2012年10月11日星期四

羅仲謙黃智雯想做兄妹、孖胎、姊妹

羅仲謙與黃智雯這對熒幕搭檔相信大家也非常熟悉,由《搜下留情》直至剛播完的《巴不得媽媽》,在劇集上經已合作五次之多,型男配索女,觀眾當然相當受落,謙仔和Mandy亦異口同聲表示還未對對方生厭,但就希望有新嘗試,新火花:「做下兄妹、孖胎、姊妹都幾好呀,一係做仇人,仲一定要做殺晒佢全家個類。」〈採訪〉翠珊 〈攝影〉吳國明

由《搜》劇至今,差不多同期出道的兩位均看著對方的成長,留意著對方的轉變,難怪合作多次二人不但沒有厭惡,更愈做愈有新鮮感,默契亦一點一點累積起來。娛樂圈中,最難的一點可說是不知何時會得罪人,因你永遠不知道對方的底線設於那點,為你好而說的真心話,聽者亦可能誤解為你的惡意攻擊,但這對合作無間的拍檔就從沒這種煩惱:「我哋都好明白大家嘅底線喺邊。」謙仔更笑言拍劇時很照顧Mandy,但照顧的方式就如《巴》劇中的翟有聲:「照顧得嚟唔溫柔,都係粗粗魯魯咁,好似我見到佢啲髮型,化妝唔掂,唔會幫佢執番好,會直接話佢好核突,叫佢自己去執執。」找到這種好拍檔,二人也不禁表示這是很大的收穫,謙仔更謂:「如果你單獨問佢,佢一定話我哋係姊妹,但你問我就一定答你係兄弟。」

若即若離戀情

劇中二人若即若離的戀情令不少觀眾也大感浪漫,但現實生活中,謙仔卻認為自己並不浪漫,私生活也可說是沉悶,也不懂如何處理人際關係,劇中追女仔的橋段更從沒試過:「其實我份人好健談,但唔知點解一多人就會好靜,一句講晒,我唔識得點去social。」謙仔指出平日收工都總是回家健身,有空閒時間也只是相約舊朋友曬太陽,游泳便度過一天,夜生活當然以零字計算:「可能自己屋企住得遠,一諗到好夜先番到屋企就唔掂㗎啦。」隨著工作愈多,謙仔亦想搬往九龍區居住,可惜早前有報道指他和家人關係惡劣,若然真的搬離家人,相必又有不少報道會借題發揮,但擁有樂觀性格的謙仔卻從沒有因此而擔心:「唔好嘅新聞自己都控制唔到,都係睇完笑一笑咪算,最緊要屋企人明白,如果我搬出嚟住一定會擺低所有鎖匙,等佢哋隨時都可以上嚟。」

對於緋聞,做藝人當然無可避免,但謙仔仍很希望在私人事上大家能給予多點空間,故每當問起他的感情事,謙仔亦不願刻意去交代,只可說感情事一直都處於隨緣階段,若然他日結婚後才會公開感情事。相對地,Mandy對感情就充滿憧憬,更大方透露自己鍾情於成熟穩重,有安全感,又能教懂她不同事物的男士:「我好大意,又成日唔記得嘢,身邊有個人可以成日提點你真係會好好多。」正所謂近水樓台先得月,可惜謙仔在她心中是個陽光大男孩,就如初戀的感覺,而另一拍檔梁烈唯則正如劇集《缺宅男女》中二人夫婦的關係一樣,二人約她的感覺也有很大分別。隨著合作愈多,謙仔和Mandy的關係就愈親密,不少報道則指謙仔的緋聞女友楊怡亦頻頻呷醋,談到此事,謙仔即立刻解釋:「根本就唔係嗰回事,都無發生過,亦都無必要,因為我同Mandy只係一齊學習嘅關係。」

對自己有信心

談到工作的原動力,人人都各有不同,而謙仔的原動力則來自家庭:「屋企有一大堆人等我養。」自言「大男人」性格的他表示十多歲時便開始計算將來要養多少人,因家中有很多沒有結婚的長輩,他們年紀愈大,開支則相對愈大,雖然謙仔並不是家中獨子,但卻很有「擔帶」:「不嬲男人都要揹幾頭家上身,我有腰骨㗎,仲好直添!」小時候想著要35歲前結婚,但現在經已28歲的他想法也改變不少,他直言若工作環境,收入穩定,才會有結婚的打算,但亦不想太遲才生小朋友:「唔係貪心一年要賺幾千萬,但起碼要對自己有個交代,計過條數ok先得。」

在無綫漸漸上位的謙仔,原來對年尾的頒獎禮亦很有野心,最希望獲得飛躍男演員大獎:「對自己都有信心!第一年嗰陣梗係唔敢諗,但做咗幾年都想有個獎,算係個肯定,對屋企人有個交代。」至於最佳男配角,謙仔就笑言男配角獎望一望就可以,若要奪得?想也不敢想。除了拍攝電視劇集,謙仔也嘗試過舞台劇,近期更開始登台,一直不敢站在台上唱歌的他,原來認為自己唱歌並不好聽,幸好經過一番苦功後才能做到今天的成果,也因此多了工作的機會,離目標任達華也算是邁進一大步。



Orignal From: 羅仲謙黃智雯想做兄妹、孖胎、姊妹

沒有留言:

發佈留言