2012年7月3日星期二

阮兆祥扮Mei Ling拍手機廣告

爛 Gag王扮嘢搵銀
嗡鼻祥仔激變 Mei Ling


「福祿壽」阮兆祥、王祖藍和李思捷因在綜藝節目中扮鬼扮馬而打響名堂,更帶挈搵了不少真銀。雖然福祿壽今年2月完成紅館騷後,三人暫時拆夥,但扮嘢本性依然搣唔甩,祥仔日前化身做《盛女愛作戰》的 Mei Ling拍廣告,無論造型和神態都似到十足。

由阮兆祥、王祖藍同和李思捷組成的「福祿壽」紅足多年,三人由綜藝節目做到拍電視劇、拍電影和開騷等,長做長有,銀到手軟,不過今年三人完成2月的紅館騷後就暫時分道揚鑣各自搵食。

阮兆祥在Samsung galaxy SⅢ手機廣告中扮婚姻介紹所老闆吳美玲 Mei Ling(右圖),無論造型還是神態均維肖維妙。
阮兆祥在手機廣告中扮婚姻介紹所老闆 Mei Ling(右圖),無論造型還是神態均維肖維妙。

三人中被封為爛 gag王的祥仔,近日因無綫新劇《衝呀!瘦薪兵團》收視理想,人氣急升之餘更帶挈他接拍 Samsung galaxy SⅢ手機廣告,可謂豬籠入水。早前祥仔就率先重操故業化身做《盛女愛作戰》中最多人激讚的導師兼婚姻介紹所老闆吳美玲( Mei Ling)。戴上 Mei Ling招牌假髮的祥仔在廣告中扮演星級紅媒 Mei-ing,祥仔刻意將眉毛弄幼,連正牌 Mei Ling的表情都跟到十足,維肖維妙,他在鏡頭引用 Mei Ling金句說:「香港好多人唔睇內涵,呢個唔啱,嗰個又唔啱。」

大呻難扮

今次祥仔有機會拍廣告,他昨日在電話中說:「《盛女》最吸引人、最搶嗰個係 Mei Ling,之前我都同啲兄弟(王祖藍、李思捷)講過,下一次做福祿壽會扮 Mei Ling,點知廣告商比我早一步諗到。」

至於 Mei Ling是否難扮?祥仔說:「樣樣都難扮,佢講嘢態度、雙眼皮同眼眉都難扮,我睇咗佢一輪片再同廣告商研究,原來我『嗡』起個鼻嗰陣好似佢。」

Orignal From: 阮兆祥扮Mei Ling拍手機廣告

沒有留言:

發佈留言