2012年7月28日星期六

羅仲謙激嬲黃智雯尋開心

「關二嫂」黃智雯(Mandy)與羅仲謙雖然曾經傳緋聞,但私下確實Friend過打Band,面對性格慢熱的Mandy,謙仔最愛挑戰其底線,出盡力捉弄兼挖苦,直至Mandy擺出一副嬲怒樣,謙仔才會自得其樂,一臉滿足地收手,難得伊人不計前嫌全數收下,所以說,好朋友也要一凹一凸才能成事!

曾經傳緋聞的羅仲謙及黃智雯,私底下原來相當老友。
曾經傳緋聞的羅仲謙及黃智雯,私底下原來相當老友。

緋聞男女互相挖苦

M︰黃智雯

H︰羅仲謙

H︰你根本就唔想畀我知,其實係偷望緊我,唔係點知我Body好呢!我真係好鍾意取笑你,你成日懵吓懵吓,基本嘢都唔識,好似插蘇點插都唔會識。

M︰女仔就係要等人照顧,我扮唔識啫!咁點解你要操42吋胸肌?由瘦削仔變大隻仔?

H︰睇得西方電影多,覺得男仔演技外,身形都好緊要,好想模仿,所以拍《搜》劇時開始操,德哥畀兩種運動揀,我揀有得騷body嘅打拳。

M︰之後轉埋型?

H︰套劇出後大家buy,訪問都要除衫,所以keep住呢副身形,咁吸唔吸引到你?

M︰你好少喺我面前除衫,唔得啦!因為你個胸大過我,戴10個bra都唔得,但又唔鍾意好瘦削,有少少肉地都好,當係咕(o臣)!不過你都有優點,係體貼同細心,同你做拍檔係幾享受。

H︰我知我把口好衰,又成日蝦你。

M︰係啦!我唔知點解會受,又唔會還擊。

H︰因為我一啖沙糖一啖屎。

M︰呢個都係追女一個招數。

H︰我有追過你咩?

M︰冇呀!即係話可以用喺追女仔度,我夠冇話鍾意你,自作多情、口花花。

H︰所以咪累到你囉!13個緋聞女友有你,好在大家唔介懷。

M︰其實如果我想深入去了解一個男仔,我係被動同慢熱,但一熟咩都同你講。

H︰嗰時你就係想深入認識我。

M︰點解?唔好作個故事出嚟!

H︰哈哈!所以我鍾意你有被虐囉,挖苦你嗰時,你一嬲我就好開心,因為知你嬲就係嗰刻,之後又冇嘢。

羅仲謙最愛挖苦黃智雯,笑言一見對方嬲就很開心。
羅仲謙最愛挖苦黃智雯,笑言一見對方嬲就很開心。
黃智雯的螢幕初吻,就這樣獻了給羅仲謙。
黃智雯的螢幕初吻,就這樣獻了給羅仲謙。
黃智雯大讚羅仲謙體貼細心,並相當享受與他合作拍劇。
黃智雯大讚羅仲謙體貼細心,並相當享受與他合作拍劇。
羅仲謙身形fit爆,難怪經常在鏡頭前騷肌。
羅仲謙身形fit爆,難怪經常在鏡頭前騷肌。
羅仲謙激嬲黃智雯尋開心

揀女友要思想成熟

M︰某程度我幾了解你,處女座男仔幾保護自己,表面好似好多嘢講,但又好驚人見到你最入面。

H︰所以同你唔好太friend,要避忌少少,費事第時有咩事累到你就唔好,咁之前我發生事有冇人打畀你?

M︰基本上你有咩事,啲人都會即刻打畀我。問題係我以後仲要搵對象o架!講到擇偶條件,我覺得年紀唔係咁緊要,主要係take care到我,思想成熟嘅男仔。

H︰你對住情人係小女人,好遷就得人,又襟鬧。我細個拍拖會諗對方高度,依家要思想成熟,相處舒服,有共同理念,最重要係陪你過埋呢一生。

演情侶獻螢幕初吻

H︰當年同你拍劇集《搜下留情》認識,我覺得你戲內戲外好唔同,戲入面好笨,收工就靚靚女咁,呢樣最深刻,你螢幕初吻仲畀咗我,而且主動錫我添!

M︰對你第一個印象係死o靚仔,但相處落原來都幾紳士。

H︰套劇係大家事業轉捩點,大隻仔同鵪鶉妹。

M︰做惡霸二嫂之前,啲人都冇忘記鵪鶉妹。

H︰之後同你都有緣分,部部劇都遇到你,咩關係、情侶都做過,連監製都唔知我哋做咗幾多次情侶。

M︰套劇開頭以為唔使錫你。

H︰開頭你唔肯添!到說服咗你先肯。

M︰人哋係鵪鶉妹,點會主動錫男仔,其實好樂意畀個螢幕初吻你,但如果唔使當然最好啦!

H︰可能你畀人感覺係主動少少,但會有啲收埋自己情感,要同人撻着先得,係慢熱嗰種。

M︰《搜》劇時以為大家唔係好出聲,但你竟然喺架Van仔度撩我講嘢。

H︰你夠唔似得依家咁Mandy,我仲係謙仔,出咗名講嘢都大聲啲。記唔記得《搜》劇我成日赤膊,問你做咩唔望我?

M︰當時心諗「做乜啫,你覺得自己好型咩?」

後記︰碰面嘈爆似街市

鏡頭前的Mandy較寡言,但私底下卻喋喋不休說不停,還不時夾雜着英文,十足傻大姐般,就如訪問當天,面對羅仲謙講到眉飛色舞,她卻找不到位置插嘴,接着把心一橫向謙仔重複說︰「ask me questions!你有冇咁多嘢講吖!」不過謙仔卻睬你都傻,還繼續發揮挖苦精神︰「你成日將句說話不斷重複,好嘈呀!」兩人你一言我一語,誰也不肯讓步,令餐廳頓時變成街市般「熱鬧」!

採訪︰影視組

攝影︰司徒國榮

場地︰Zummer @ The East

黃智雯服裝︰bread n butter

Orignal From: 羅仲謙激嬲黃智雯尋開心

沒有留言:

發佈留言