨成員的造型現身,笑爆全場。昨晚視帝黎耀祥做嘉賓,現場三人對祥仔進行大迫供,又辯論祥仔應否再奪視帝,更即場為祥仔拉票,阮兆祥更說:「我哋呢啲擺明小圈子,今日現場有600幾人,大家一人一票贊成祥哥再做視帝,下集係胡杏兒,黃宗澤都有請,但唔知幾時。」

黎耀祥《萬千升呢福祿壽》昨晚錄影第一集
祥仔被現場觀眾一人一票選為視帝。

黎耀祥獲觀眾撐再奪視帝
[12:35] 2012/10/09

【on.cc 東方互動 專訊】 視帝黎耀祥為節目《萬千升呢福祿壽》錄影,三位福祿壽阮兆祥、李思捷和王祖藍扮演議員質問黎耀祥。三人先詢問現場觀眾會否給黎耀祥冧莊做視帝,結果得到觀眾認同。三位主持又笑黎耀祥獵晒市面上廣告,黎耀祥則笑言自己收得平。王祖藍笑他收平價是擾亂社會秩序,祥仔又笑言社會已經夠亂,沒有需要由他擾亂。

Orignal From: 《萬千升呢福祿壽》第一集

沒有留言:

發佈留言