2012年7月19日星期四

吳卓羲分手剖白:張馨予開心就足夠

無綫小生吳卓羲(Ron)與內地女星張馨予纏足兩年的異地戀,前日終於由女方親證玩完,飽受情傷的Ron昨日「死頂」出席活動,聲稱與張馨予仍有聯絡,但心酸地說:「佢開心就足夠!」

兩年前因合作而撻着的「卓予」戀,由起初地下情,發展至後來傳出女方多次施以苦肉計,迫令Ron公開其名分,而Ron於本月15日首次開腔表態:「大家愛大家咪得囉!」正以為守得雲開之際,張馨予前日突然透過經理人表示已跟Ron分手,又傳出內地男星李晨夜潛馨予香閨,事件峰迴路轉。

「之前有啲拗撬」

飽受情傷的Ron昨日頂硬上,在廣州出席健康品牌行健堂的頒獎禮,只見他心情並無異樣,他甫到場,大批內地傳媒即追問分手一事,未知是否為免觸碰傷口,他禮貌地以私人事為由未有回應。其後本報記者多番追問,他終於剖白心情,言談間顯得不捨及無奈。

「唔關第三者事」

對於有傳與韾予已分手三個月,Ron說:「分手呢樣嘢,都係尋晚記者問我先知,唔明點解佢同記者咁講我哋嘅關係,你知啦!可能男女拍拖,之前有啲拗撬。(佢唔滿意你一直唔公開女友身份?)不嬲我哋嘅關係都冇親口講,但好多人都知我哋嘅關係。(你依家心情點?)我嘅角度希望佢好,佢開心就足夠。」

至於傳聞出現第三者李晨,Ron立即否認:「應該唔關第三者事。(你識唔識李晨?)唔識,只係知佢哋兩個一齊拍戲!」他又表示暫時會專心工作,心情沒有太大影響,只是面對傳媒有點壓力,再問到可有聯絡馨予,他三次強調有,問到是否分手,他說:「仲有聯絡嘅!(依家想專注工作?)其實都想有少少時間陪吓屋企人,希望收工陪佢哋。(冇時間處理私人事?)依家都係做嘢先啦!」

至於張馨予在微博上載一張敷Mask照,似有弦外之音的說:「眼睛看到的,不一定是真的。」而對於Ron的言論,其經理人表示不回應。

吳卓羲 張馨予

潛行床照人氣爆升

內地女星張馨予,自從潛行吳卓羲微博並上載床照後,地下情變為地上情,雖然男方多次否認,不過女方名氣卻一直上升。張馨予除拍攝電影《戀夏戀夏戀戀夏》、《喜上加囍》和《非誠勿擾2》等大片外,前年更獲導演徐克賞識,拍攝《龍門飛甲》,還憑內地電影《不怕賊惦記》首次踏足東京電影節紅地氈。今年五月,張馨予更獲張栢芝賞識邀加盟旗下,並開拍內地電視劇《裸愛》,力捧她成為女主角。

取笑Ron唔會有事 鎮宇:咁多空姐畀佢揀

吳鎮宇昨日為新劇《衝上雲霄II》試造型,而通告上顯示吳卓羲(Ron)亦是試造型演員之一,但因他身在廣州出席活動而缺席!問鎮宇最近有沒有見Ron,他說:「呢幾日都有見佢,佢冇嘢呀!同平時一樣,頭兩日(指分手)會好輕鬆,過幾日就會心掛掛,失魂落魄都係幾日之後先有,不過,佢拍新劇就唔會有事o架喇!咁多空姐畀佢揀。」昨日鎮宇為新劇試了四、五套西裝,他揚言四十集才試得四、五套屬於少,不過每套逾萬元都算揼本。

另外,無綫製作資源總監樂易玲昨日亦有致電Ron了解事件,但因他在內地工作故未能詳談。樂易玲接受電話訪問時說:「我會勸佢冷靜幾日先,畀心機工作先,利用呢段時間好好諗清楚想點,睇清楚大家嘅關係,可能會悟出更多道理,又或者事情會有轉機呢?其實大家都咁年輕,專心工作先,對大家都好。」

網友贈興:分手咪好囉

張馨予前日獨家向本報證實與吳卓羲(Ron)分手後,中港兩地不少網友均留言討論,正反兩面也有。有網民說:「呢頭唱K高調晒恩愛,嗰頭條女就話分咗手,想玩咩呀兩個!」有說:「分手咪好囉!之前唔講一齊,之後又補飛話一齊,見到都煩!」

亦有網民指吳卓羲是「傻仔」等,其中有網友在張馨予的微博留言:「雖然很想你跟Ron在一起,也很想他做我們昆山人的女婿,不過如果你真的是因為兩年了,他都不願意承認你,才跟他散了的話,我想可以理解你。」

Orignal From: 吳卓羲分手剖白:張馨予開心就足夠

沒有留言:

發佈留言